آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی | ژل و نخ

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی | ژل و نخ

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی | ژل و نخ

اگر می خواهید فرم بینی خود را مقداری کمی تغییر دهید و به فکر از بین بردن ایرادات ظاهری این جزء از صورت خود هستید؛ اما از انجام عمل جراحی می ترسید و توانایی پرداخت هزینه ی گزاف آن را ندارید در این مطلب شما را با روش های دیگر زیبایی بینی آشنا می‌ کنیم تا بتوانید با هزینه مناسب و بدون تغییر دادن ساختار داخلی بینی به نتایج دلخواه خود دست یابید.

خبر خوشی که می توان در این زمینه به شما داد این است که می توان با پیشرفت علم و تکنولوژی از روش های غیر جراحی در جهت تغییر دادن فرم بینی اقدام‌ کرد. لیفت بینی یکی از موثر ترین و سریع ترین روش های تغییر دادن فرم بینی و بر طرف کردن مشکلات ظاهری آن می باشد که بدون استفاده از تیغ جراحی و بیهوشی انجام می شود. شما با کمترین عوارض می توانید نتایج بی نظیری حاصل کنید.

با لیفت بینی هزینه زیادی پرداخت نخواهید کرد و می توانید از نتایج ماندگار آن لذت ببرید. اما به دلیل مدرن بودن این روش ها برخی افراد هیچ اطلاعاتی در مورد این روش ها ندارند و ابهاماتی در ذهن آن ها وجود دارد.

در طی این نوشتار ما به چگونگی انجام این راهکار های زیبایی می پردازیم و اطلاعات دقیق‌ تری را در اختیار شما قرار می دهیم. با مطالعه این نوشتار می توانید به پاسخ سوالاتی که در ذهن خود دارید دست یابید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی یکی از روش های موثر و فوق العاده برای از بین بردن مشکلات ظاهری بینی و نواقص آن می باشد که در جهت رفع مشکلاتی مانند اختلال در تنفس و انحراف بینی نیز کارایی دارد. با کمک این روش ها می توان اجزاء مختلف بینی را به شکل مطلوبی دچار تغییر کرد و تناسب بین اجزاء صورت را برقرار کرد.

یکی از برتری های ویژه این روش این موضوع است که با کمک آن می توان اکثر مشکلاتی که به دلیل عوامل مادرزادی و آسیب های ورزشی به بینی وارد شده را بر طرف کرد. در این عمل زیبایی با تکیه بر انواع روش های مختلف این عمل انجام می شود و در هیچ کدام نیاز به بیهوشی نیست. متخصصین بر اساس فرم بینی، اجزاء صورت، شرایط فردی انتظارات و اهداف متقاضیان و نوع بینی روش لیفت را انتخاب می کنند . در این نوشتار توضیحاتی در مورد چند روش لیفت برای شما ارائه می دهیم تا بتوانید تصمیمی درست بگیرید.

بهترین کاندیدای لیفت بینی چه کسانی هستند؟

خوشبختانه برای انجام تغییرات بینی با روش های غیر جراحی محدودیت خاصی وجود ندارد و این فرایند زیبایی نتایج بی نظیری به همراه خواهد داشت. با انجام لیفت می توانید بخش های مختلف بینی خود را مانند تیغه، نوک بینی، پره ها و پوست آن را تغییر دهید. با هر کدام از روش های لیفت می توانید نتایج عمل جراحی خود را تکمیل و بازسازی کنید. چون برخی افراد پس از جراحی از نتایج عمل رضایت ندارند. اگر چه در برخی شرایط نیز متخصصان ترجیح می‌ دهند که برای رفع مشکلات ظاهری بینی از عمل جراحی استفاده کنند تا بتوانند به نتایج مد نظر دست یابند. عمل جراحی زمانی انجام می شود که مشکلات ظاهری بینی شدید است و لیفت نمی‌ تواند تاثیر چندانی بر مشکلات داشته باشد.

متخصصین در جلسه مشاور ابتدا شرایط جسمی و مشکلات ظاهری بینی را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا متوجه شود که آیا شما می توانید با لیفت و روش های غیر جراحی به رفع مشکلات خود بپردازید یا خیر!!

