تزریق ژل لب مدل گرد

تزریق ژل لب مدل گرد

تزریق ژل لب مدل گرد

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تزریق ژل لب که امروزه در بین بانوان طرفداران خاصی جلب کرده و رواج زیادی پیدا کرده بپردازیم یکی از انواع مدل‌های مختلفی که مورد توجه قرار می‌گیرد تزریق ژل لب مدل گرد می‌باشد که همه روزه در کلینیک‌های متعددی از آن استفاده می‌کنند. تزریق ژل به کمک سرنگ به داخل لب انجام می‌گیرد و به کمک دست به آن فرم داده می‌شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

تزریق ژل لب مدل گرد چگونه است؟

در واقع بهتر است بیان کنیم که تفاوت مدل‌های مختلف تزریق ژل لب در محل تزریق آن است و ارتباطی به نوع ژل تزریقی یا میزان آن ندارد، تزریق ژل لب مدل گرد یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها در میان افرادی است که تزریق ژل انجام می‌دهند بعد از تزریق ژل می‌توان آن را با کمک دست شکل داد و فرم لب‌ها را تغییر داد بهتر است قبل از انجام تزریق ژل لب مدل گرد با پزشک خود مشورت داشته باشید تا با بررسی فرم صورت شما تشخیص دهد که آیا ژل لب مدل گرد برای فرم صورت شما گزینه مناسبی است یا خیر تا بتوانید بهترین مدل ژل را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید.

همانطور که بیان کردیم تفاوت در مدل‌های مختلف در محل تزریق می‌باشد برای ژل لب مدل گرد تزریق ژل در لب بالا و پایین به صورت یکسان و یکنواخت می‌تواند انجام گیرد و همین موضوع باعث گرد شدن لب‌ها خواهد شد مرحله تزریق ژل لب مدل گرد به این گونه است که ابتدا یک جلسه با پزشک باید برگزار کنید و پزشک با بررسی فرم صورت شما پیشنهاد خود در خصوص مدل ژل لبی که برای صورت شما مناسب است را می‌دهد. میزان ژل و نواحی تزریق را نیز به شما ارائه خواهد داد و تصمیم نهایی با خود شما خواهد بود که چه مدلی را باید انتخاب کنید.

سپس در روزی که تزریق ژل مدل گرد انجام می‌شود ابتدا نواحی مورد نظر مشخص می‌شود در مرحله دوم محل مورد نظر ضدعفونی و بی‌حسی موضعی در نواحی اعمال خواهد شد باید حدود ۲۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه منتظر بمانید تا بی‌حسی اثر کند در مرحله سوم و بعد از بی‌حسی مقدار ژلی که در جلسه مشاوره مشخص شده توسط سوزن‌های بسیار ظریف به محل مورد نظر تزریق خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما این است که در جلسه اول حجم زیادی از ژل را به لب‌های خود تزریق نکنید و بهتر است یک سرنگ در جلسه اول و یک سرنگ دیگر در جلسه دوم تزریق شود تا لب‌ها فرم طبیعی خود را از دست ندهند.

در مرحله آخر پزشک با دست کمی لب‌های شما را فرم می‌دهد تا شکل مورد نظر ایجاد شود. قبل از هرگونه اقدام توجه کنید که انتخاب پزشک متخصص بسیار حائز اهمیت می‌باشد شما می‌توانید تزریق ژل لب مدل گرد یا هر مدل دیگری که مد نظر دارید با خیالی آسوده در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید.

نکاتی که باید قبل از انجام تزریق ژل لب بدانید

. در روز انجام تزریق ژل لب از انجام ورزش باید خودداری کنید

. همچنین از فعالیت‌هایی که سبب افزایش جریان خون می‌شود مانند ماساژ صورت باید خودداری کنید

. از داروهای ضد درد، ویتامین e، داروهایی مانند روغن ماهی تا ۱۰ روز از تزریق ژل لب باید خودداری کنید، کم خونی باعث می‌شود بیشتر در قسمت لب‌ها کبودی و خونریزی احساس شود.

. باید توجه کنید که استفاده مداوم از دخانیات، سولاریوم و ….. می‌تواند باعث از بین رفتن سریع‌تر تاثیرات ژل شود رعایت این نکات به درستی باعث می‌شود ظاهر زیبا در عین حال طبیعی برای شما ایجاد شود.

