تزریق فیلر در ابرو

تزریق فیلر در ابرو

تزریق فیلر در ابرو

با گذشت زمان و با کاهش الاستین، فیبرین و کلاژن پوست صورت، خاصیت ارجاعی خود را از دست می دهد. بنابراین پوست صورت و ابرو دچار افت می گردند و به قول عامیانه ول میکنند. و همچنین با حرکات مکرر بخش هایی از صورت مانند ابرو ها و ناحیه بین آنها دچار چین و چروک می گردند. تزریق فیلر به زیر پوست، باعث افزایش حجم لایه درمیس پوست می گردد. این میزان حجمی که اضافه می گردد باعث افزایش میزان حجمی است که به مرور زمان کم شده است. البته فقط گذشت زمان موجب این مسئله نیست. مسائلی مانند سیگار کشیدن، کم آبی بدن، مصرف نوشیدنی های الکلی، بیش از حد قرار گرفتن در معرض نور خورشید هم از دلایل ابتلا به افتادگی پوست صورت می گردد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

فیلر ابرو چیست؟

علاوه بر افزایش سن، کاهش حجم پوست و اثرات مضر آن بر ظاهر پوست، بالا و زیر ابرو ها میتواند به دلیل سیگار کشیدن، کم آبی بدن و قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید رخ دهد. برای مشاهده تمام آموزش های ضروری در مورد زیبایی، نگهداری و مراقبت از پوست، این سری از مطالب مجله وقت مد را دنبال کنید.

یکی از مهمترین مسائل برای زیبایی چهره داشتن ابرو های زیبا می باشد. برای این منظور متخصصان زیبایی  و متخصصان پوست همیشه دنبال راهی برای ایجاد زیبایی بدون عوارض هستند.

یکی از بهترین این راه ها همانگونه که اشاره شد تزریق فیلر می باشد. ابرو یکی از نقاط بشدت حساس در صورت می باشد. از این رو تزریق فیلر در این منطقه باید حتما توسط یک متخصص با تجربه انجام گردد، تا نتایج درستی از آن گرفته شود.

بر اثر تزریق فیلر در زاویه نامناسب ممکن است دچار ایرادات جبران ناپذیری گردید. این مشکل ممکن است موجب افتادگی پلک گردد. از آنجائیکه ماندگاری فیلر بین ۶ تا ۱۸ ماه می باشد، در صورت مشکلی بخاطر تزریق ناصحیح فیلر باشد، آن ایراد تا پایان زمان ماندگاری فیلر بر صورت شما می ماند.

فیلر های پوستی، محلول های تزریقی می باشند که از مواد آلی مختلف ساخته شده اند. موادی مانند اسید هیالورونیک، اسی پلی لاکتیک و کلاژن. مهمترین ماده این قبیل فیلر اسید هیالورونیک می باشد. این ماده خاصیت آب دوستی دارد. پس از تزریق اسید هیالورونیک، این ماده آب را جذب خود می کند و حجیم می شود. به همین راحتی و بدون کوچکترین عارضه ای با تزریق فیلر افتادگی آن نطفه مورد نظر از بین می رود.

علاوه بر خاصیت آبدوستی هیالورونیک اسید، این ماده به تولید اسید هیالورونیک طبیعی توسط خود بدن نیز کمک می کند. این امر خود موجب افزایش تولید کلاژن توسط بدن می گردد. نتیجه این پروسه هم جوان سازی بیشتر پوست می گردد.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر علاقه دارید فرم و شکل ظاهری ابرو های خود را تغییر دهید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مراحل تزریق فیلر ابرو

مرحله 1: ارزیابی چهره

پزشک زیبایی ، ظاهر و رنگ پوست صورت شما را ارزیابی کرده و نواحی صورت شما را تقویت می کند. نقاط استراتژیک روی صورت شما می تواند به عنوان محل تزریق مناسب برای فیلر مشخص شود. عکس هایی از قسمت هایی که باید تحت درمان قرار گیرند ، گرفته می شود.

مرحله 2: تمیز کردن و بی حسی

محل های تزریق با یک ماده ضد باکتری تمیز می شوند. برای جلوگیری از درد در محل تزریق با هدف بی حسی پوست می توان از پماد بی حس کننده یا یک سوزن بی حس کننده موضعی استفاده کرد. تزریق ها معمولا به راحتی قابل تحمل هستند.

مرحله 3: تزریق فیلر

تزریق معمولاً در هرقسمت فقط چند دقیقه زمان می برد. تزریق ، ماساژ و ارزیابی انجام می شود و در صورت لزوم فیلر اضافی تزریق می شود. بسته به تعداد قسمت هایی که باید پر شود ، کل مراحل ممکن است به مدت 15 دقیقه کوتاه تا یک ساعت طولانی طول بکشد.

مرحله 4: تمیز کردن و اتمام

وقتی نتایج رضایت بخش باشد، علائم مداد روی صورت شما پاک می شود. کمپرس یخ ممکن است برای کاهش تورم و رفع ناراحتی توصیه شود. اگرچه این قسمت برای یک یا دو روز کمی حساس است ، اما اغلب به اندازه ای دردناک نیست که به دارویی نیاز داشته باشد.

مزایای تزریق فیلر در لیفت ابرو

مزایای این تزریق موفق سبب شده است تا روزانه افراد بسیار زیادی برای این عملکرد زیبایی مراجعه نموده و مشکل خود را بر طرف کنند. از جمله این مزایا می توان به مواردی که در ذیل گفته شده است اشاره نمود:

▪︎اولین و مهم ترین مزیت این روش، افزایش اعتماد به نفس در فرد مورد نظر است. زیرا بیشتر اشخاصی که دارای پلک های افتاده هستند، اعتماد به نفس کمی دارند؛ با این روش می‌توان اعتماد به نفس این افراد را تقویت نمود.

▪︎لیفت ابرو باعث می ‌شود تا ابرو ها به سمت بالا کشیده شوند. این امر، از افتادگی پوست زیر ابرو جلوگیری می کند.

▪︎تزریق فیلر در لیفت ابرو به جوانسازی پوست آن ناحیه نیز کمک می‌کند.

▪︎این تزریق همچنین به ابرو فرم می دهد و قوس مناسبی را در انتهای آن ایجاد می کند.

▪︎لازم به ذکر است که تزریق فیلر در کاهش چین و چروک های اطراف چشم و ناحیه پیشانی نیز مؤثر است.