شما می توانید با حضور در جلسات مشاوره مورد معاینه قرار گیرید تا پزشک تشخیص دهد که کدام روش برای شما نتایج بهتری به همراه دارد. پس این مرحله از درمان حائز اهمیت می باشد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیفت بینی

روش های مختلف برای لیفت بینی

برای تغییر دادن ساختار ظاهری بینی از دو روش جراحی و غیر جراحی می‌توانید استفاده کنید. در روش های بدون جراحی نیاز به بیهوشی نیست و مدت زمان انجام لیفت بسیار کوتاه مدت است. در این روش ها زخم ، برش و خونریزی بر سطح پوست ایجاد نمی شود. اما میزان ماندگاری آن ها نسبت به جراحی بینی کوتاه تر است .

روش غیر جراحی به کسانی پیشنهاد می‌ شود که می‌ خواهند برای تغییرات جزئی بینی خود اقدام کنند. و از عمل جراحی می ترسند و یا توانایی پرداخت هزینه گزاف آن را ندارند . در طی این نوشتار شما را با چند نوع لیفت بینی بدون جراحی آشنا می کنیم.

• لیفت بینی با نخ

با کمک این روش بدون جراحی می توانید برای اصلاح فرم بینی خود اقدام کنید . این عمل زیبایی تقریباً یک تا دو سال ماندگاری دارد و پس از پایان دوره ماندگاری در صورت رضایت می توانید این عمل را تکرار کنید . برای انجام لیفت با نخ متخصصان حرفه ای و با تجربه از نخ هایی ظریف و قابل جذب استفاده می کنند .در این روش نخ های ظریف در زیر پوست بینی قرار می گیرند تا بتوانند فرم‌ بینی را به شکل دلخواه تغییر دهند. متخصصین زیبایی در این روش محل عبور نخ ها را در جلسه مشاوره مشخص می‌ کنند و پس از جای‌گذاری آن ها با کشیدن نخ ها و ثابت کردن آن ها به فرم موردنظر بینی دست می یابند .
نخ هایی که در این روش استفاده می شود نوعی نخ بخیه قابل جذب است که قطر آن ها ۱۲ /۰ میلی متر می باشد و با تجزیه شدن به مرور زمان تاثیرات آن را از بین می رود. لیفت با نخ جزء روش‌ های موقتی محسوب می‌ شود و پس از پایان دوره ماندگاری نیاز به ترمیم مجدد نخواهد داشت.

نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد شامل نخ PDo، gog و پلیکولید و یا هوریکان می باشد. که بهترین نوع آن نخ PDO است. پس از جایگذاری نخ ها نتایجی مانند جراحی حاصل خواهید کرد که ماندگاری کمتری خواهد داشت. متخصصین در شرایط خاص از نخ های دیگر استفاده می‌ کنند. نوع نخ بر اساس ناحیه درمان متفاوت می باشد. همه مراحل لیفت با نخ به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. برای جایگذاری نخ ها در زیر پوست تقریباً ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز است و پس از پایان جلسه درمان بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان می‌ توانید به منزل یا محل کار خود بازگردید. متخصصان پیشنهاد می کنند که حتماً تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین، خم شدن و دستکاری بینی بپرهیزید.

لیفت بینی با نخ را می توان برای رفع مشکلات زیادی مورد استفاده قرار داد که مدل بینی را به شکل مطلوبی تغییر می دهد. اگر بینی شما به علت شکستگی دچار آسیب شده است و یا انحراف استخوان شدید است این روش برای شما نتایج مطلوبی به همراه ندارد و باید برای جراحی بینی اقدام کنید. پس از پایان جلسه لیفت با نخ می توانید اثرات درمان را مشاهده کنید. همچنین این فرایند زیبایی هزینه مقرون به صرفه نسبت به جراحی زیبایی بینی دارد.