تزریق ژل در قسمت لب احساس سوزش و فشار می‌تواند به دنبال داشته باشد که با اندکی ماساژ و به مدت ۱۰ دقیقه قرار دادن یخ روی محل مورد نظر این مشکل برطرف می‌شود.

شما می‌توانید انتخاب کنید که پزشک شما از ژل بی‌حس کننده استفاده کند که شما درد را احساس نکنید، شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام قسمت لبتان نیاز به تزریق ژل دارد.

تصمیم گیری اینکه آیا می‌خواهید فقط لب پایین یا وسط لب بالا را انجام دهید یا هر دو قسمت، با شما است. پزشک با تجربه بالایی که دارد بهترین و راحت‌ترین روش را برای شما پیشنهاد می‌دهد انتخاب پزشک با تجربه در زمینه تزریق ژل اهمیت بسیار زیادی دارد.

پزشک شما می‌تواند برای برطرف کردن التهابات خون روی لب‌های شما از لیزر کمک بگیرد اما انتظار می‌رود که این کبودی می‌تواند تا ۷ روز ادامه داشته باشد و بعد از آن از بین می‌رود توجه کنید که اگر سابقه تبخال دارید یا دو هفته قبل از انجام تزریق از داروهای پیشگیری استفاده کردید ممکن است باعث  افزایش ایجاد تاول‌های تبخال شوید این امر اگر به درستی صورت گیرد ظاهر زیبا و در عین حال طبیعی برای شما می‌تواند به ارمغان آورد.

برنامه شما باید به گونه‌ای باشد که تا سه روز قبل از انجام درمان این کارها را انجام ندهید تا تورم و کبودی روی لب‌های شما از بین برود و در آخر توصیه ما به شما این است که از ژل بل مارک‌های معتبر استفاده کنید و به سراغ پزشکان معتبر و با تجربه بروید.

نکاتی که بعد از تزریق ژل لب مدل گرد باید رعایت شود

بهتر است بعد از تزریق نکاتی را مد نظر قرار دهید تا با عوارض کمتر روبرو شوید و بهبودی سریع‌تری داشته باشید این نکات عبارتند از:

. به توصیه‌های پزشک خود حتماً توجه داشته باشید

. از استعمال دخانیات خودداری کنید

. به لب‌های خود دست نزنید و از ماساژ دادن یا فشار دادن آنها خودداری کنید

. از کمپرس سرد استفاده کنید

. از فعالیت‌های سنگین مانند ورزش کردن خودداری کنید

. از حمام کردن با آب داغ پرهیز کنید

. از آرایش مداوم لب‌ها خودداری کنید.

عوارض تزریق ژل لب مدل گرد چیست؟

می‌توان بیان کرد که تزریق ژل لب مدل گرد یکی از کم خطرترین اقدامات زیبایی می‌باشد اما با این حال بعضی ممکن است است با عوارض جانبی روبرو شوند که باید بیان کرد این عوارض به سرعت و بعد از نهایتاً یک هفته به طور کامل از بین خواهد رفت این عوارض عبارتند از:

. کبودی

. تورم

. التهاب

.درد

عوارضی که بیان شد ممکن است که در بعضی از افراد به وجود آید که کاملا طبیعی است و جای نگرانی در مورد آن وجود ندارد و به سرعت از بین خواهد رفت اما در برخی موارد اگر شما کلینیک معتبر را برای تزریق انتخاب نکنید و پزشک شما تخصص و مهارت کامل نداشته باشد باعث می‌شود عوارضی را تجربه کنید که گاهی جبران ناپذیر هستند از جمله:

. نامتقارن شدن

. حجم بیش از اندازه در لب‌ها

. عفونت

اسید هیالورونیک چیست؟

هر پزشکی در زمینه کاری و تخصص خود از ابزار مختلفی استفاده می‌کند که ساده‌ترین و طبیعی‌ترین ماده موقتی که می‌توان به کاربرد اسید هیالورونیک می‌باشد که یک ماده موقت می‌باشد و اگر زمانی به هر دلیلی خوشتان نیامد می‌توانید آن را زیر نظر پزشک از بین ببرید، آنزیمی به نام هیالورونینداز وجود دارد که پزشک شما می‌تواند در ۵ دقیقه ژل لب شما را از بین ببرد. ماندگاری ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید تا ۱۸ ماه می‌تواند ادامه داشته باشد اگر شما پوست نازکی داشته باشید این زمان ماندگاری می‌تواند به حداقل ممکن برسد و ژل سریع‌تر متابولیز می‌شود.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – تزریق ژل لب

