تزریق ژل طرح لبخند

تزریق ژل طرح لبخند

تزریق ژل طرح لبخند

زندگی پر از دلایل زیبا برای لبخند زدن می باشد اما همین امر سبب می‌شود تا به مرور و نزدیک شدن به پیری، خطوط عمیقی در اطراف لب‌ ها و  قسمت پایینی دهان به وجود می‌آیند که به خطوط لبخند معروف هستند.

خط خنده برای تعدادی از اشخاص ممکن است آزار دهنده و سخت باشد.

معمولا افراد میانسال و پیر و همچنین افراد لاغر که چربی زیادی زیر پوست خود ندارند، بیشتر از دیگران خطوط لبخند را روی صورت خود حس می‌کنند زیرا عمده چربی‌ ها و هیالورونیک اسید موجود در پوست صورت به دلیل سوخت و ساز بدن از بین رفته‌اند.

در نتیجه پوست حالت ارتجاعی و محکم بودن خود را از دست خواهد داد و چروک‌ ها در چهره شما ظاهر خواهند شد. خطوط لبخند در اثر خندیدن‌ های مداوم به وجود می‌آیند و اثرات آن می‌تواند حتی در مواقعی که نمی‌خندید نیز بر چهره شما بماند.

خوشبختانه روش‌ های درمانی مختلفی برای از بین بردن چروک‌ ها و خطوط پوستی وجود دارد و عمل زیبایی تزریق ژل یکی از این گزینه ها است که توسط مراکز درمانی تخصصی پوست و مو انجام می‌شود.

تزریق ژل برای خط خنده می‌تواند تا 1 سال دوام داشته باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

تزریق ژل طرح لبخند چیست؟

گزینه های متنوعی مانند تزریق بوتاکس خط خنده، تزریق چربی، هایفوتراپی و … برای رفع خط خنده (SmileLine) وجود دارد.

یکی از این گزینه ها تزریق ژل برای خطوط خنده است.

اما مسئله این است که تبلیغات منفی و در بعضی مواقع تجارب ناموفق اطرافیان به دلیل تزریق ژل در کلینیک های نامعتبر باعث ایجاد نگرانی‌ هایی در میان افراد شده است.

تعدادی تصور می‌کنند که تزریق ژل می‌تواند به اعصاب آن‌ ها آسیب وارد کند و بخشی از صورت را به‌ طور کامل فلج کند. تعدادی دیگری نیز تصور می‌کنند که ژل‌ های تزریق شده در زیر پوست انباشته شده و بعد از مدتی موجب ایجاد بیماری می‌شوند.

ژل‌ های قابل استفاده برای تزریق به خط خنده از نوع پرکننده ها هستند.

بنابراین پس از تزریق ژل، ناحیه های مختلف پوست که چربی خود را از دست داده‌ اند پر می‌شوند.

همین عامل سبب می‌شود که خطوط و چروک‌ های به وجود آمده در این ناحیه از بین رفته و چهره شما همچنان جوان و زیبا و شاداب بماند.

علاوه بر کسانی که پوست نواحی دور لبشان شل شده یا افتادگی دارد می‌توانند از این روش برای برطرف کردن مشکل ایجاد شده استفاده کنند.

شما میتوانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و مشاورین مجرب ما قرار بگیرید و بهترین روش درمانی را انتخاب کنید و همواره زیبایی را به خود بازگردانید.

مراحل تزریق ژل طرح لبخند:

مهمترین مرحله تزریق ژل یافتن یک کلینیک معتبر و مناسب و پزشک متخصص دارای تجربه بالا در زیبایی شناسی چهره شما است.

در صورتی‌ که در انجام این مرحله توجه کافی را به خرج دهید، نگرانی خاصی راجع به مراحل بعدی و عوارض احتمالی وجود ندارد.

معاینات اولیه در کلینیک معتبر بین المللی مشخص می‌کند که نوع و حجم ژل مورد نیاز برای برطرف کردن خط خنده چه مقدار است و چه مراقبت‌ هایی باید قبل و بعد از تزریق جدی‌ تر گرفته شوند.

قبل از مراجعه به کلینیک در نوبت تعیین شده باید تمامی نکات مطرح شده توسط پزشک متخصص را به‌ طور صحیح رعایت کرده باشید تا در حین عمل مشکلی برای شما پیش نیاید.

ابتدا پزشک متخصص محل‌ تزریق را مشخص کرده و آن‌ ها را ضدعفونی و از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند.

در مرحله بعد نیز تزریق ژل با دوز مشخص در محل‌ های تزریق انجام می‌شود. تزریق ژل برای خط خنده خیلی بلند مدت نبوده و نیازی به بستری شدن یا استراحت ندارد.

به همین دلیل بلافاصله بعد از تزریق می‌توانید از مطب خارج شده و به فعالیت‌ های روزانه و محل کار خود بپردازید.

مزایای تزریق ژل طرح لبخند:

یکی از مهمترین مزایای تزریق ژل برای خط خنده جوان سازی پوست افراد است.

با استفاده از این روش می‌توانید چین‌ و چروک های عمیق کنار لب را رفع نموده و لبخند خود را زیبا تر کنید.

خوشبختانه این روش عوارض و خطرات بسیار کمی داشته و بعد از انجام تزریق نیازی به پانسمان، استراحت یا بستری شدن وجود ندارد.