▪︎با استفاده از فیلر، می توان خطوط عمودی که بین دو ابرو و ناشی از اخم کردن زیاد هستند را از بین برد.

▪︎با تزریق کردن فیلر برای بالا بردن ابرو، می توان افتادگی پوست صورت را از بین برد و ظاهری جوان تر را در فرد مورد نظر ایجاد کرد.

▪︎این روش برای افرادی که نمی خواهند از روش های جراحی برای جوان سازی استفاده کنند، مناسب است.

▪︎این روش نیاز به استراحت زیادی ندارد و از روش های کم خطر است.

▪︎از مزیت های مهم تزریق فیلر، باید به نتایج سریع آنها اشاره نمود. بلافاصله بعد از تزریق فیلر، نتیجه نمایان می شود و در صورت اینکه شخص نارضایتی داشته باشد می توان آن را اصلاح نمود.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق فیلر در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض تزریق فیلر در ابرو

تمام اقدامات زیبایی علاوه بر مزایای مناسب ممکن است از عوارض هر چند کم و کوتاه مدت نیز بر خوردار باشد. این تزریق برای لیفت ابرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به توضیح کاملی از عوارض این عملکرد زیبایی پرداخته شده است. همچنین در این قسمت با کاندید های منع تزریق فیلر در لیفت ابرو نیز آشنا خواهید شد و تصمیم گیری برای شما آسوده تر خواهد بود. به موارد اشاره شده در ذیل به خوبی توجه کنید.

▪︎در تزریق فیلر، گاهی اوقات ورم و درد در ناحیه تزریق ایجاد می شود. پس نگران نشوید در مدت زمان نقاهت این اتفاق یک امر عادی تلقی می شود.

▪︎احتمال عفونت کردن در محل تزریق فیلر بالا می باشد، بنابراین باید پس از تزریق به قسمت تزریق شده دست نزد. دستکاری نمودن محل تزریق تا حدود ۲ هفته ممنوع است، به این خاطر است که جا افتادن مواد تزریق حدود دو هفته طول می کشد.

▪︎افرادی که علاقه مند به ورزش کردن هستند، باید بدانند که با تزریق فیلر حدود سه الی چهار روز از ورزش کردن منع خواهند شد.

▪︎تاثیر اشعه ماوراء بنفش خورشید بر روی فیلر، بسیار زیاد است؛ بنابراین باید از این اشعه دوری کرد.

▪︎افرادی که دارای بیماری های مختلف مانند دیابت و بیماری قلبی هستند، نمی توانند تزریق فیلر را انجام دهند.

▪︎در صورتی که در حال مصرف دارویی خاص هستید و طول درمان بیماری را سپری می کنید، ضرورت دارد تا ابتدا با پزشک خود ارتباط برقرار نموده و طبق دستور ایشان برای لیفت ابرو توسط فیلر اقدام نمایید. هرگز خود سرانه برای این اتفاق قدم بر ندارید. زیرا برخی مواقع ممکن است ژل های تزریقی با داروی مصرفی شما تداخل داشته و سبب عوارض متفاوتی شود. لذا با پزشک خود مشورت نموده و پس از آن با آسودگی خاطر به این اقدام تن دهید.

▪︎ماده تزریق فیلر اگر بیش از اندازه در پوست تزریق شود، ممکن است باعث ورم دائمی صورت گردد.

▪︎برای اینکه این روش تاثیر درست و اصولی داشته باشد، حتما به مراکز معتبر و مشخص مورد تایید نظام پزشکی و سازمان بهداشت مراجعه کنید.

▪︎برخی از عوارض جانبی تزریق فیلر شامل التهابات پوستی می باشد.

▪︎بعضی از افراد به ماده تزریق شده حساسیت دارند و در ناحیه تزریق، دچار خارش می شوند. در صورت بروز درد و یا خارش خفیف در ناحیه تزریق شده، حتماً باید با دکتر خود مشورت کنید و طبق دستور او پیش بروید.

▪︎یکی از معایب تزریق فیلر این است که اگر جلسات آن به صورت مداوم و پشت هم انجام نشود، تاثیر این روش از بین می رود. پس در به یاد داشتن جلسات یاد آور تزریق خود کوشا باشید.

شما می توانید تزریق فیلر را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

افراد منع از تزریق فیلر

▪︎افرادی که دارای بیماری های سیستم ایمنی مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک هستند.

▪︎کسانی که سابقه سکته قلبی دارند.

▪︎زنان باردار یا شیرده

▪︎افرادی که مبتلا به آسم و حساسیت های شدید هستند.

▪︎کسانی که مبتلا به دیابت هستند و از انسولین استفاده می کنند.

▪︎افرادی که داروی آسیپرین یا وارفارین مصرف می کنند.

▪︎افراد دارای بیماری قلبی تحت درمان

▪︎کسانی که دارای سابقه سکته مغزی هستند.

▪︎کسانی که دارای مشکلات مربوط به انعقاد خون هستند.

▪︎کسانی که در 6 ماه گذشته و یا 6 ماه پیش رو؛ قصد یا سابقه مصرف اکوتان را دارند؛ چراکه این دارو خطر کلوئید یا اسکار به همراه دارد.

▪︎افرادی که پلاک دهان و دندان دارند.

▪︎افرادی که اختلالات روانی و انتظارات نا به جا دارند.

انواع فیلر

▪︎اسید هیالورونیک

از تزریق اسید هیالورونیک می توان برای بهبود کانتور پوست و کاهش فرورفتگی های پوست ناشی از  زخم و جراحت یا آسیب استفاده کرد.

از این نوع از فیلر ها ، می توان جهت ایجاد بهبودی های چشمگیر در موارد زیر استفاده کرد :

▪︎رفع جای جوش

▪︎رفع فرورفتگی گونه ها

▪︎رفع خطوط اطراف چشم ( خطوط خنده )

▪︎رفع خطوط عمیق لبخند که از کنار بینی به گوشه های دهان منتقل می شوند.

▪︎رفع خطوط اخم بین ابرو ها

▪︎رفع خطوط گوشه های دهان ( خطوط ماریوت )

▪︎رفع خطوط پیشانی

لازم به ذکر است اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود.

▪︎پلی آلکیلیمید

پلی آلکیلیمید نیز نوعی پرکننده پوستی نیمه دائمی است و اغلب توسط جراحان زیبایی استفاده می شود.