• لیفت بینی با تزریق ژل

لیفت با تزریق ژل برای افرادی پیشنهاد می‌ شود که با مشکلاتی از قبیل افتادگی بینی مواجه هستند. همچنین در سطح بینی خود زخم دارند و غضروف بینی آندها کمی بر آمده است . برای از بین بردن ناهمواری های سطح بینی تزریق ژل یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. در این روش با کمک فیلر های پوستی می توان بینی را صاف و یکدست کرد و مدت ماندگاری تزریق ژل برای تغییر ساختار ظاهری بینی برحسب نوع ژل تزریق شده، شرایط سنی متقاضی و بافت پوست متفاوت است و تقریباً تا دوسال می‌ توانید از ماندگاری آن لذت ببرید.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که با تزریق ژل نمی توانید مشکلات اساسی بینی را رفع کرد و فقط عیب های ظاهری و جزئی مانند قوز های کوچک و انحرافات خفیف قابل درمان است. ژل ها که برای تزریق استفاده می شوند حاوی ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید می باشد و این ژل ها بهترین نوع ژل از نظر متخصصین زیبایی شناخته شده است. با تزریق ژل به بینی خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست افزایش یافته و پوست جوان و شاداب تر خواهد شد. همچنین هزینه این روش مقرون به صرفه است و برحسب نوع و برند ژل متفاوت خواهد بود.

• لیفت بینی با جراحی

شاید شما تصور کنید که این عمل به صورت جراحی کامل بر بینی انجام می‌ شود و ذهنتان به سمت عمل‌ های جراحی خطرناک بینی سوق داده می شود . در صورتی که این نوع جراحی لازم نیست که در بیمارستان بستری شوید و یا دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر بگذارید .در شرایط خاصی این عمل با بیهوشی انجام می‌ شود و در صورت مساعد بودن شرایط متقاضی مراحل جراحی را به صورت بیحسی انجام خواهد داد. شما در حین انجام این عمل درد زیادی تجربه نمی کنید و تقریباً برای انجام این روش ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز است. پس از پایان جراحی می توانید بیمارستان را ترک کنید و در منزل استراحت کنید.

برای انجام لیفت با جراحی برش های بسیار ظریف در بین دو سوراخ بینی به وجود می‌آید که بر اساس فرم بینی و تغییراتی که نیاز است در این ناحیه ایجاد شود و مشکلات آن برطرف می شود. پس از ایجاد برش و تغییرات صحبت شده در جلسه مشاوره برش ها توسط بخیه بسته می شوند. اگر که تغییرات زیادی می خواهید در بینی ایجاد کنید برش دیگری در پایه بینی زده می شود. پس از انجام جراحی باید مراقبت ها و دوره نقاهت را به خوبی سپری کنید. متخصصین برای کاهش عوارض و راحت کردن دوران نقاهت از اسپیلنت برای ثابت نگه داشتن بینی استفاده می کنند. لیفت بینی با جراحی با تکنیک های مختلفی انجام می شود که در ادامه این مطلب شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

• لیفت بینی کاهشی

اولین روشی که برای تغییرات بینی مورد استفاده قرار می گیرد لیفت کاهشی می باشد . در این روش هدف کوچک کردن بینی می باشد که با ایجاد برش در بخش‌ هایی مانند غضروف ها ، استخوان، کناره و نوک بینی ایجاد می‌ شود و تغییرات در این نواحی به وجود می آید.

• لیفت بینی افزایشی

برای انجام این نوع لیفت هدف این است که مقداری اندازه بینی بزرگتر شود. در طی این عمل بخشی از بافت های دیگر به این ناحیه پیوند داده می شود . متخصصین در برخی شرایط با استفاده از ایمپلنت های مصنوعی یا طبیعی این نوع لیفت را انجام خواهند داد.

• لیفت بینی آسیب دیده

اگر در حین انجام فعالیت های ورزشی و یا اتفاقات دیگر بینی شما دچار آسیب دیدگی شد حالت طبیعی آن تغییر می کند و باید از روش لیفت آسیب‌ دیده برای رفع این مشکلات استفاده کنید. در این روش انحرافات بینی و شکستگی های ایجاد شده درمان می‌ شود و فرم بینی به شکل مطلوبی تغییر خواهد کرد. این روش برای رفع مشکلات تنفسی نیز انجام می شود.