هزینه‌ تزریق ژل خط خنده چندان بالا نیست و شما می‌توانید بدون نگرانی از ایجاد حساسیت یا عوارض بعدی آن را به‌ عنوان شیوه‌ای برای جوان‌ تر و شاداب شدن انتخاب کنید.

به‌ طور کلی اگر تزریق ژل برای خط خنده را در یک کلینیک معتبر انجام دهید ایرادی در آن مشاهده نخواهید کرد. اما اصلی‌ ترین و مهمترین معایب آن را می‌توان امکان بروز حساسیت و آلرژی دانست.

همچنین ممکن است مقدار ژل تزریق شده در دو طرف صورت قرینه نبوده و حالت نا متقارنی به چهره شما ببخشد.

دقت کنید که همه این معایب در صورت انجام تزریق در کلینیک نا معتبر و توسط فرد غیر متخصص پیش می‌آید. پس قبل از تزریق به‌ اندازه کافی تحقیق کنید.

اگر شما هم می خواهید از مزایای بهترین روش درمانی بهره‌مند شوید باید بدانید که به کدام عمل زیبایی صورت نیاز دارید و آن را در یک مرکز معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص و با تجربه و کار بلد انجام دهید تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.

اگر شما به هر کدام از عمل های زیبایی صورت نیاز دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به درمان مناسب بپردازید و از مزایای بی نظیر آن،

بهره مند شوید.

عوارض تزریق ژل طرح لبخند:

اکثر افراد به دلیل نگرانی‌ هایی که راجع به عوارض تزریق ژل دارند، تزریق را به تعویق می‌اندازند.

این افراد باید بدانند که در صورت مراجعه به یک کلینیک معتبر برای تزریق ژل خط خنده و استفاده از ژل‌ های مناسب، عوارضی به‌ جز عوارض معمول پیش نخواهد آمد.

منظور از عوارض معمول،ایجاد قرمزی و التهاب بعد از تزریق است که معمولا در صورت مراقبت درست و استفاده از کمپرس سرد خیلی زود برطرف می‌شوند.

خوشبختانه پزشکان حاضر در کلینیک‌ زعفرانیه تجربه کافی برای تزریق را داشته و شناخت مناسبی از برند های مختلف ژل ها دارند.

به همین دلیل تزریق ژل خط خنده در این کلینیک عوارض غیر قابل پیش بینی و خاصی را به همراه نخواهد داشت.

اما اگر برای تزریق ژل به مراکز نا معتبر و آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مراجعه کنید، باید نگران بروز برخی عوارض باشید.

عوارض و خطراتی که اثرات آن در برخی موارد تا مدت‌ های طولانی با شما باقی خواهد ماند. برخی از شایع‌ ترین عوارض پس از تزریق ژل برای خط خنده به‌ صورت زیر میباشد:

▪︎سوزش، التهاب، خارش، کبودی و تورم طولانی‌مدت در ناحیه تزریق؛

▪︎بروز حساسیت؛

▪︎ایجاد زخم یا عفونت در محل تزریق؛

▪︎فلج اعصاب صورت؛

▪︎گلوله و سفت شدن ژل در زیر پوست (در صورت استفاده از برند های نامعتبر)؛

▪︎تغییر حالت چهره و نامتقارن بودن صورت شما؛

شما می‌توانید این روش درمانی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

برند های ژل طرح لبخند:

▪︎ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم در دو سرنگ ۰٫۸ میلی لیتری بسته بندی می شود و نسل جدید محصولات با ماندگاری بالا تر و عوارض کمتر به بازار عرضه میشود.

زیر گروه Voluma XC به دلیل غلظت بالای اسید هیالورونیک مناسب تزریق در لایه های عمقی است و برای گونه گذاری استفاده می شود.

زیر گروه ژوویدرم Vollure مناسب تزریق در خط خنده است و تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

جهت برجسته سازی لب و تزریق لب زیرگروه Volbella توصیه می شود که بسیار نرم است و تورم کمتری نسبت به محصولات قدیمی تر بعد از تزریق ایجاد می کند.

▪︎ژل رستیلن

ژل رستیلن Restylane محصول شرکت آمریکایی مدیسیس می باشد و قبل از ژوویدرم مورد تایید FDA قرار گرفته است با این وجود در عمل بعد از تزریق ژوویدرم نرم تر است و در چند روز اول بعد از تزریق ورم کمتری ایجاد می کند.

آیا تزریق ژل برای خط خنده ارزش امتحان کردن را دارد ؟

تزریق فیلر خط خنده چند امتیاز دارد که باعث می‌شود به شما پیشنهاد کنیم این روش را امتحان کنید:

■از آنجایی که تزریق ژل به راحتی صورت می‌گیرد و عوارض بعد از تزریق ژل خط خنده خیلی کم اتفاق می‌افتد، برای این که بتوانید تا مدتی دارای ظاهری زیبای شوید و خط خنده خود را از بین ببرید می‌توانید از تزرق ژل استفاده کنید.

■برای انجام عمل زیبایی تزریق ژل خط خنده تنها ۳۰ دقیقه زمان نیاز است و طی آن هیچ زخمی روی چهره شما ایجاد نخواهد شد.

■همچنین بعد از انجام تزریق ژل نیاز به استفاده از هیچگونه بانداژی نبوده و این عمل زخم‌ هایی را برای افراد در پی نخواهد داشت.

■بعد از تزریق ژل به زیر خطوط لبخند، مراجعه‌ کنندگان می‌توانند به خانه برگشته و روال عادی زندگی روزمره خود را طی کنند.