چین و چروک های عمیق تری مانند چین های بینی و اسکار های تورفته را برطرف کرده و استخوان های گونه و خط فک را تقویت می کند.

پلی آلکیلیمید با بافت انسان بسیار سازگار است ، بنابراین نیازی به انجام آزمایش آلرژی پیش از تزریق آن نمی باشد.

▪︎اسید پلی لاکتیک

اسید پلی لاکتیک؛ نیز نوعی دیگر از پرکننده های پوستی مصنوعی است که به صورت تزریق می شود و باعث تحریک تولید کلاژن می شود.

این ماده بر خلاف سایر پرکننده های پوستی است زیرا نتایج فوری ایجاد نمی کند.

البته از آن جا که به سرعت ، تولید کلاژن را تحریک می کند ؛ نتایج آن در عرض چند ماه به تدریج ظاهر می شوند.

دوام و ماندگاری تزریق فیلر چقدر است؟

میزان دقیق ماندگاری ژل تزریق شده در صورت شما، به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیشتر از هر چیزی، این موضوع به شرایط جسمی خود شما ارتباط خواهد داشت. ساختار پوست، سن، نحوه انجام تزریق، تکنیک به کار رفته در تزریق و همچنین سبک زندگی، عواملی هستند که میزان ماندگاری تزریق ژل را در بدن شما تعیین می کنند.

فیلر ها در نواحی خاصی از صورت که حرکت کم تری در آن ها مشاهده می شود، معمولا می توانند تا 12 ماه نیز ماندگاری داشته باشند اما در اطراف دهان و نقاطی از صورت که حرکت بیشتری در آن ها مشاهده می شود، میزان این ماندگاری به صورت متوسط بین 4 تا 6 ماه است.

تزریق فیلر در چه مواردی ممنوع است ؟

فیلرهای پوستی نباید در مناطقی که در آن بیماری پوستی ، التهاب یا مشکلات مرتبط با پوست دیده می شود تزریق شوند.

افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی که ایمنی بدن آن ها کم است و ممکن است با تزریق فیلر دچار عفونت شوند نیز نباید این عمل را انجام دهند.

اثر تزریق فیلر در زنان باردار یا شیرده هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است ، لذا توصیه اکید بر این است که خانم هایی که در دوران حاملگی و شیردهی هستند هرگز نسبت به انجام آن اقدام نکنند.

توجه داشته باشید که در جلسه مشاوره قبل از تزریق فیلر ، حتما باید در مورد سابقه پزشکی خود با پزشک تان صحبت کنید.

کاندیدای مناسب تزریق فیلر ابرو

معمولا، پزشک متخصص پوست و زیبایی، صورت و ابرو های را معاینه میکند. علامت های مهم در معاینه توسط پزشک متخصص زیبایی برای انجام فیلر ابرو، شامل این موارد است:

▪︎اینکه ابرو ها در حال حاضر کجا نشسته اند، چه شکلی هستند یکی از المان های مهم در انجام فیلر ابرو به شمار میرود.

▪︎آیا افتادگی پلک یا عدم تقارن وجود دارد.

▪︎آیا شقیقه ها یا پیشانی نیاز به پر کردن دارند. چقدر برجستگی ابرو از دست رفته است؟

▪︎آیا بیمار به راه حل دائمی تری مانند لیفت با نخ، درمان با قلم پلاسما، یا لیفت ابرو با جراحی نیاز دارد یا با تزریق فیلر مشکل برطرف میشود.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق فیلر به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

مراقبت قبل از تزریق فیلر

قبل از تزریق فیلر یا ژل ابرو؛ از مصرف دارو هایی مانند آسپرین، ناپروکسن و ایبوپروفن به مدت 5 روز پرهیز کنید، زیرا این دارو ها، می‌توانند باعث خونریزی بیش از حد شوند. از مصرف مکمل هایی مانند ویتامین E، جینسینگ، سیر، روغن ماهی، جینکو بیلوبا و خار مریم به مدت 7 تا 10 روز قبل از درمان خودداری نمایید، زیرا این مکمل ها، می‌توانند باعث کبودی یا خونریزی بیش از حد شوند.

▪︎قبل از تزریق ژل و فیلر حتما باید پزشک ماهر و با تجربه انتخاب کنید تا نتایج تزریق مطلوب شود.

▪︎از مصرف دارو های ضد انعقاد خون و رقیق کننده مانند آسپرین، ویتامین E،سیر، جنسینگ و … خودداری کنید.

▪︎دو روز قبل از تزریق ژل قرص ایبوپروفن و الکل مصرف نکنید.

▪︎در صورتی که در ناحیه مورد نظر تبخال و یا عفونت فعال دارید حتما قبل از تزریق آن را درمان کنید.

مراقبت بعد از تزریق فیلر

▪︎بلافاصله پس از انجام لیفت ابرو، روی ناحیه‌ی مورد نظر کمپرس یخ بگذارید تا از ایجاد کبودی و تورم پیشگیری کند یا در صورت ایجاد تورم و کبودی، آن را کاهش دهد.

▪︎از تحرک زیاد ناحیه‌ی مورد نظر بپرهیزید و تا چهل و هشت ساعت بعد از بالا بردن ابرو با تزریق ژل، از انجام فعالیت سنگین خودداری نمایید.

▪︎بعد از انجام این جراحی، از قرار گرفتن در محیط‌ های گرم مانند سونا و زیر دوش آب گرم خودداری کنید؛ زیرا منجر به خونریزی و تورم می‌شود.

▪︎از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید و حتما از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید؛ زیرا نور خورشید، سبب از بین رفتن اثرات لیفتینگ ابرو با ژل می‌شود.

▪︎پس از عمل لیفت با ژل، مراقبت‌ های پوستی لازم از جمله نوشیدن مقدار کافی آب در طول روز و مرطوب کردن پوست، به افزایش دوام نتاج حاصل از انجام تزریق ژل کمک می‌کند.

▪︎عواملی مثل استرس باعث کاهش حجم پوست و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می‌گردد. با مدیریت استرس، مدت زمان دوام نتایج حاصل از انجام این جراحی زیبایی افزایش می‌یابد.

▪︎یکی از روش‌ هایی که انجام آن پس از بالا بردن ابرو با تزریق ژل، به حفظ نتایج حاصل از آن کمک می‌کند، تجدید درمان است؛ زیرا پس از گذشت زمان، ژل تزریق شده توسط بدن تجزیه می‌شود. تکرار درمان سبب تولید کلاژن شده و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.