لیفت بینی ترمیمی

در طی این روش از بافت های دیگر برای ترمیم بینی استفاده می شود تا بتوان فرم آن را به شکل مطلوب تغییر داد. بینی هایی که دچار آسیب دیدگی های شدید شده اند با این نوع لیفت درمان خواهند شد.

لیفت بینی اصلاحی

این نوع لیفت برای تغییراتی که در نوک بینی ایجاد می شود استفاده می‌ شود و معمولاً افرادی که از مدل نوک بینی خود راضی نیستند از این روش استفاده می کنند. در این روش با از بین بردن چربی های اضافه و یا بافت های نوک بینی ترمیم و بازسازی این ناحیه انجام می‌ شود.

• لیفت بینی نژادی

در این نوع لیفت حالت طبیعی بینی حفظ می‌ شود و تغییرات ظاهری بر اساس فرم چهره تغییر می کند.

لیفت بینی باز بینی

در این روش مشکلاتی مانند عدم قرینگی بینی و تغییرات فرم بینی انجام می شود و برای کسانی که قبلا عمل جراحی انجام داده اند و نتوانستن به نتایج مطلوب دست یابند پیشنهاد می شود. در طی این روش لیفت مشکلات تنفسی نیز از بین می‌ رود.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیفت بینی

مزایای لیفت بینی

• هزینه مقرون به صرفه

یکی از دلایلی که افراد نمی توانند عمل جراحی بینی انجام دهند هزینه بالای جراحی می باشد و لیفت با روش های غیر جراحی راه حلی مناسب برای تغییرات فرم ظاهری بینی به شکل دلخواه می باشد که هزینه آن نسبت به عمل جراحی مناسب تر می باشد.

  • بدون نیاز به جراحی و بیهوشی

افراد زیادی به دلیل ترس از دوره نقاهت و عوارض پس از جراحی و بیهوشی از دست زدن به عمل جراحی خودداری می‌ کنند. با کمک روش های غیر جراحی دردی در حین عمل احساس نخواهید کرد و نیاز نیست که عوارض پس از بیهوشی را تجربه کنید و همچنین دوره نقاهت آن ها کوتاه مدت است حتی برخی از روش ها نیاز به دوره نقاهت ندارد.

• بدون محدودیت سنی

روش های غیر جراحی برای تغییر فرم ظاهری بینی معمولاً بدون محدودیت سنی انجام می شود و شما می توانید در سنین مختلف برای برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی خود اقدام کنید. اگرچه متخصصین در جلسه مشاوره توضیحات لازم را برای شما شرح می دهند.

• عوارض خفیف

با انجام عمل جراحی بینی عوارض خطرناکی به همراه خواهد داشت اما در روش‌های غیر جراحی عوارض بسیار خفیف است و مقداری تورم، کبودی و التهاب را تجربه خواهید کرد. و زخم ایجاد شده بسیار ظریف و سطحی خواهد بود که در مدت زمان کوتاهی بر طرف می‌ شود. عوارض انواع روش های لیفت نسبت به جراحی بسیار کم است نیاز به بیهوشی ندارد و از بی حسی استفاده می شود.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیفت بینی

عوارض و معایب لیفت بینی

همان طور که گفته شد لیفت بینی بدون جراحی به روش های مختلفی انجام می شود و با عوارض خفیفی مانند کبودی در اطراف چشم ها و بینی مواجه خواهید شد. تورم در این ناحیه دیده می شود که به مرور زمان از بین خواهد رفت. با برطرف شدن اثرات بیهوشی و یا بی حسی احساس درد و فشار در ناحیه بینی خواهید داشت. عوارض بیان شده کاملاً طبیعی هستند و شما نباید نسبت به این موضوع نگران باشید. عوارض ایجاد شده در مدت زمان کوتاهی از بین می رود . ممکن است تورم تا مدتی با شما همراه باشد که به قدری خفیف و نا محسوس است که زیاد به چشم نمی اید و پس از شش ماه به طور کامل رفع می شود.