■دوران نقاهت آن بسیار کوتاه بوده و پس از عمل نیز نیازی به مراقبت‌ های ویژه نخواهد بود.

■برای انجام عمل زیبایی تزریق ژل خط خنده، بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود تا درد‌ های اندک ناشی از سرنگ تزریق را تا حد ممکن کاهش دهد. این بی‌حس‌ کننده ممکن است هنگام تزریق ژل با مواد پر‌ کننده وارد پوست شود.

■بسته به محل تزریق ژل، نتایج این عمل ممکن است بلافاصله نمایان شوند و یا در صورتی که این خطوط عمیق‌ تر باشند، نهایتا طی ۱ هفته نتایج قابل مشاهده خواهند بود.

در کلینیک فوق تخصص زیبایی زعفرانیه افراد با اطمینان به نتایج حاصل شده از عمل زیبایی تزریق ژل به آسانی می‌توانند با بهره‌ مندی از مهارت پزشکان متخصص در زمینه پوست و مو، اقدام به رفع خط لبخند خود کنند.

پزشکان متخصص بسیاری وجود دارند که می‌توانند تزریق ژل را به صورت حرفه‌ ای برای افراد انجام دهند.

در واقع محدوده‌ ای که برای تزریق در نظر گرفته می‌شود باید صحیح تشخیص داده شود و بعد از آن، تزریق در این نواحی انجام پذیرد.

بنابراین تزریق ژل و موفقیت آن تا حدود بسیار زیادی به پزشک متخصصی که این تزریق را انجام می‌دهد بستگی دارد. می‌توان گفت هر عملی که باعث شود شما زیبا تر به نظر بیایید و بتواند بر روی روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد و اعتماد به نفس شما را بالا تر ببرد، ارزش امتحان کردن را دارد.

تزریق ژل خط لبخند نیز یکی از این روش هایی است که می‌تواند زیبایی و شادابی چهره شما را بیشتر کرده و اعتماد به نفس شما را افزایش بدهد.

از آنجایی که عوارض خطرناکی بعد از تزریق ژل وجود ندارد، برای از بین بردن خطوط خنده خود بهتر است که این روش را امتحان کنید و از مزایای بعد از تزریق بهره‌مند شوید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل طرح لبخند:

▪︎درصورتی که بیماری زمینه ای داشته یا داروی خاصی مصرف می‌کنید، پزشک را در جریان بگذارید.

▪︎اگر به ماده خاصی حساسیت دارید یا قبلا در اثر تزریق ژل دچار عارضه شده‌اید، پزشک خود را مطلع کنید.

▪︎حداقل یک هفته قبل از تزریق از دارو ها و مواد غذایی رقیق‌ کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید.

▪︎حداقل ۱ هفته قبل از تزریق مصرف الکل، سیگار و قلیان را متوقف کنید.

▪︎هنگام مراجعه برای تزریق ژل از محصولات آرایشی استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل طرح لبخند:

▪︎برای پیشگیری از ورم یا کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

▪︎در صورتی که پزشک متخصص شما دارویی تجویز کرد، آن‌ ها را سر وقت مصرف کرده و از خود درمانی در صورت بروز مشکل به شدت پرهیز کنید.

▪︎تا بیست و چهار ساعت بعد از تزریق از کرم‌ های آرایشی استفاده نکنید.

▪︎بعد از تزریق ژل به استخر، سونا یا حمام طولانی نروید. مدت‌ زمان ممنوعیت این گزینه توسط پزشک متخصص تجویز می‌شود.

▪︎از ماساژ ناحیه تزریق یا گرم کردن آن پرهیز کنید.

▪︎تا ۲ روز بعد از تزریق هنگام دراز کشیدن و خوابیدن سر خود را بالا تر از بدن قرار دهید.

▪︎تا ۱ هفته از مصرف سیگار و قلیان و الکل خودداری کنید.

▪︎تا سه روز از مصرف دارو های رقیق‌ کننده خون مانند آسپرین اجتناب کنید.

▪︎تا یک هفته بعد از تزریق از انجام فعالیت‌ های سنگین ورزشی خودداری کنید.

دیگر اقدامات موثر بعد از تزریق ژل خط خنده:

بعد از تزریق ژل خط خنده ممکن است که قرمزی، تورم، حساسیت و یا خارش در ناحیه‌ تحت درمان وجود داشته باشد که اینگونه عوارض طبیعی هستند و جای هیچ نگرانی در مورد آن‌ ها نیست.

اینگونه عوارض، عوارضی کوتاه مدت بوده که به طور کلی پس از ۱ الی ۲ روز رفع میشوند و در صورتی که از بین نرفتند لازم است که بیمار به کلینیک زیبایی مراجعه کرده و پزشک خود را در جریان بگذارد.

در ضمن تورم اولیه بعد از تزریق ممکن است که بیشتر از ۲ روز طول بکشد و احتمال دارد در برخی اشخاص تا ۱ هفته ادامه داشته باشد.

این بدین معنا است که بعد از تزریق ژل، نتیجه‌ نهایی به دست آمده حاصل نمی‌شود و شخص باید به مدت ۲ الی ۴ هفته صبر کند تمامی عوارض جانبی برطرف شده و بتواند نتیجه کار را مشاهده  نماید.