مزایای استفاده از خدمات تزریق ژل لب مدل گرد

ما در این قسمت در خصوص مزایای استفاده از تزریق ژل خواهیم پرداخت اصلی‌ترین دلیل استقبال این ژل در کلینیک‌های مربوطه چه می‌باشد و چرا بانوان تا حد بسیار زیادی علاقه به تزریق ژل لب دارند؟ پاسخ به این سوال در زیر آمده است:

وقتی فرد دوران میانسالی را پشت سر می‌گذارد و به سن بالا می‌رسد زیبایی اولیه خود را نخواهد داشت اما اکثر افراد علاقه دارند که با کمک از تزریق ژل و کارهایی از این قبیل چهره خود را شاداب‌تر و جوان‌تر نگه دارند بنابراین استفاده از این ژل‌ها برای افراد میانسال و کهنسال می‌تواند امری طبیعی و قابل توجه باشد. توسط ژل‌ها و تزریق آنها به داخل مناطق مربوط آسیب‌هایی مانند آسیب موجود در بافت لب دیگر به چشم نمی‌آید و می‌تواند مخفی شود.

. یکی از معیارهای زیبایی در عصر کنونی برجسته کردن لب‌ها است به همین منظور استفاده از انواع خدمات مختلف در مدل‌های آن هر روز بیشتر می‌شود.

. بیشتر افراد برای زیبایی صورت از عمل‌های جراحی کم خطر و استفاده می‌کنند که تزریق ژل یکی از این موارد خاص است.

اما امروزه استفاده از این نوع ژل‌ها بسیار باب شده است زیرا در استفاده از آن هیچ گونه مخاطره‌ای را تجربه نمی‌کنید و عمل تزریق ژل لب به سادگی هرچه تمام‌تر و حتی به صورت سرپایی انجام می‌گیرد.

. جوانسازی لب

. برجسته کردن و ضخیم کردن لب‌ها

. اصلاح فاصله بین لب و بینی

. اصلاح چین افقی

مجموع مزایای بیان شده باعث می‌شود که افراد هرچه بیشتر از این روش برای زیبا کردن صورت خود کمک بگیرند.

. لازم است بیان کنیم بعد از تزریق ژل خونرسانی در لب‌ها می‌تواند افزایش پیدا کند.

. استفاده از کمپرس سرد قبل از تزریق ژل و داروهای ضد انعقادی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که پزشک شما توصیه‌های لازم را به شما خواهد داد.

. ممکن است تزریق ژل با بی‌حسی همراه شود که به زمان خوردن و آشامیدن باید دقت زیادی داشته باشید، از خوردن نوشیدنی‌هایی که حاوی الکل است باید خودداری کنید زیرا می‌تواند ایجاد التهاب و تورم را افزایش دهد همچنین در گرمای شدید قرار نگیرید و از انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین خودداری کنید.

. بعد از دو تا سه هفته لب‌های شما حالت و فرم واقعی را به دست می‌آورد امیدواریم که نتایج رضایت بخش باشد.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه توانایی انجام همه مدل‌های ژل لب به صورت دائمی و موقتی وجود دارد اگر شما جز افراد پرطرفدار برای تزریق ژل لب مدل گرد هستید می‌توانید با مراجعه به این کلینیک به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید.

برای از بین بردن تورم لب‌ها بعد از تزریق ژل لب چه کار باید کرد؟

از مواردی مانند جنسینگ، ویتامین e و سیر نباید استفاده کنید از پمادهایی مانند ریتینول، ترتونوئید، ریتینوئیدها، اسید گلیکولیک و هرگونه محصول ضد پیری نباید استفاده شود، استفاده از دکلره، موم ،برداشتن مو با کمک موچین و کرم‌های موبر در ناحیه مورد نظر ممنوع می‌باشد، استفاده از آرنیکا می‌تواند کبودی را کاهش دهد. اما اگر این سوال برای شما ایجاد شود  که روغن آرنیکا چیست؟