▪︎بعد از انجام لیفت ابرو،  از مصرف سیگار و الکل پرهیز کنید تا روند بهبودی به شکل مطلوب سپری شود.

چه مقدار فیلر برای ابرو ها مورد نیاز است؟

مقدار فیلر یا پرکننده پوستی مورد نیاز برای لیفت ابرو بدون جراحی یا برای درمان خطوط و چین و چروک بین ابرو ها، به میزان افتادگی پوست و میزان اصلاح مورد نیاز و همچنین عمیق بودن خطوط پوست بستگی دارد. برای اصلاح یک درجه خفیف تا متوسط از چین و چروک های پوستی در ناحیه ابرو، ممکن است برای دستیابی به نتایج رضایت بخش، از نصف سرنگ (0.5 میلی لیتر) تا یک سرنگ (1 میلی لیتر) پرکننده پوستی استفاده کنند.

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – تزریق فیلر

فیلر چه کاری می تواند انجام دهد؟

▪︎می تواند لب های نازک را پر کند.

▪︎کانتور صورت را برجسته تر می کند.

▪︎چین و چروک و ظاهر خطوط را بر روی صورت کاهش می دهد.

▪︎می تواند ظاهر آکنه و جای زخم را بهبود بخشد.

▪︎ناهنجاری های صورت را بازسازی می کند.

▪︎کیسه های زیر چشم را کاهش یا از بین می برد.

دوره نقاهت تزریق فیلر در ابرو

زمان استراحت بسته به بیمار و نوع فیلر تزریق شده متفاوت است. برای بیشتر افراد، فعالیت روزانه ممکن است ادامه یابد ، اما به طور کلی توصیه می شود در طی 48-24 ساعت اول از انجام فعالیت بدنی شدید جلوگیری کنید تا تورم و کبودی به حداقل برسد. قبل از برنامه ریزی جلسات، حتماً در مورد برنامه بهبود و استراحت خود با پزشک زیبایی صحبت کنید.

تزریق فیلر یک راه کار موفق برای لیفت ابرو

عمدتا برای اتفاقات بسیاری این روز ها از فیلر و ژل های پر کننده مصنوعی و طبیعی استفاده می شود. از جمله تزریق ژل و فیلر می توان به رفع خطوط، چین و چروک ها، افزایش جوان سازی، بهبودی سیاهی دور چشم، از بین بردن خطوط پنجه کلاغی، رفع پف چشم و … اشاره نمود.

اما این روز ها صحبت از تزریق فیلر در لیفت ابرو و کارایی آن برای مدت زمان مشخص است. این پر کننده ها که عمدتا از مواد معدنی، ویتامین ها، اسید هیالورونیک و … تشکیل شده اند، می توانند با رفع مشکل و افزایش ساخت کلاژن، جوان سازی بیشتری را نصیبتان کنند. به همین منظور یکی از راه کار های پر بازده ای که امروزه از آن استقبال می شود، تزریق فیلر می باشد.

تأثیر تزریق فیلر در لیفت ابرو

به مرور و با افزایش سن، پوست کلاژن مورد نیاز خود را از دست می دهد. این امر موجب بروز چین و چروک در بین ابرو و همچنین افتادگی پوست زیر ابرو می گردد. علاوه بر این، خطوط اخم نیز با گذشت زمان عمیق تر می شوند. یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن این خطوط، تزریق فیلر است.

تزریق فیلر بهترین راه کار می باشد؛ این محصول جزء پرکننده های پوستی است که حجم از دست رفته کلاژن پوست را بر می گرداند و از افتادگی ابرو جلوگیری می‌کند. استفاده از فیلر ابرو، موجب بالا رفتن آن قسمت می شود. اگر روند تزریق فیلر حدود ۶ تا ۱۲ ماه انجام گردد، قطعاً ماندگاری آن بیشتر خواهد شد. میزان تاثیرگذاری تزریق فیلر برای لیفت ابرو بسیار زیاد است، به همین دلیل هم افرادی که به دنبال زیبایی بیشتر هستند از این روش استفاده می کنند.

چند نکته ضروری در تزریق فیلر برای لیفت ابرو

تا به این جا اطلاعات جامع و کاملی از لیفت ابرو با تزریق فیلر بدست آوردید. ضرورت دارد تا با دانستن چند نکته برای این عملکرد زیبایی قدم مثبتی بردارید و با رعایت اقداماتی مهم از مشاهده نتیجه این اتفاق رضایت خاطر کاملی کسب کنید. از جمله:

▪︎برای اینکه میزان ماندگاری این روش افزایش پیدا کند، حتما باید توسط متخصص پوست انجام شود. در صورتی که فردی آموزش ندیده در مرکزی غیر بهداشتی این اتفاق را برای شما رقم بزند، ممکن است عوارض و اتفاقات ناخوشایندی برایتان پیش بیاید. پس ضرورت دارد این عملکرد زیبایی را تحت نظر پزشک متخصص در کلینیک و مرکز معتبر انجام دهید.

▪︎تزریق فیلر در لیفت ابرو باید دارای دوز مناسب باشد، تا نتایج آن بلافاصله معلوم شود. میزان دوز لازم توسط پزشک پس از معاینات و بررسی آزمایشات احتمالی، تعیین شده و برای شما تزریق صورت می گیرد.

▪︎این روش که از روش‌ های غیر تهاجمی است، دوره نقاهت کوتاهی دارد و تقریبا عوارض زیادی مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی را تهدید نمی کند. عوارض احتمالی در صورت رعایت مراقبت های ضروری پس از تزریق با گذشت زمان کوتاه رفع خواهد شد.

▪︎به جهت اینکه تاثیر تزریق فیلر برای لیفت کردن ابرو، افزایش پیدا کند قبل از تزریق از هیچ گونه دارو های رقیق کننده استفاده نکنید.

▪︎ضرورت دارد قبل از انجام این کار، هیچ گونه کرم موبری را استفاده نکنید.

▪︎از استفاده اقدامات دیگر زیبایی در نزدیکی انجام این عملکرد دوری کنید.

▪︎لازم است بدانید که تاثیر این روش برای افرادی که دارای خطوط عمیق تر بر روی پوست خود هستند، بیشتر می باشد.