برای اینکه دوره نقاهت به خوبی سپری شده و عارضه‌ ها تکرار نشوند، لازم است چند نکته را به خاطر داشته باشید:

■در برخی موارد به منظور جلوگیری از جابجایی ژل تزریق شده، از یک نوار چسب کاغذی استفاده می‌شود که لازم است شخص به مدت ۳ روز این نوار کاغذی را بر روی صورت خود نگه داشته و از کندن آن خودداری نماید.

■برای روز اول بعد از تزریق ژل می‌توانید از کمپرس سرد در ناحیه‌ تحت درمان استفاده کنید و هر ۲ ساعت یک بار این کار را به مدت ۲ الی ۱۰ دقیقه تکرار نمایید.

بعد از آن، روزانه ۱ الی ۲ بار این فرآیند را انجام دهید.

تنها به یاد داشته باشید که از وارد کردن فشار زیاد به این ناحیه خودداری کنید، مگر ان که پزشک شما دستور این کار را داده باشد.

■تیلنول و یا دارو‌ های هم گروه آن را می‌توان برای کاهش درد و ناراحتی بعد از تزریق استفاده نمود، همچنین قرص آرنیکا و یا کرم‌ های آرنیکا را نیز می‌تواند به منظور کاهش تورم و کبودی نیز استفاده کرد.

اما لازم است که پیش از مصرف این دارو‌ ها حتما پزشک خود را در جریان این امر قرار دهید.

■سعی کنید برای خوابیدن از ۲ بالش استفاده نمایید.

حتما به پشت بخوابید تا ژل تزریق شده به صورت شما، حرکت نکند و جابجا نشود.

در ضمن لازم است که از مصرف دارو‌ هایی مانند آسپرین خودداری کنید چرا که این دارو سبب خونریزی و کبودی در ناحیه‌ تحت درمان می‌شود.

■بعد از تزریق ژل، از مصرف الکل و دخانیات به مدت ۱۲۰ ساعت خودداری کنید.

■مصرف مایعات و آب زیاد به شما در تسریع روند بهبودی کمک شایانی می‌کند.

■از مصرف ویتامین E، زنجبیل، جینکو، جینسینگ و سیر پرهیز نمایید. در ادامه درباره اثر این مواد توضیحات مختصری آورده شده است.

■از ایجاد هر گونه فشار، لمس و مالش دادن به مدت ۶ ساعت پس از تزریق ژل به خط لبخند خودداری کرده و تا حد امکان محل درمان شده را دستکاری نکنید.

■ممکن است عدم انجام فعالیت‌های روزانه برای بسیاری از افراد پس از انجام هرگونه درمان و یا عمل زیبایی مشکل باشد اما اگرچه تزریق ژل نوعی درمان زیبایی غیر تهاجمی می‌باشد و خطرات زیادی به همراه ندارد، لازم است که به مدت ۳ روز از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین خودداری کرده و از آن‌ها به دور باشید.

■همانطور که می‌دانید انجام چندین عمل زیبایی به طور همزمان برای بدن مضر بوده و خطراتی را به دنبال دارد.

در صورتی که خواستار انجام درمان‌هایی نظیر لیزر، سونوگرافی، لایه‌برداری پوست صورت و یا میکرودرم هستید، باید به مدت ۲ هفته صبر کرده و سپس برای انجام درمان‌های نام برده شده اقدام نمایید.

■سعی کنید تا روز بعد از تزریق ژل، از استفاده از مواد آرایشی بر پوست لب و صورت خود خودداری نمایید زیرا ممکن است جوش‌های چرکی در نواحی لب‌ها ایجاد شوند. اگر مجبور به استفاده از لوازم آرایشی هستید، توصیه می‌شود که حتما از لوازمی استفاده نمایید که دارای کیفیت بالا باشند. همچنین می‌توانید از پماد Aquaphor نیز برای ترمیم و آبرسانی به پوست استفاده کنید.

■اگر پس از گذشت چند روز همچنان درد، تورم، قرمزی، تاول و یا خارش، ادامه‌دار بودند به پزشک خود مراجعه کرده و جویای علت و درمان باشید.

■پیروی از رژیم غذایی سالم نیز به نوبه‌ای می‌تواند بر زیبایی و نتایج نهایی تاثیر‌گذار باشد. مواد مصرفی روزانه تاثیر مستقیم و زیادی بر پوست صورت دارند. بطور مثال استفاده از شیرینی و مواد قندی و یا مصرف غذا‌های فرآوری شده می‌توانند موجب افزایش التهابات و تاثیرگذاری منفی بر پوست شوند.

■از دیگر مواردی که موجب تخریب بافت پوست می‌شود، استرس روزانه‌ای است که همگی با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. تخریب پوست توسط استرس باعث آزاد شدن هورمونی به نام کورتیزول می‌شود که موجب از بین رفتن انعطاف‌پذیری و کشش پوست شده و به روند پیری و ایجاد چین و چروک سرعت می‌بخشد. برای کاهش استرس راه‌های زیادی وجود دارد. تکنیک‌های یوگا و مدیتیشن، استرس و فشار‌های وارده در روز را کاهش داده و به سلامت پوست صورت نیز کمک می‌کنند.

تمامی موارد ذکر شده به نحوی مراقبت از پوست بوده که انجام آن‌ها می‌تواند تاثیرات حاصل از تزریق ژل را افزایش دهند. از آنجایی که فیلرهای صورت بیشتر از نوع اسید هیالورونیک می‌باشند، در نتیجه می‌توان از این خاصیت در جهت هر چه بهتر نمودن پوست صورت استفاده نمود.