باید بیان کنیم که اعضای تشکیل دهنده و فعال موجود در آرنیکا به عنوان آنتی بیوتیک می‌تواند عمل کند و سبب کاهش درد و تورم شود، آرنیکا به صورت موضعی روی ترک خوردگی‌های لب، درد عضلات و غضروف، پوست متورم همراه با کبودی می‌تواند استفاده شود همچنین می‌تواند برای محل نیش حشره، التهاب مفاصل و جوش نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ماندگاری تزریق ژل لب مدل گرد چقدر است؟

ماندگاری ژل لب مدل گرد به عوامل زیادی می‌تواند بستگی داشته باشد به طور مثال به عواملی مانند نوع و کیفیت ژل، مقدار ژلی که تزریق می‌کنید و نحوه نگهداری آن ، مثلاً اگر به طور دائم از سولاریوم استفاده کنید حرارت و گرما باعث می‌شود که ژل لب مدل گرد سریع‌تر حل شود.

اما به طور کلی ژل لب مدل گرد به مدت ۶ الی ۱۲ ماه می‌تواند ماندگاری داشته باشد اما بعد از حل شدن نیز به دلیل اینکه تزریق ژل باعث تحریک کلاژن سازی شده لب‌ها به حالت قبل خود باز نمی‌گردند و تا حدودی می‌توانند فرم خود را حفظ کنند بنابراین بهتر است هر ۶ ماه تا ۱۲ ماه یک بار ژل لب مدل گرد را ترمیم کنید.

نمونه‌های پرطرفدار تزریق ژل لب

. تزریق ژل لب مدل سوتی این مدل یکی از پرطرفدارترین روش‌هاست که در بین افراد زیاد استفاده می‌شود زیرا فرم صورت بسیار پذیرای مدل تزریق می‌باشد و در بین لب‌ها فضای خالی شبیه به زدن سوت ایجاد می‌شود.

. تزریق ژل به گوشه لب نیز بسیار متداول است بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که فقط به قسمت‌های خارجی از لب خود تزریق انجام دهند از این رو این مدل برای آنها اهمیت بسیار زیادی دارد.

. انواع مدل‌های روسی در سبک و  نوع خاص خود نیز می‌تواند طرفداران و علاقه‌مندان خود را داشته باشد.

. یک نمونه بسیار زیبا نیز مدل تزریق ژل لب مدل کروی است که محبوبیت بسیار بالایی را در بین بانوان به خود پیدا کرده است به خصوص افرادی که علاقه دارند لب‌هایشان برجسته‌تر باشد از این مدل بیشتر استفاده می‌کنند.

در بین تمام مدل‌های یاد شده از تزریق ژل لب لز مدل گرد گرفته تا تزریق ژل لب به گوش لب و قسمت خارجی آن از همه بیشتر برای فرم‌دهی صورت مناسب می‌باشد

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه روزانه بسیاری از افراد تزریق ژل را برای خود انجام می‌دهند بدون شک هر یک از افراد دارای فرم صورت مختلف به دنبال  خواسته خود می‌باشند و نمی‌شود برای تمام آنها از یک مدل تزریق ژل لب استفاده کرد و باید از مدل‌های متعدد استفاده شود که مناسب با فرم صورت هر فرد باشد وجود تنوعات گسترده باعث گرایش بیشتر افراد به این روش می‌شود همچنین نرم‌افزارهایی ابداع شده که توسط آنها می‌توان مدل‌هایی که بیشترین همخوانی را با فرم صورت دارد بر روی صورت خود ببینند و سپس به استفاده از آنها بپردازند.

. ژوویدرم

. استیلن

در انتخاب این نوع ژل و مدل تزریق آن عجله نکنید.

انواع ژل لب

. ژل‌ها در انواع مختلف و در دسته‌بندی‌های موقت و دائمی تقسیم بندی می‌شوند این نوع ژل‌ها مدت زمان بسیار طولانی می‌توانند روی لب‌ها باقی بمانند و دوام بیشتری داشته باشند.

. همچنین یکی از اصلی‌ترین مشخصات این نوع ژل‌ها خوش فرمی و زیبایی روی لب‌ها است

ابتدا به صورت خود نگاه کنید و فرم آن، فاصله بین لب‌ها تا بینی، فاصله لب‌ها تا گونه و … باید مورد توجه قرار گیرد و سپس گزینه مناسب در نظر گرفته شود اگر دقت کنید در اکثر مواقع لب‌های پایینی نسبت به لب‌های بالایی بزرگ‌تر و حجیم‌تر می‌باشد که تقارن و حجم در نیمه راست و چپ لب‌ها حائز اهمیت است.