اگر شما برای انجام انواع روش های لیفت غیر جراحی به کلینیک های نا معتبر مراجعه کنید ممکن است نتایج رضایت‌ بخشی حاصل نکنید و با مشکلاتی مانند نا متقارن شدن بینی، خونریزی، عفونت و … مواجه شوید و مجدداً باید از جراحی های اصلاحیه سبک استفاده کنید.
از عوارض رایج است انواع روش های لیفت بدون جراحی می توان به مواردی مانند احساس درد پس از ، از بین رفتن اثرات بی حسی، کبودی تورم و بی حسی اشاره کرد که به مرور زمان بر طرف می شود.

در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود. تا شما با حداقل عوارض به نتایج مطلوب مورد نظر خود دست یابید.

هزینه لیفت بینی چقدر است؟

مهم ترین عامل تعیین کننده هزینه های انواع روش های لیفت که باید مورد توجه قرار گیرد کلینیکی است که شما برای انجام لیفت به آن مراجعه می‌ کنید. در کلینیک های تخصصی و معتبر انواع خدمات زیبایی با تعرفه مناسب و معقولی ارائه می‌ شود و شما در طی جلسات مشاوره در مورد آن اطلاعات کافی حاصل می کنید. همچنین برای جلسات مشاوره هزینه پرداخت نخواهید کرد . با توجه به هزینه‌ هایی که برای لیفت بدون جراحی ارائه می شود متوجه می شوید که انواع روش های غیر جراحی نسبت به روش های جراحی هزینه مقرون به صرفه تر دارد. در این لیست شاهد هزینه هایی در مورد آزمایش ها، عکس ها و معاینات قبل از لیفت می باشید. در برخی از روش ها در جهت پایدار شدن لیفت باید هزینه‌ ای برای چسب های تثبیت کننده نتایج پرداخت کنید. اما در هر شرایط هزینه ها نسبت به عمل جراحی مناسب تر است و یکی از پیشنهادات مناسب برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه بالای جراحی را ندارند می باشد.

در روش های غیر جراحی مانند تزریق ژل و یا لیفت با نخ و روش های دیگر مهارت و تخصص پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک و وسایلی که مورد استفاده قرار می‌ گیرد میزان هزینه ها را تعیین می کند. برای انجام لیفت در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. هزینه ها در شهر های کوچک تر کمی مناسب تر است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و انواع روش های لیفت با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما در کلینیک زعفرانیه تهران تماس حاصل فرمایید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیفت بینی

مراقبت های قبل از انجام لیفت بینی

اگر پس از انجام هر کدام از روش های لیفت مراقبت ها و توصیه های داده شده را به خوبی اعمال کنید می ‌توانید عوارض پس از آن را کاهش دهید و همچنین میزان ماندگاری آن ها را افزایش دهید و نتایج بی نظیری در این زمینه حاصل کنید. مراقبت های بیان شده در مورد انواع روش های لیفت مورد استفاده قرار می گیرد پس برای کسب اطلاعات بیشتر در جلسات مشاوره شرکت کنید. متخصصین ما در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران در طی این جلسات به همه سوالات شما پاسخ می دهند تا ابهامات و ترس های ایجاد شده در ذهنتان بر طرف شود. با حضور در جلسات مشاوره می توانید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج این عمل داشته باشید. مراقبت هایی که قبل از انجام روش های لیفت بینی پیشنهاد می شود شامل موارد زیر می باشد.

• دو هفته قبل از انجام هر روش مصرف انواع دخانیات را کنار بگذارید. چون مصرف دخانیات سطح اکسیژن بدن را کاهش می دهد و میزان عوارض پس از لیفت را افزایش می دهد و در نتیجه باید دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری کنید.

• اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و برای بیماری خود دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.