با مصرف روزانه مقدار زیادی آب و هیدراته کردن بدن، پوست به خوبی مرطوب شده و موجب می‌شود که ناحیه درمان شده به دور از چروک نگه داشته شود. زمانی که اثرات ژل‌های پوستی از بین ‌رفت، می‌توانید طی فواصل کوتاه مدت تزریقات را مجددا تکرار کنید تا بتوانید همواره از نتایج حاصل از این درمان بهره ببرید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه-تزریق ژل

تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر میکند؟

در صورتی که تزریق ژل خط خنده توسط یک پزشک باتجربه و کار بلد انجام گیرد شما می‌توانید بلافاصله بعد از پایان کار نتایج حاصل از تزریق را مشاهده کنید ولی با توجه به وجود برخی عوارض جانبی چون تورم، قرمزی و التهاب در محل تزریق بهتر است.

پس از بهتر شدن این عوارض نتیجه به دست آمده را بررسی کنید. از طرفی هنگامی که فیلر وارد ناحیه مورد نظر می‌شود، شروع به حرکت در پوست می‌کند، چین و چروک‌ ها را صاف و شفاف می‌کند، حفره‌ ها را پر می‌کند و بلافاصله ظاهر پوست شما را بهبود می‌بخشد.

سپس ماده تزریق شده شروع به تجزیه در محل می‌کند و در واقع وارد بافت پوست شما می‌شود، جایی که در آن به مولکول‌ های آب متصل شده و در نتیجه، پوستی زیبا، هیدراته و انعطاف‌ پذیر به شما می‌دهد.

معمولا به مرور زمان نتایج بهتر و طبیعی‌ تر نیز خواهند شد. یعنی علاوه بر بهبود سریع پوست، در مدت دو الی سه هفته بعد که ماده به طور کامل در پوست شما نشست و التهابات برطرف شد شما می‌توانید نتیجه نهایی را مشاهده کنید.

آیا تزریق ژل برای خط خنده دائمی است ؟

روش تزریق ژل می‌تواند برخلاف تزریق بوتاکس که موجب شل شدن عضله‌ ها در زیر پوست می‌شوند، خط‌ های ایجاد شده از لبخند را با فیلر مناسب پر کرده و حتی می‌تواند ریز‌ ترین خطوط را رفع کند.

از این پرکننده‌ ها همچنین می‌توان به عنوان حجم‌ دهنده برای نواحی مختلف صورت مانند لب، چانه، گونه و سایر نواحی بدن نیز استفاده کرد اما باید بدانید تمامی این روش‌ ها موقتی بوده و برای مشاهده نتایج همیشگی ، باید در طول دوره‌ های زمانی خاصی استفاده شوند.

از آنجایی که تزریق ژل برای خط لبخند نوعی روش موقت برای رفع خطوط لب است، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که دارای نتایج دائمی باشد.

بنابراین تزرق ژل برای خط خنده می‌تواند تا شش ماه تاثیر‌ گذار باشد. بعد از گذشت این مدت، مواد پر‌ کننده جذب بدن می‌شوند و باید برای اینکه دوباره خط خنده را محو کنید از Filler injection استفاده کنید.

همه تزریقاتی که برای ایجاد زیبایی در پوست استفاده می‌شوند و به از بین بردن چین و چروک صورت می‌انجامد، روشی موقتی هستند که باید بعد از گذشت مدتی، تزریق دوباره در آن نواحی از پوست صورت گیرد.

تزریق همچنین می‌تواند برای شما هزینه‌ های مقرون به صرفه‌ تری را نسبت به عمل‌ های جراحی زیبایی در بر داشته باشد.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل طرح لبخند:

در رابطه با سن مناسب برای تزریق ژل باید بدانید که هر زمان احساس کردید که پوست شما نیاز به توجه دارد بهتر است اقدام به تزریق ژل خط خنده خود نمایید.

در برخی اشخاص ممکن است از سن بیست تاسی سالگی به مرور این خطوط شروع به نمایان شدن نمایند.

در حالی که در تعدادی افراد از بعد از سی سالگی نیاز به برطرف کردن چین و چروک و خطوط پوستی احساس میشود.

تنها محدودیت سنی برای استفاده از ژل برای افراد زیر هجده سال است که توصیه می‌شود به هیچ وجه از ژل برای تزریق به افراد زیر هجده سال استفاده نشود.

اگر شما هم جز کاندیدای مناسب تزریق ژل طرح لبخند به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

دوره نقاهت تزریق ژل طرح لبخند:

تزریق ژل دوره بهبودی ندارد، فقط ممکن است دچار کمی کبودی و قرمزی شوید.

در بعضی از افراد لب بالایی فرد هم کمی ورم می‌کند. اگر در ابتدا لب‌ ها نامتقارن شدند نگران نباشید، همه این علائم بعد از مدتی رفع خواهند شد.

در صورتی که علائم گفته شده بیش از یک هفته ادامه داشت، به پزشک خود اطلاع دهید.

شاید لازم باشد بعد از دو تا چهار هفته برای ترمیم دوباره به پزشک مراجعه کنید. فراموش نکنید گاهی ممکن است یک هفته طول بکشد که نتایج را کاملاً ظاهر شوند.

درمان خط خنده در طب سنتی:

با وجود همه‌ی این توضیحات ممکن است شما مایل به تزریق ژل برای رفع خط خنده نباشید.