هزینه تزریق فیلر ابرو

متوسط هزینه ​​لیفت ابرو با فیلر و ژل‌ های مبتنی بر هیالورونیک اسید بسته به عواملی نظیر میزان ژل و فیلر مورد نیاز برای تزریق، برند فیلر، نوسانات ارزی،‌ تجربه و مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت خواهد بود. در اکثریت موارد، مراجعه کنندگان به بیش از یک تزریق برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز دارند.

لیفت ابرو با فیلر و ژل‌ های مبتنی بر هیالورونیک اسید می تواند 6 تا 18 ماه ماندگاری داشته باشد. بنابراین ممکن است تا یک سال نیاز به تزریق مجدد فیلر نداشته باشید.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

مکانی که لیفت ابروی شما در آن انجام می‌شود

برخی از جراحان پلاستیک عمل لیفت ابرو را در بیمارستان انجام می‌دهند که این امر موجب افزایش هزینه‌ های شما خواهد شد. اما از سوی دیگر، چنانچه شما به بیماری خاصی مانند بیماری قلبی یا دیابت مبتلا باشید، عمل شدن در بیمارستان آرامش خاطر بیشتری برای شما بهمراه خواهد داشت. اما از طرف دیگر، برای کمتر کردن هزینه، شما میتوانید به سراغ جراح پلاستیکی بروید که لیفت ابرو را در مطب خود انجام میدهد.

چه زمانی ژل گلوله می شود؟

پس از تزریق ژل ممکن است فیلر تزریقی زیر پوستتان گلوله شود. اما به چه علت چنین اتفاقی رخ می دهد؟

▪︎تزریق ژل های چینی، ارزان قیمت و بی کیفیت و یا تقلبی

تحت هیچ شرایطی از ژل های بی کیفیت و ارزان قیمت استفاده نکنید. استفاده از این ژل ها می تواند خطرات و عوارض جدی برایتان به همراه داشته باشد که گلوله شدن یکی از مشکلات شایعی است که تزریق این ژل ها به همراه دارد.

▪︎تزریق توسط افراد غیر پزشک و یا پزشکان بی تجربه

تزریق ژل نیازمند مهارت و تبحر پزشک است. انجام این کار توسط افراد غیر پزشک و یا پزشکانی که تجربه، مهارت و تکنیک درستی در این زمینه ندارند می تواند عوارضی هچون گلوله شدن ژل زیر پوست را به همراه داشته باشد.

▪︎تزریق حجم زیاد ژل و یا انتخاب برند نامناسب

اگر میزان حجم ژل تزریق شده به صورتتان نسبتا زیاد باشد، از برند نامناسب برای تزریق استفاده شود و یا تزریق سطحی انجام شود از جمله دلایلی است که می تواند باعث گلوله شدن ژل در زیر پوست باشد.

▪︎فشار و یا ضربه به ناحیه ی تزریق ژل

فشار دادن ناحیه ی تزریقی و یا ضربه به این ناحیه باعث تغییر شکل، تغییر حالت و یا جا به جایی مختصر در زیر پوست می شود که پیامد آن می تواند گلوله شدن ژل در زیر پوست باشد.

▪︎رعایت نکردن و بی توجهی به نکات مراقبتی پس از تزریق ژل

اگر به توصیه ها عنوان شده توسط پزشک پس از تزریق دقت نکنید و یا نسبت به رعایت برخی نکات مراقبتی بی توجه باشید احتمال ایجاد عوارضی مانند گلوله شدن ژل در زیر پوست وجود دارد.

اگر از نتیجه فیلر راضی نبودیم چکار کنیم؟

توصیه ما به شما در این مورد این است که صبور باشید و عجولانه تصمیم نگیرید. بعد از تزریق ژل، به علت ورود و خروج سوزن به درون بافت، پوست ملتهب، قرمز و کمی متورم به نظر می رسد. بهتر است اجازه دهید حداقل دو الی سه هفته زمان بگذرد، تورم فروکش نموده و ژل به اصطلاح درون پوست جا بیفتد و در صورت نارضایتی از نتیجه می توانید موردتان را با پزشک مطرح کنید.

معمولا نارضایتی از نتیجه ژل به دلیل برجستگی بیش از حد ناحیه ی مورد نظر، غیر قرینه بودن، ایجاد ناهمواری زیر پوست و امثالهم است. در مواردی مانند غیر قرینگی به راحتی و با تزریق ژل مجدد مشکل بر طرف می گردد اما در برخی موارد مانند افزایش بیش از حد حجم ناحیه ی مورد نظر، موارد زیر توسط پزشک به شما توصیه می شود:

اگر نتیجه ژل تزریقی برایتان کمی ناخوشایند است پزشک در درجه اول به شما توصیه می کند صبر کنید تا با گذشت زمان ژل درون پوستتان تجزیه شده و از بین برود (این روش صرفا برای ژل های با پایه ی اسیدهیالورونیک توصیه می شود)

استفاده از آنزیم های تجزیه کننده که این روش نیز صرفا برای ژل های بر پایه ی اسید هیالورونیک قابل انجام است.

تخلیه ی ژل (این روش بایستی توسط پزشک مسلط و آگاه به آناتومی صورت و دهان انجام شود).

اثرات و نتایج تزریق فیلر

نتایج حاصل از این فعالیت، معمولا خیلی زود نمایان می شوند. شما به محض ترک کلینیک، شاهد بروز تغییرات اولیه در ظاهر خود خواهید بود و پس از آن ظرف چند روز، نتایج نهایی تزریق فیلر در ظاهر شما پدیدار می شود.

پس از انجام این تزریق، شما از چهره ای جوان تر و شاداب تر برخوردار خواهید شد. با کاهش چین و چروک های چهره، طراوت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته در صورت شما دیده می شود.

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق فیلر را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

تعداد جلسات تزریق فیلر

تزریق ژل بدون نیاز به جراحی، معمولا در یک جلسه انجام می شود. با مراجعه به پزشک و مشورت برای تزریق ژل، نکات و توضیحات لازم توسط پزشک به شما ارائه می شود.