در تزریق ژل لب می‌توان حاشیه بین لب‌ها و وسط لب را برجسته‌تر کرد و به زیبایی و طرح مورد نظر رسید به شرطی که از مواد مناسب و زیر نظر متخصص با تجربه و حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

تزریق ژل در افراد زیر ممنوع می‌باشد

. انجام تزریق در زمان بارداری و شیردهی

. افرادی که دچار دیابت هستند یا افرادی که آسم و بیماری‌های قلبی دارند

. افرادی که سابقه سکته مغزی یا قلبی داشته‌اند

. افرادی که از آسپرین و داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند.

نکات پیرامون تزریق ژل لب

به طور میانگین می‌توان بیان کرد که بعد از هر بار تزریق ژل در هر مدل به مدت ۶ الی ۸ ماه ژل‌ها می‌تواند روی لب‌های شما باقی بماند و نیازی به مراجعه به مرکز نخواهید داشت، این مدت بستگی به شرایط فیزیکی بدن شما دارد بعضی از افراد بدنشان ژل‌ها را خیلی زود جذب می‌کند و از بین می‌برد اما اگر ژل توسط بدن جذب نشود در بهترین حالت تا یک سال می‌تواند با خود ماندگاری داشته باشد پس از این یک سال برای ترمیم مجدد می‌توانید دوباره اقدام به تزریق ژل کنید.

توجه کنید که ژل‌هایی که به لب تزریق می‌شوند در قیاس با ژل‌های نقاط دیگر بدن دارای دوام کمتر هستند علت این امر حرکت مداوم لب‌ها می‌باشد شما در طول روز بارها از لب خود برای غذا خوردن و صحبت کردن استفاده می‌کنید که سبب حرکت آنها می‌شود و سپس جذب ژل‌ها به داخل لب را افزایش می‌دهد.

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب در یک مرکز معتبر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد همه اقشار جامعه که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند می‌توانند به کلینیک‌های پوست و مو مراجعه کنند و از خدمات بهره‌مند شوند در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی عظیمیه هزینه تزریق ژل لب بستگی به برند ژل استفاده شده، نوع تزریق که مدل‌های مختلفی دارد مشخص می‌شود، جهت اطلاع از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی عظیمیه می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان می‌باشد.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – تزریق ژل لب

سوالات پرتکرار

. آیا تزریق ژل نیاز به استراحت دارد و دوره نقاهت با خود خواهد داشت؟

در پاسخ باید بیان کنیم که اکثر افرادی که تزریق ژل به لب انجام دادند بلافاصله می‌توانند فعالیت‌های روزانه خود را آغاز کنند و اصلاً نیازی به استراحت نخواهند داشت چرا که ضمن این فرایند بدن شما خونریزی نکرده و اذیت نخواهید شد به علاوه اینکه در حین تزریق ژل کمترین عوارض برای شما اتفاق می‌افتد.

. عوارض جانبی بعد از تزریق ژل لب چیست؟

بدون شک این فرایند می‌تواند که عوارضی را با خود به دنبال داشته باشد این عوارض می‌تواند گاه محدود و سطحی باشد و گاه ممکن است که افزایش پیدا کند در مرکز معتبر به دلیل استفاده از بهترین وسایل و تجهیزاتی که وجود دارد این عوارض می‌تواند به حداقل خود برسد و یا بسیار سطحی ایجاد شود.

بعضی از این عوارض که بسیار مشاهده می‌شود کبودی و قرمزی دور و اطراف محل تزریق است که این کبودی سطحی است و همچنین لکه‌های قرمز خیلی زود بهبود پیدا می‌کند به علاوه به دلیل اینکه سوزن‌ها به زیر پوست وارد می‌شوند در مواردی ممکن است که سبب ایجاد تورم سطحی شود که آن هم بعد از چند روز کاملا از بین می‌رود و ردی از آن به جای نخواهد ماند به همین دلیل به اکثر افراد متقاضی گفته می‌شود که نگران عوارض بعد از تزریق نباشند این عوارض در کوتاه مدت از بین خواهد رفت و اثری از آن باقی نخواهد ماند.