نگران نباشید!

چندین راه حل ساده نیز وجود دارد که برای رفع خط خنده قابل انجام است و در صورت تکرار و تمرین، می‌تواند به محو شدن خط خنده‌ی شما کمک زیادی کند.

در اینجا به بررسی چندین تمرین و راه حل ساده و آسان خواهیم پرداخت:

▪︎نور خورشید ​

نور خورشید ممکن است به بدتر شدن چین و چروک‌ ها و خطوط صورت منجر شود.

بهتر است طی فعالیت‌ های روزمره‌ی خود حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

▪︎کرم برای از بین بردن خط خنده

می‌توانید به راحتی کرم‌ های مناسب برای از بین بردن چین و چروک‌ های صورت و خط خنده در بازار پیدا کنید.

بهتر است قبل از این کار تحقیقات لازم را انجام دهید و از پزشک خود مشورت بگیرید.

▪︎ماسک‌ های خانگی​

دو قاشق شکر قهوه‌ای را با دو قاشق روغن نارگیل مخلوط کنید. سپس مخلوط را با حرکات دایره وار بر روی پوست صورت خود بمالید و اجازه بدهید چند دقیقه روی صورتتان بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید. این ترکیب باعث درخشندگی صورت شما نیز می‌شود.

▪︎درمان خانگی با خندیدن

در حالی که دندان هایتان روی هم قرار گرفته‌اند، بخندید، طوری که دندان‌ هایتان مشخص شود. روزانه ده الی بیست بار به مدت ده ثانیه این کار را انجام دهید.

▪︎نگهداشتن هوا در دهان

نفس عمیقی بکشید سپس هوا را از یک سمت دهان به سمت دیگر دهان بدهید و چندین بار در روز این تمرین را تکرار کنید.

▪︎آب

مصرف روزانه‌ی آب به مقدار مورد نیاز بدن باعث سلامت و شادابی پوست می‌شود همچنین مصرف آب در دوران بعد از تزریق ژل خط خنده بسیار موثر است.

اثرات و نتایج تزریق ژل طرح لبخند:

تزریق ژل می‌تواند در اشخاص مختلف و با توجه به سیستم بدنی هر شخص، نتایج متفاوتی را به همراه داشته باشد.

به طور کلی نمی‌توان گفت که تزریق ژل تا چه حد بر روی خط خنده تاثیر دارد. ممکن است اسید هیالورونیک موجود در ژل، توسط بدن بعضی از اشخاص به آسانی جذب شود و بعد از گذشت مدت کوتاهی نیاز به تزریق دوباره ژل باشد.

در تعدادی از اشخاص نیز تزریق ژل می‌تواند تا مدت بیشتری باقی بماند و تا تزریق بعدی خاصیت پرکنندگی خود را از دست ندهد.

به طور کلی می‌توان گفت تمامی خانم ها و مردانی که از وجود چین و چروک و خطوط عمیق در چهره خود رنج می‌برند و احساس می‌کنند ظاهر آن‌ ها پیر‌ تر به نظر می‌رسد، در صورتی که از لحاظ سلامت جسمی مشکلی نداشته باشند، طبق صلاح دید پزشک متخصص پوست و مو قادر خواهند بود عمل زیبایی تزریق ژل را برای از بردن چین و چروک‌ های خود انجام دهند.

عوارضی که ممکن است در اثر تزرق ژل در اشخاص ایجاد شود می‌تواند در برخی از آن‌ ها حساسیت‌ های پوستی ایجاد کند.

برای این منظور باید به دستور پزشک، پیش از تزریق فیلر خط خنده حتما چند آزمایش انجام دهید تا متخصص بتواند به آسانی ژل را تزریق کند.

می‌توان عمل زیبایی تزریق ژل خط لبخند را یکی از روش‌ های موثر برای از بین بردن چین و چروک‌ های پیرامون لب دانست.

برای این عمل زیبایی دو نوع پر کننده به نام‌ ها ژل‌ های دائمی و ژل‌ های نیمه دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ژل‌ های نیمه دائمی یا موقتی به دلیل بازگشت‌ پذیر بودن، اثرات نیمه موقتی و به صرفه بودن، طرفداران بیشتری بین مردم دارند.

انواع مختلفی از فیلر‌ ها برای این منظور ایجاد شده‌اند تا بتوانند چین و چروک‌ ها را با کمترین عوارض در پوست افراد از بین ببرند.

اما هنوز روشی دائمی برای از بین بردن خط خنده کشف نشده است. بنابراین تزریق ژل برای خط خنده یکی از راهکار‌ های موقت در از بین بردن خطوط خنده است.

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق ژل طرح لبخند در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

هزینه تزریق ژل خط خنده:

بسته به این که چین‌ و چروک ایجاد شده در محل خط لبخند چگونه است، هزینه‌ های تزریق آن نیز متفاوت است.

هر چه خط خنده افراد عمیق‌ تر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد شد. چراکه مقدار ژل بیشتری برای پر کردن چروک ایجاد شده نیاز است.