ژل‌ های پوستی چگونه عمل می‌کنند؟

ژل‌ های پوستی باعث افزایش حجم لایه درمیس پوست (زیر سطح یا لایه کوتیکل و لایه اپیدرمیس) می‌شوند. این حجم افزایش یافته، جایگزین حجم از دست رفته پوست شده و افتادگی آن را جبران کرده و به کاهش ظاهر چین و چروک‌ ها، خطوط و افتادگی‌ های پوست کمک می‌کند. لاغری پوست و اثرات ایجاد شده روی ظاهران علاوه بر افزایش سن ممکن است به دلیل سیگار کشیدن، کم‌ آبی بدن و قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماورا بنفش نیز ایجاد شوند.

فیلر های پوستی، محلول‌ های قابل تزریقی هستند که از مواد مختلفی تولید می‌شوند. برخی از این مواد عبارتند از اسید هیالورانیک، هیدروکسی لاپات کلسیم، اسید پلی لاکتیک و کلاژن. فیلر های حاوی اسید هیالورانیک غالباً برای درمان چین و چروک‌ های پوستی و همچنین افزایش حجم پوست به کار برده می‌شوند. خاصیت “آب‌دوستی” اسید هیالورانیک و ژل‌ های بر پایه اسید هیالورانیک باعث جذب آب در ناحیه تزریق شده و به چاق شدن و پر شدن دوباره پوست که در اثر افزایش سن اتفاق دچار افتادگی شده است کمک می‌کند.

فیلر های بر پایه اسید هیالورانیک به افزایش تولید اسید هیالورانیک طبیعی در بدن نیز کمک می‌کنند که منجر به افزایش تولید کلاژن و الاستین می‌شود و به بهبود قدرت و خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و باعث می‌شود ظاهر فرد جوان‌ تر به نظر برسد.

تکرار درمان برای حفظ نتایج

یک روش عالی برای حفظ نتایج حاصل از تزریق ژل‌ های پوستی، تجدید درمان و تزریق دوباره ژل است. با این کار برجستگی‌ های ایجاد شده در محل درمان حفظ شده و نتایج حتی با وجود متابولیزه شدن تدریجی ژل توسط بدن باقی خواهد ماند. حفظ ظاهر طبیعی با تزریق‌ های مکرر مقادیر کم ژل در فواصل زمانی کوتاه حاصل می‌شود که بهتر از تزریق مقادیر زیاد در فواصل زمانی طولانی‌ تر است. در صورت استفاده از ژل‌ های بر پایه اسید هیالورانیک، تکرار درمان باعث آب‌رسانی بهتر به ناحیه تحت ردمان و حفظ بیشتر آب در آن می‌شود و تولید کلاژن و اثرات مثبت ناشی از آن مانند بهبودی خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش چین و چروک‌ ها را تحریک می‌کند.

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – تزریق فیلر

اثر تزریق ژل‌ های پوستی از چه موقع شروع می‌شود؟

اثرات و تغییرات نشای از تزریق ژل‌ های پوستی بلافاصله پس از درمان شروع شده و باعث بازیابی حجم محل تحت درمان می‌شود. (بر خلاف بوتاکس که اثرات ناشی از تزریق آن 3 تا 5 روز پس از درمان ظاهر می‌شود). بروز کمی تورم و کبودی در ناحیه مورد تزریق طبیعی است ولی معمولاً پس از چند روز به طور کامل برطرف می‌شود. تورم و کبودی ناشی از تزریق فیلر های غلیظ‌ تر بیشتر از فیلر های رقیق در محل درمان باقی می‌مانند.

پس از تزریق ژل‌ های پوستی، معمولاً چند هفته طول می‌کشد تا اثر آن‌ ها کاملاً مشهود شود. ظاهر پوست پس از درمان بهبود یافته و زمانی که ژل به طور کامل اثر کرد این بهبود ظاهر افزایش می‌یابد. در این مرحله، نتایج به حد بهینه رسیده‌ اند و پوست شما جوان‌ تر شده و ظاهری طبیعی‌ تر و شاداب‌ تر خواهد داشت.

علت افتادگی ابرو چیست؟

کلاژن و الاستین دو پروتئین وابسته به هم هستند که در ظاهر جوان و پوست بدون چین و چروک نقش قابل توجهی دارند. کلاژن از فیبروبلاست‌ ها تشکیل شده و وجود آن در پوست، سبب استحکام و سفت نگه داشتن پوست می‌شود.

وجود کلاژن به پوست کمک می‌کند تا به صورت مداوم سلول‌ های خود را باز تولید کند و در نتیجه، با منبسط و منقبض شدن پوست سبب می‌شود استحکام پوست حفظ شود.

الاستین، نوعی پروتئین مفید در پوست است که وجود آن در بین لایه‌ های کلاژن حالت ارتجاعی به پوست می‌بخشد. نتیجه‌ی فعالیت این دو پروتئین سبب ایجاد پوستی سالم، جوان و شاداب در فرد است.

با افزایش سن مقدار تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش یافته و به مرور زمان باعث افتادگی در پوست می‌شود و حالت ارتجاعی پوست کاهش می‌یابد.

علاوه بر این مورد، مواردی همچون مصرف الکل، استعمال دخانیات، نور خورشید و فعالیت عضلات ابرو و بالا و پایین بردن روزمره ابرو ها، سبب ایجاد خطوط بین ابرو ها و افتادگی پوست اطراف ناحیه‌ ابرو شده و انعطاف پوست به مرور زمان کم‌ تر می‌شود.

در نتیجه، وجود چین و چروک و افتادگی ابرو ها، باعث پایین‌تر قرار گرفتن ابرو نسبت به محل مطلوب آن شده و ظاهری خشن و عبوس در فرد ایجاد می‌گردد.

با پیشرفت علم روش‌ های مختلفی برای رفع چین و چروک و از بین بردن آثار پیری که بر اثر افزایش سن روی پوست ظاهر می‌شود، وجود دارد که با توجه به میزان عمق خطوط، میزان افتادگی و شکل ابرو می‌توان یکی از این روش‌ ها را انتخاب کرد. برای بالا بردن ابرو روش های با جراحی و بدون جراحی قابل انجام است که لیفت ابرو با نخ از روش های بدون جراحی است.

سوالات متداول شما

۱. آیا بیمه هزینه‌ های لیفت ابرو را پوشش می‌دهد؟

این مورد جزو سؤالات همیشگی مراجعین بوده و پاسخ آن قطعی نیست.

جراحی زیبایی: عملی که برای تغییر شکل ساختار های طبیعی برای بهبود ظاهر و عزت نفس انجام میشود.