. چگونه می‌توان یک مرکز معتبر برای تزریق ژل لب مدل گرد، مدل فانتزی و … را یافت؟

برای اینکه بهترین را انتخاب کنید بهتر است نگاهی به اطرافیان خود بیندازید در بین دوستان و اقوام خود کسانی هستند که قبلاً تزریق ژل انجام دادند شما می‌توانید از تجربه آنها استفاده کنید استفاده از اطلاعات افراد آگاه بهتر می‌تواند شما را راهنمایی کند تا انتخاب درستی را داشته باشید برای اینکه بهترین مرکز برای تزریق ژل لب در مدل‌های مختلف و نمونه کارها را ببینید باید به یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید.

هرچند افرادی که در مراکز مختلف فعالیت می‌کنند سابقه بیشتر و تجربه و دانش بالاتری نیز دارند بدون شک نتیجه کار آنها هم بهتر خواهد بود و شما از مدل لب‌های خود در انتهای کار رضایت بهتری را خواهید داشت به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های غیر معتبر را کار بگذارید زیرا لازمه این کار تخصص و مهارت بالا است که یک پزشک متخصص این کار را باید برای شما انجام دهد این افراد مطمئن‌ترین افرادی هستند که می‌توانید کار تزریق را به آنها بسپارید تا بهترین شکل برای شما این کار را انجام دهند.

. انجام تزریق ژل لب چه مدت زمان می‌برد؟

در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که خیر کل انجام درمان توسط یک متخصص کمتر از نیم ساعت به پایان خواهد رسید و مدت طولانی برای آن صرف نخواهید کرد.

. مدت زمان دوام ژل‌های لب به چه میزان است؟

این سوال پرتکراری است که بیشتر افراد متقاضی می‌پرسند، مدت زمان ماندگاری ژل‌ها در درجه اول به نوع ژلی که در نظر می‌گیرید باز می‌گردد اگر از نوع ژل‌های دائمی استفاده کنید مدتی که روی لب‌های شما باقی می‌ماند بسیار زیاد است اما ژل‌های موقت در طولانی مدت باقی نخواهند ماند و بعد از مدت زمانی از بین می‌روند.

یکی دیگر از مواردی که در ارزیابی اعتبار به شما کمک می‌کند مرکز مربوطه است، موادی که برای تزریق در این مرکز استفاده می‌شود. هنگامی که برای تزریق با کلینیک تماس می‌گیرید در رابطه با نوع موادی که برای تزریق ژل استفاده می‌کند پرس و جو کنید.

همچنین باید توجه کنید که در حین مراجعه به کلینیک به محل و محیط بهداشتی آن نیز توجه داشته باشید و از بهداشت محیط اطمینان حاصل کنید چون شما در این مرکز قرار است که یک فرایند درمانی را انجام دهید استریل بودن و ضدعفونی کردن محیط اهمیت بسیار زیادی دارد سلامتی شما بسیار مهم می‌باشد به همین دلیل نیاز است که بهترین مرکز را انتخاب کنید تا در معرض مواد نامطلوب و یا شرایط غیر بهداشتی قرار نگیرید.

نتیجه گیری

تزریق ژل لب تبدیل به یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در چند سال اخیر شده است. تزریق ژل لب مدل‌های گوناگونی دارد که بسته به نوع، فرم صورت و سلیقه هر فرد مدل مناسب می‌تواند در نظر گرفته شود تزریق ژل لب مدل گرد یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در میان مدل‌های گوناگون ژل لب می‌باشد. تزریق ژل لب مدل گرد مزایای بسیار زیادی دارد که یکی از آنها برطرف کردن چین و چروک‌های ریز در اطراف لب‌ها می‌باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا قصد تزریق مدل گرد لب می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه تماس حاصل فرمایید. در این کلینیک انواع روش‌های مختلف برای فرمدهی و زیبا کردن لب‌ها وجود دارد که می‌توانید با انتخاب روش مناسب بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات

https://aparat.com/v/h7L0i

نماشا

https://www.namasha.com/v/xi7tAKPS

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین جراح پروتز سینه در تهران
بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟
انواع هایلایت مو
تزریق آبرسانی به لب
دستگاه پاک سازی پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-02191017145
  • info@ciniczafaranieh.ir