علاوه بر آن برند ژل مورد استفاده نیز در هزینه پایانی تزریق ژل برای خط خنده موثر است. همچنین محل و سابقه کلینیک تزریق ژل نیز بر روی هزینه‌ های آن تاثیر بسزایی دارد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط و انجام این تزریقات کلینیک بین المللی و تخصصی زعفرانیه تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان مجرب مطلع شوید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه-تزریق ژل

سؤالات متداول تزریق ژل طرح لبخند:

1_چه کسانی نمی‌توانند تزریق ژل برای خط خنده انجام دهند ؟

برای اشخاص عادی تزریق این ژل هیچ ممنوعیتی ندارد. اما اشخاصی که مبتلا به بیماری‌ های خود ایمنی، عفونت‌ های پوستی، زخم‌ های باز در محل تزریق بوده یا مصرف‌کننده دائمی دارو های رقیق‌کننده خون مانند آسپرین هستند نمی‌توانند تزریق ژل را انجام دهند.

همچنین خانم های باردار و شیرده نیز بهتر است از این کار دوری کنند.

2_آیا تزریق ژل برای خط خنده درد دارد ؟

مراحل تزریق ژل در پوست درد چندانی ندارد. اما پزشکان برای به صفر رساندن درد ناشی از تزریق از مواد بی‌حس‌وکننده یا کرم‌ های بی‌حس‌ کننده موضعی استفاده می‌کنند.

3_مدت‌ زمان ماندگاری ژل تزریق شده چقدر است ؟

بسته به اینکه از کدام برند ژل استفاده می‌کنید، زمان ماندگاری ژل متفاوت خواهد بود.

همچنین برخی ویژگی‌ های فردی نظیر سن و سال، جنس پوست، میزان آسیب‌دیدگی و سبک زندگی نیز می‌تواند بر روی زمان ماندگاری موثر باشد.

اما به‌ طور کلی زمان ماندگاری آن از ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است.

4_چرا تزریق ژل برای خط خنده نیاز به تمدید دارد ؟

به مرور زمان ژل‌ های تزریق شده در زیر پوست تجزیه شده و جذب بافت‌ های پوست می‌شوند.

به همین دلیل اثر ارتجاعی و سفت کنندگی خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل باید پس از مدتی که معمولا بین ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است اقدام به ترمیم آن کنید.

5_مدت‌ زمان اثرگذاری تزریق ژل برای خط خنده چقدر است ؟

به‌ طور کلی شما می‌توانید تاثیر تزریق ژل را بلافاصله پس از اتمام فرایند تزریق مشاهده کنید.

البته ممکن است تا چند روز پس از تزریق قرمزی و التهاب در محل وجود داشته باشد. پس از برطرف شدن این التهابات بهتر می‌توانید نتیجه را بررسی کنید.

توجه کنید که معمولا گذشت زمان باعث بهبود نتایج و طبیعی‌ تر شدن محل تزریق خواهد شد. اما فرایند تاثیرگذاری نهایی معمولا بیشتر از یک ماه طول نخواهد کشید.

6_در صورت تزریق بیش از حد ژل، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

میزان تغییراتی که با تزریق ژل در خط خنده به وجود می‌آید بستگی به میزان ژلی که تزریق می‌کنید دارد.

تزریق به مقدار کم باعث می‌شود خطوط به خوبی محو نشوند و تزریق بیش از حد ژل خطوط را زیادی پر و حجیم نشان می‌دهند.

اگر ژل بیشتر از حد لازم در صورت تزریق شود، چهره مصنوعی و پف کرده می‌شود.

برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکلات بهتر است قبل از تزریق در جلسه مشاوره با پزشک درباره انتظارات، نتایج و مقدار ژل لازم مشورت کنید.

یکی از راه‌ های موثر در تزریق ژل خط خنده به‌ اندازه کافی، استفاده از ژل گونه یا لیفت کننده صورت مایع است. اگر ابتدا صورت را لیفت کنید، عمق خط لبخند هم کاهش می‌یابد.

به این ترتیب مقدار کمتری از ژل برای محو کردن خط خنده لازم است و نتیجه هم بسیار طبیعی خواهد بود.

7_با ورم پس از تزریق ژل طرح لبخند چه کنیم؟

ممکن است بعد از تزریق ژل خط خنده لب‌ ها و اطراف آن ورم کند.

در اینگونه تزریق‌ ها تورم امری بسیار نگران کننده نیست و در بسیاری قابل مشاهده است.

در اینجا به بررسی چندین راه حل برای کاهش ورم می‌پردازیم:

▪︎ماساژ ندهید

بسیاری فکر میکنند ماساژ دادن قسمت‌ هایی که تزریق ژل خط خنده در آن انجام شده است باعث کاهش تورم می‌شود.

نواحی اطراف لب‌ ها بسیار حساس هستند و در بسیاری از موارد، ماساژ باعث تشدید تورم می‌شود.

اما لازم به ذکر است که در مواردی نیز ممکن است ماساژ کمک کند اما قبل از ماساژ دادن حتما با پزشک خود مشورت کنید و خودسرانه هرگز این کار را نکنید.

▪︎سرما دهی

می‌توانید از پک‌ های سرمایشی موجود در بازار، و یا از یخ و یا حتی آب سرد برای کاهش تورم بعد از تزریق ژل خط خنده استفاده کنید که نه تنها تورم بلکه درد ناشی از تزریق ژل خط خنده را نیز کاهش می‌دهد.

▪︎رژیم غذایی کم نمک

بسیاری از متخصصان پیشنهاد می‌کنند که در دوران بعد از تزریق ژل خط خنده از نمک کمتری در رژیم غذایی استفاده شود.

▪︎نوشیدن آب

مصرف آب و نوشیدنی‌ های مختلف، باعث آب رسانی به بدن می‌شود و می‌تواند به تورم و سلامت بدن در دوران بعد از تزریق ژل خط خنده نیزکمک کند.