جراحی ترمیمی: عملی که برای اصلاح نقص‌ های مادرزادی مانند ناهنجاری‌ های رشدی، تروما، بیماری، عفونت یا تومور ها بر روی ساختار های غیرطبیعی بدن انجام میشود.

بیمه هزینه عمل‌ های زیبایی را پوشش نمیدهد. جراحی‌ های ترمیمی احتمالاً تحت پوشش بیمه باشند؛ اما لیفت ابرو جزو این دسته از عمل‌ ها نیست. از آنجایی که لیفت ابرو یک عمل زیبایی محسوب میشود،‌ بیمه هزینه آن را پوشش نمیدهد.

۲. قیمت لیفت ابرو با فیلر بیشتر است یا لیفت ابرو با بوتاکس؟

فیلر های هیالورونیک اسید بین 6 تا 18 ماه دوام دارند در حالی که بوتاکس معمولاً ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دارد. بنابراین، با اینکه شاید هزینه اولیه لیفت ابرو با فیلر ممکن است بیشتر به نظر برسد، اما باید بدانید که با انجام این روش احتمالاً تا ۱ سال یا بیشتر به تکرار درمان نیاز نخواهد بود.

۳. آیا هزینه لیفت ابرو مردانه با هزینه لیفت ابرو خانم‌ ها متفاوت است؟

هزینه واحد و یکسانی برای لیفت ابرو مردانه با لیفت ابرو خانم‌ ها وجود ندارد و هر مورد متغیر خواهد بود. شما پس از دریافت مشاوره، از روش لیفت ابرو مناسب شما مطلع شده و از هزینه کلی درمان خود بدون وجود هیچگونه هزینه پنهانی آگاه خواهید شد.

۴. آیا برای بالا بردن افتادگی پلک عمل لیفت ابرو بهتر از بلفاروپلاستی است؟

هیچکدام از این روش‌ ها بهتر از دیگری نبوده بلکه مکمل همدیگر هستند. اکثریت بیماران میخواهند با بلفاروپلاستی تمامی چین و چروک بالای چشم خود را از بین ببرند، اما موردی که نمیدانند این است که ۵۰ درصد از این چین و چروک‌ ها به دلیل کاهش حجم پوست نواحی زیر پشانی ایجاد میشود. چنانچه پس از بلفاروپلاستی، لیفت ابرو انجام نشود، این امر باعث میشود تا ابرو ها افتاده‌ تر از قبل دیده شوند. به همین دلیل، در اغلب موارد برای طبیعی‌ تر بودن چهره، لیفت ابرو با بلفاروپلاستی ترکیب میشود.

۵. آیا لیفت ابرو (لیفت پیشانی) یک عمل سرپایی است یا نیاز به بستری شدن دارد؟

این عمل سرپایی بوده و معمولاً بعد از آن نیازی به بستری شدن نیست.

۶. آیا فیلر صورت دردناک است؟

ایده تزریق ژل صورت به دلیل ترس از درد ناشی از تزریق ، برای استفاده از ترسناک به نظر می رسد. بیش از مواد تزریق حاوی لیدوکائین ، ماده بیهوشی ملایم است که باعث کاهش درد در طول و بعد از درمان کمک می کند. با این شرایط ، برخی اوقات ناراحتی های خفیفی را در طول درمان گزارش می شود. این می تواند به این بستگی داشته باشد که چه مقدار از ماده مورد استفاده قرار می گیرد.

۷. هنگام فیلر صورت چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

فیلر صورت درمان یمن و موثری است. در اینجا مواردی است که می توانید هنگام فیلر صورت ، از مشاوره اولیه تا روز های بعد از درمان انتظار داشته باشید.

۸. علت تفاوت قیمت ژل ها یا فیلر ها با همدیگر چیست؟

ژل ها بر اساس برندشان، غلظت هیالورونیک و اینکه چه خصوصیتی دارند و ساخت کدام کشور هستند قیمت های متفاوتی دارند.

مثلا ژل الانسه ساخت کشور هلند، مناسب برای کل صورت بجز لب و زیر چشم می باشد و همزمان دو خاصیت پرکنندگی و جوانسازی را داراست و جزو گران ترین ژل های موجود در مارکت زیبایی است. ژل الانسه بسته به نوع آن (S,M,L) از یک سال تا چهار سال دوام دارد.

در کلینیک زیبایی زعفرانیه به هیچ عنوان از ژل های بی شناسنامه و چینی استفاده نمی شود.

۹. اگر برند خوب انتخاب کنیم آیا مهارت پزشک در نتیجه نهایی تزریق ژل یا فیلر مهم است؟

بله. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم مهارت پزشک و تجربه آن در نتیجه تزریق ژل بسیار مهم است. حتی اگر برند خوب و با کیفیت برای تزریق انتخاب کنید اما پزشکتان مهارت و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد ممکن است نتیجه تزریق فیلر برایتان چندان رضایت بخش نباشد. فراموش نکنید تزریق ژل نیازمند تکنیک و مهارت است، پزشک بایستی به آناتومی صورت آگاه بوده و تناسب اجزا صورت را با یکدیگر را به خوبی رعایت کند تا نتیجه تزریق برایتان عالی و رضایت بخش باشد.

۱۰. آیا تفاوتی دارد که چه پزشکی برای ما ژل یا فیلر تزریق میکند؟

اگر بین انتخاب پزشکان مختلف برای تزریق مردد هستید بهتر است آن پزشکی را انتخاب کنید که دارای نمونه های زیاد کار تزریقی بوده و به اصطلاح در این زمینه تجربه بیشتر دارد و از همه مهمتر نمونه های تزریقی به سلیقه شما نزدیک تر است. امروزه بسیاری از پزشکان اقدام به تزریق فیلر و ژل به ناحیه ی صورت می کنند اما فراموش نکنید که همه ی آن ها حس زیبایی شناسی نداشته و ممکن است به خوبی به تناسب اجزا صورت با یکدیگر آگاه نباشند. به همین دلیل ممکن است یک پزشک برای تزریق بوتاکس معروف باشد اما گزینه ی مناسبی برای تزریق ژل یا فیلر به صورت نباشد.

۱۱. دوام فیلر به چه عواملی بستگی دارد؟

برند ژل ! بعضی از ژل ها دوام کمتری نسبت به ژل های دیگر دارند.

قدرت جذب بدن شما ! که فرد به فرد متفاوت است.