• چند روز قبل از انجام لیفت مصرف دارو ها و غذا هایی که رقیق شدن خون را به همراه دارد و درصد خونریزی در حین عمل لیترا افزایش می دهد خودداری کنید اگر پزشک در جلسه مشاوره داروی خاصی برای شما تجویز کرد را در وقت و به طور منظم استفاده کنید برای انجام لیفت و مراجعه به کلینیک از آرایش کردن خودداری کنید

مراقبت های پس از انجام لیفت بینی

اگر روش‌های لیف با جراحی را به کار گرفته اید تا یک هفته اسپیلنت باید بر روی بینی قرار داشته باشد تا بینی ثابت نگه داشته شود برای کاهش کبودی و تورم هنگام خوابیدن زیر سر خود را بلندتر از بدن قرار دهیم با کمک کمپرس سرد تورم و کبودی کاهش می یابد استفاده از کمپرس سرد ۶ تا ۸ بار در طول روز به مدت ۱۵ دقیقه توصیه می شود داروهای تجویز شده پس از انجام لیفت به موقع مصرف کنید تا از ایجاد عفونت و خونریزی پیشگیری شود همچنین تا یک هفته از مصرف داروهای رقیق کننده خون و ضد التهابی خودداری کنیم تا یک هفته انجام فعالیت های سنگین و ورزشی را کنار بگذارید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا سریعاً بهبودی خود را حاصل کنید پس از انجام لیفت تا مدتی در معرض نور خورشید قرار نگیرید همچنین آلودگی های محیطی گرد و غبار بر شرایط جسمانی تاثیر می گذارد و با سرفه کردن و عکس فشار زیادی به بینی وارد می شود تا مدتی از انجام با ع دخانیات مصرف نکنید برای بررسی نتایج عمل یک هفته بعد پزشک به کلینیک مراجعه کنید از دستکاری کردن ماساژ دادن بینی خودداری کنید تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی و سنگین خودداری کند کنیم

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیفت بینی

اثرات و نتایج

در هر کدام از روش های لیفت می توانید به نتایج و ماندگاری متفاوتی دست یابید. اگر شما تصمیم دارید که فرم نوک بینی خود را تغییر دهید تزریق ژل پیشنهاد مناسبی است و پس از دو روز نتایج آن را مشاهده خواهید کرد.

پس از لیفت با نخ می ‌توانید تاثیرات آن را بلافاصله مشاهده کنید اما نتایج قطعی پس از یک هفته قابل مشاهده است در‌ روش‌ های دیگر لیفت با بر طرف شدن عوارضی ناشی از آن نتایج قابل مشاهده است.

پس از رفع کبودی، تورم و زخم ایجاد شده در ناحیه بینی می توانید شاهد نتایج درمان باشید. برای لیفت با جراحی نتایج قطعی پس از سه هفته قابل مشاهده است.‌ با روش های لیفت با جراحی می توانید نتایج را سریع تر از عمل جراحی بینی مشاهده کنید.

در روش های لیفت غیر جراحی بینی نتایجی با ماندگاری موقت حاصل خواهید کرد مثلاً در روش لیفت با ژل، ژل ها پس از یک تا دو سال در بدن جذب می شوند. پس از لیفت با نخ به مرور زمان نخ های جذبی بخیه در پوست جذب خواهند شد و شما برای کسب این نتایج مجدد باید این عمل را تکرار کنید. لیفت با جراحی گزینه ی بسیار مناسبی است که بدون ایجاد زخم های عمیق و بی هوشی می‌توانید تغییرات بی نظیری بر چهره خود ایجاد کنید.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی چقدر است؟

با انجام روش های لیفت بدون جراحی از قبیل لیفت با نخ و تزریق ژل آغاز فعالیت های روزانه مانعی ندارد. در روش های لیفت با جراحی پس از ترخیص از بیمارستان باید مدتی در منزل به استراحت بپردازید.

البته دوران‌نقاهت در این روش نسبت به عمل های جراحی کوتاه تر است و عوارض کمتری را تجربه خواهید کرد و پس از ۵ تا ۷ روز می توانید به محل کار خود باز گردید. به دلیل این که انواع روش های لیفت به صورت سر پایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود عوارض چندانی به همراه نخواهد داشت و هر کدام از روش های لیفت به صورت جراحی و غیر جراحی توسط پزشک تعیین می شود.