▪︎تغذیه‌ غذایی سالم

پیشنهاد می‌شود برای کاهش تورم و تسریع پروسه‌ی درمان بعد از تزریق از فست فود و غذا های سرخ کردنی دوری کنید، میوه و سبزیجات در این دوران مفید هستند.

▪︎پرهیز از ورزش‌ های سنگین

حداقل تا ۲ روز بعد از تزریق ژل خط خنده بهتر است از ورزش‌ های سنگین به ویژه در هوای گرم خودداری کنید.

8_خط خنده با ژل یا چربی؟

علاوه بر استفاده از ژل، یکی دیگر از روش‌ های از بین بردن خطوط خنده استفاده از روش تزریق چربی است.

این روش به دلیل استفاده از چربی‌ های استخراج شده از بدن خود فرد امکان بروز هیچ گونه حساسیت به ماده تزریقی همانند تزریق ژل وجود ندارد و نتایج حاصل از آن کاملا طبیعی است چرا که این سلول‌ های چربی تزریق شده با سلول‌ های چربی طبیعی محل تزریق رشد و تکثیر یافته و نتایج ماندگار تری نسبت به تزریق ژل خط خنده به جا می‌گذارند.

9_آیا تزریق ژل خط خنده در بارداری امکان پذیر است؟

هر چند هیچ گونه عوارض جانبی برای استفاده از تزریق ژل خط خنده در بارداری گزارش نشده است ولی اکثر متخصصان معتقدند که به منظور پیشگیری از وقوع هر نوع مشکل در جنین بهتر است تزریق ژل را به دوران پس از بارداری و شیردهی موکول نمایید.

10_آیا تزریق ژل طرح لبخند حساسیت زا است؟

از آنجایی‌ که اکثر فیلر های پوستی بر پایه هیالورونیک اسید که یک ماده طبیعی ساخته شده در بدن است، تهیه می‌شوند، امکان بروز حساسیت نسبت به این ماده بسیار کم است.

مگر اینکه به لیدوکائین موجود در این ژل‌ ها حساسیت داشته باشید که بهتر است آن را قبل از تزریق با پزشک خود درمیان بگذارید.

11_چگونه ژل خط خنده را از بین ببریم؟

در صورت عدم رضایت از نتیجه تزریق ژل خط خنده می‌توان آن را با آنزیم‌ های حل کننده این محصولات مثل آنزیم هیالورونیداز که حل کننده ژل هیالورونیک اسید است از بین برد.

یا با استفاده از سوزن‌ های خاصی اقدام به تخلیه ژل نمود. بسته به نوع ژل تزریقی روش‌ های مختلفی برای از بین بردن ژل خط خنده وجود دارد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

تزریق ژل به واژن(ناحیه تناسلی) بانوان | هزینه، معایب و مزایا

 

نتیجه گیری:

همانطور که گفتیم تزریق ژل خط خنده به منظور کم شدن و رفع چین و چروک‌ ها و خطوط عمیق و سطحی اطراف لب‌ ها از کناره‌ های بینی تا اطراف دهان انجام می‌شود.

در این روش معمولا نواحی ای که تزریق ژل خط خنده در آن انجام خواهد شد ضد عفونی و پاک سازی می‌شود و سپس با استفاده از کرم‌ های مخصوص بی حس می‌شود.

بهتر است قبل از استفاده از کرم، آزمایش‌ های حساسیت را انجام دهید.

مواردی گزارش شده است که افراد نسبت به این کرم‌ ها واکنش‌ های آلرژیک نشان داده‌ اند. سپس تزریقات در ناحیه های مد نظر، در دو طرف صورت همراه با ماساژ مناسب انجام می‌شود تا ژل به مقدار مورد نیاز و یک دست و به مقدار مورد نیاز به هر دو طرف صورت تزریق شود. ممکن است با توجه به نیاز فرد، پماد‌ های آنتی بیوتیک و قرص‌ ها و یا سایر دارو‌ ها نیز توسط پزشک تجویز شود.

با توجه به مواد و روش‌ های مورد استفاده و البته بدن هر شخص نتیجه گیری در بازه‌ های زمانی مختلفی قابل مشاهده بوده که بین چند روز تا چند هفته متغیر است.

در این مدت بهتر است به پزشک متخصص مراجعه شود تا بررسی‌ ها و معاینه‌ های لازم را انجام دهد.

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم ماندگاری ژل‌ ها دائم و مدام العمر نیست و نیاز به ترمیم دارد چرا که در بسیاری از موارد ژل، جذب بدن شده و در نتیجه نیاز است تزریق ژل خط خنده مجددا ترمیم شود.

تحقیقات و بررسی‌ های انجام شده نشان می‌دهد که تزریق پلی کپرولاکتون نتیجه بخش‌ تر و ماندگار تر و به میزان چشمگیری اثر بخش‌ تر از تزریق هیالورونیک اسید است.

شما می‌توانید این روش درمانی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017145

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 19 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/cliniczafaraniyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://cliniczafaranieh.ir/00iv

 

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

لینک آپارات:https://aparat.com/v/aE8tK

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/SyI2Whxv

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین جراح پروتز سینه در تهران
بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟
انواع هایلایت مو
تزریق آبرسانی به لب
دستگاه پاک سازی پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-02191017145
  • info@ciniczafaranieh.ir