نحوه نگهداری شما ! مثلا اگر فیلر زیر چشم زده اید و عادت به آرایش چشم و پاک کردن مرتب چشمتان دارید احتمال جذب فیلر زیر چشم را افزایش می دهید!

رژیم غذایی شما ! مثلا اگر اهل نوشیدنی داغ و غذای داغ هستید و ژل لب تزریق کرده اید، حرارت احتمال افزایش جذب ژل را بیشتر میکند.

۱۲. آیا تزریق ژل یا فیلر برای بدن ضرر دارد؟

اگر تزریق در مراکز بهداشتی و معتبر و توسط پزشک مجرب انجام شود ، هیچ مشکلی برای اشخاص ایجاد نمی کند . تزریق ژل زمانی که توسط پزشک و در دوز مناسب صورت گیرد عوارضی را به همراه نمی آورد.

۱۳. چگونه برای انجام تزریق فیلر تصمیم‌گیری کنم؟

بهتر است این تصمیم‌گیری را بر عهده پزشک و متخصص باتجربه خود بگذارید. در واقع روال درست این است که شما مشکل خود را (به عنوان مثال چروک صورت، یا کم حجم بودن لب و…) با پزشک مطرح کنید و از اون بخواهید بهترین روش‌ ها را به شما پیشنهاد کند.

۱۴. آیا ژل های تزریقی به بخش های مختلف صورت با هم تفاوت دارند؟

بله. نوع ژل مصرفی بیش از هرچیز به عمق چین محل تزریق بستگی دارد. به عنوان مثال برای خط خنده خیلی عمیق بهتر است از ژل‌ های غلیظ و با دوام و ماندگاری بیشتر استفاده شود؛ و اگر عمق چین‌ های اخم یا خط خنده کم باشد بهتر است از ژل‌ های رقیق‌تر و با دوام کمتر استفاده شود.

این موضوع مخصوصا در مورد چین‌ های اطراف چشم که عمق آن از چین‌ های خنده خیلی کمتر است حتما باید مدنظر قرار داده شود. به طور کلی ژل‌ هایی که از ماده هیالورونیک اسید مشتق شده‌اند میزان عارضه کمی دارند و مدت ماندگاری آنها ۹ ماه تا ۱ سال است.

ژل دیگری که نیمه عمر طولانی‌ تری دارد از هیدروکسی آپاتیت مشتق شده که از ژل هیالورونیک اسید موثرتر است و به صورت عمقی تزریق می‌شود.

۱۵. آیا تزریق ژل در دوران بارداری مجاز است؟

تا امروز هیچ آزمایشی در خصوص نتایج دقیق تزریق ژل بر جنین در دوران بارداری مادر صورت نگرفته و هیچ سندی در این مورد منتشر نشده است. در واقع هیچ مدرکی وجود ندارد که حاکی از ضرر تزریق فیلر ها در دوران بارداری باشد.

با این وجود انجام چنین فعالیت هایی در دوران بارداری به هیچ وجه توصیه نمی شود. در واقع اگر در دوران بارداری یا دوران شیر دادن به فرزند خود هستید، بهتر است برای انجام این تزریق کمی صبر کنید و آن را در زمان دیگری انجام بدهید.

۱۶. زمان لازم بین دو تزریق ژل چقدر است؟

وقتی یک بار تزریق ژل را پشت سر می گذارید، آثار آن پس از چند ماه از بین می رود. به همین خاطر شما برای به وجود آوردن شرایط ظاهری مطلوب، باید تزریق دیگری را پشت سر بگذارید.

اگر برای تزریق دوم بیش از حد عجله به خرج بدهید، ممکن است عوارض جانبی زیادی برای شما ایجاد شود و حتی سلامتی شما نیز به خطر بیافتد. بهتر است بین دو تزریق حداقل به اندازه 4 تا 6 ماه فاصله وجود داشته باشد تا نتایج مطلوبی از این فرآیند حاصل شود.

۱۷. آیا امکان خارج کردن ژل تزریق شده وجود دارد؟

دائمی نبودن نتایج حاصل از تزریق فیلر ها، یک مزیت بزرگ دارد. منظور از مزیت تخلیه ژل تزریق شده می باشد! شما هر وقت که بخواهید، می توانید ژل تزریق شده را از لب ها یا صورت خود خارج کنید. در واقع اگر از نتایج نهایی این فرآیند رضایت نداشتند، به راحتی می توانید با یک جلسه مراجعه به کلینیک مورد نظر خود، اقدام به خارج کردن ژل تزریق شده کنید و همه نشانه های انجام این فعالیت زیبایی را به طور کامل از بین ببرید.

نتیجه گیری

پوست با افزایش سن، قدرت و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. خاصیت ارتجاعی توسط الاستین و کلاژن تأمین است. این امر می تواند باعث ایجاد چین و چروک بین ابرو ها و همچنین افتادگی پوست در زیر ابرو شود. علاوه بر این، حرکات مکرر صورت مانند اخم، باعث ایجاد چین و چروک و خطوط در پوست خواهد شد و با گذشت زمان این چروک ها عمیق تر می گردد. با پیری، این منطقه از صورت به طرز چشمگیری تغییر می کند. تزریق ژل برای بالا بردن ابرو و از بین بردن چروک های اطراف چشم، یکی از بهترین راهکار ها است.

علاوه بر افزایش سن، از دست رفتن حجم پوست و اثرات مضر آن بر روی ظاهر پوست می تواند به دلیل استعمال سیگار، کمبود آب و قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراءبنفش خورشید باشد. پرکننده های پوستی به خصوص روش تزریق فیلر، حجم از دست رفته را بازمی گرداند و به عنوان پشتیبان، از افتادگی ابرو جلوگیری می کنند و ابرو را به سمت بالا لیفت می دهند. به طور کلی فیلر باعث لیفت ابرو ها می شود؛ اما این روند محدود به ۶- ۱۲ ماه است و به برند تزریقی فیلر و همچنین مهارت پزشک متخصص در زمان Filler injection بستگی دارد.

می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر کاندیدای مناسب تزریق فیلر به شمار می روید به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017145

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 19 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/cliniczafaraniyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://cliniczafaranieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/foDyc

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

توییتر

https://twitter.com/clinicelahieh?s=09

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/DZGE9yh6

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین جراح پروتز سینه در تهران
بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟
انواع هایلایت مو
تزریق آبرسانی به لب
دستگاه پاک سازی پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-02191017145
  • info@ciniczafaranieh.ir