زیرا متخصصین هر کدام از روش ها را بر اساس مشکلات ظاهری بینی شما تعیین می کنند. متخصصین حرفه ای و با تجربه ما در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران نو ع لیفت را بر اساس اهداف و نظرات شما و شرایط جسمانی و انتظاراتتان انتخاب می کنند تا عوارض کمتری را تجربه کنید و بتوانید از نتایج عمل رضایت کامل حاصل کنید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیفت بینی

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است؟

متخصصین زیبایی در جلسات مشاوره انواع روش های لیفت به صورت جراحی و غیر جراحی را به شما معرفی می کنند تا شما بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید. متخصصین در این جلسات با انجام آزمایش ها و معاینات لازم و بررسی سوابق پزشکی شرایط جسمانی و روحی شما را ارزیابی می کنند. همچنین در این جلسات شما می توانید نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید تا نتایج مد نظر خود را حاصل کنید و درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج آن پیدا کنید.

روش هایی مانند تزریق ژل، لیفت با نخ و حتی روش های جراحی در یک جلسه انجام می شود و مدت ماندگاری روش انجام عمل و نتایج آن کاملا متفاوت می باشد. در روش های غیر جراحی پس از پایان دوره ماندگاری می توانید مجددا این عمل را تکرار کنید. لیفت بینی با جراحی به یک تا دو ساعت زمان نیاز دارد و پس از پایان جراحی دو ساعت در حالت ریکاوری می مانید تا پزشک پس از بررسی شرایط جسمانی شما ، شما را از بیمارستان مرخص کند. مراقبت های پس از انجام لیفت بینی در نتایج آن تاثیر بی نظیری خواهد داشت. یک هفته پس از لیفت با جراحی در کلینیک حضور داشته باشید تا نتایج درمان توسط پزشک بررسی شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

لیفت و درمان غبغب با روش های بدون جراحی

نتیجه گیری

در این نوشتار متوجه شدیم که می‌توان با روش ‌های غیر جراحی در جهت رفع مشکلات ظاهری بینی اقدام کرد. اگر شما به دنبال نتایج قطعی و دائمی هستید روش های جراحی را انتخاب کنید زیرا روش های غیر جراحی ماندگاری موقتی دارند و پس از پایان دوره ماندگاری آن باید مجدد به تکرار آن ها بپردازید.

در کنار ماندگاری موقتی آن ها ویژگی های خاصی دارند که شامل عوارض خفیف، هزینه مناسب و دوره نقاهت کوتاه مدت می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی می ‌توانید تاثیرات آن را مشاهده کنید. انتخاب روش لیفت بر عهده پزشک است؛ متخصصین بر اساس فرم بینی و مشکلات ظاهری این ناحیه همچنین انتظارات فرد از انجام این عمل روش لیفت را تعیین می کنند.

متخصصین در این زمینه مهارت و تجربه زیادی دارد و بهترین روش های لیفت را برای شما در نظر می گیرند. برای انجام انواع روش های لیفت به صورت جراحی و غیر جراحی به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید تا بتوانید با هزینه مناسب از مهارت و تخصص پزشکی حرفه ای بهره مند شوید. متخصصین در این مکان ها به انواع تکنیک های زیبایی جراحی و غیر جراحی مسلط هستند و شما می توانید با خیال راحت و بدون ترس از این فرآیند زیبایی بهره مند شوید.

یکی از مراکز زیبایی و تخصصی که پزشکان مجرب و حرفه ای در آن ارائه خدمت می کنند کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران می باشد. شما با حضور در این کلینیک می توانید نتایج عالی با عوارض خفیف را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09120043630
02191017145
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 19 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/cliniczafaraniyeh
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://cliniczafaranieh.ir
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://cliniczafaranieh.ir/vqsw
لینک آپارات: https://www.aparat.com/cliniczafaranieh
لینک نماشا: https://www.namasha.com/cliniczafaranieh
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Cliniczafaranieh
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com
لینک یوتیوب: https://www.youtube.com
تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟
انواع هایلایت مو
تزریق آبرسانی به لب
دستگاه پاک سازی پوست
ماندگاری تزریق کلاژن

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-02191017145
  • info@ciniczafaranieh.ir