جراحی پلک یا بلفاروپلاستی – هزینه و توصیه ها

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی – هزینه و توصیه ها

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی – هزینه و توصیه ها

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی است که می تواند مشکلات ظاهری پوست پیرامون چشم را بر طرف کنند.  با کمک این جراحی زیبایی که بر روی پلک بالا و پایین انجام می شود چهره حالتی زیبا و جوان پیدا خواهد کرد . این جراحی را می توان به طور همزمان بر روی هر دو پلک انجام داد.  در کنار زیبایی چشم ها این عمل مشکلات عملکردی پلک ‌ها را نیز مورد درمان قرار می دهد.  در طی این مطلب ما می خواهیم به بررسی هدف های اصلی این عمل بپردازیم و توضیحاتی در مورد کاربرد ها، هزینه ها و عوارض آن برای شما شرح دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

مزایای بلفاروپلاستی

عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک از مزایای بی نظیری برخوردار است که  شامل:

در  جراحی پلک پوست اضافه و شل شده ی اطراف چشم، چربی ‌ها و مایعات حبس شده در زیر پلک که باعث می شود چهره پیر به نظر برسد برداشته می‌شود.

با این عمل چین و چروک ها و خطوط سطح پلک ها از بین می رود.

یکی از اجزاء مهم چهره که زیبایی را چندین برابر می کند چشم ها هستند که به مرور زمان و تحت تاثیر عوامل محیطی تغییرات نا خوشایند ی در آن ایجاد می شود . با عمل جراحی پلک می توان برای زیبایی و جوان سازی پوست آن اقدام کرد.

این عمل زیبایی به طور سر پایی بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان انجام می ‌شود و بدون نیاز به بیهوشی مراحل آن با بی حسی موضعی سپری خواهد شد.

پس از انجام عمل جراحی پلک توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه شما عوارض خطرناکی را تجربه نمی کنید و با عوارض رایجی همراه می شوید که با استراحت کافی در دوره نقاهت بر طرف خواهد شد.

اگر شما به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید این عمل را با نتایجی بی‌ نظیر حاصل خواهید کرد.

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک چیست؟

متخصصین عمل جراحی پلک را با هدف حذف پوست اضافه و شل شده اطراف چشم انجام می دهند.  در این عمل جراحی پوست اطراف چشم محکم شده تا چهره بتواند زیبا و جوان به نظر برسد.  در برخی شرایط متخصصین  این عمل برای افزایش میدان دید انجام می دهند؛  چون برخی افراد به طور ژنتیکی و یا به دلیل افزایش سن میدان دید شان کاهش می ‌یابد و پس از افتادگی و شلی پوست پلک بالا،  جلوی مردمک چشم گرفته می شود.  با برداشتن پوست اضافه و بافت های چربی میدان دید مجدداً افزایش می یابد.  متخصصین این جراحی را بر اساس شرایط فرد انجام می دهند.

برای برخی افراد فقط برداشتن چربی ها و مایعات کفایت می کنند و نیاز به برداشتن پوست اضافه در این ناحیه نخواهد بود.

وقتی جراحی پلک بالا انجام شود به آن لیفت پلک و یا بالا بردن پلک می ‌گویند و نباید این عمل را با پتوز یا افتادگی چشم اشتباه گرفته شود.  در عمل افتادگی چشم عضلات و تاندون های بالا برنده پلک کشیده و سفت می شود تا بتوان مشکلات بینایی را بر طرف کرد.  برای جراحی پلک بالا پوست اضافه همراه با چربی ها و مایعاتی که سبب سنگینی و خستگی چشم‌ ها می ‌شود حذف می ‌شود.  هدف از انجام این دو جراحی کاملاً متفاوت است . اما در هر دو روش می توانید از شر پلک های افتاده خود راحت شوید.

▪ بلفاروپلاستی زیبایی

متخصصان زیبایی جراحی پلک با هدف زیبایی را ضروری نمی دانند. چون فقط با این عمل ظاهر چشم ها تغییر خواهد کرد.  همان طور که می دانید افزایش سن تاثیرات نا خوشایند ی بر پوست اطراف چشم  خواهد داشت و با تجمع چربی ها و مایعات در زیر پلک شاهد تورم و یا پف چشم خواهید بود.  وقتی که میزان تورم افزایش یابد و بر اثر افزایش سن عضلات نگه دارنده پلک ها ضعیف شود پوست نیز حالت انعطافی خود را از دست می ‌دهد و با سنگین شدن کیسه های چربی در زیر پلک، پلک ها حالتی شل و افتاده پیدا می‌ کنند. در این شرایط چهره پیر و خسته به نظر می ‌رسد.  متخصصین در این زمینه جراحی پلک را پیشنهاد می کنند.

با این عمل را می توان توسط جراحان پلاستیک و متخصصان چشم پزشک و پزشک گوش و حلق و بینی انجام دهید.

▪ بلفاروپلاستی درمانی

این جراحی زمانی انجام می ‌شود که با افتاده شدن پوست بالای پلک احساس خستگی و سنگینی در چشم ها داشته باشید و بینایی فرد تحت تاثیر قرار گیرد.

در برخی افراد به دلیل تورم زیاد چشم ها، استفاده از عینک برای آن ها مشکل است و استفاده از لنز های طبی نیز کار سختی است.  متخصصین با انجام عمل جراحی پلک این مشکلات را رفع خواهند کرد.  عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی التهابات پوستی در اطراف پلک، چین و چروک ها و خطوط را نیز از بین می برند و این موارد جزء کار برد های دیگر جراحی پلک می باشد.  برخی افراد که با افتادگی پلک مواجه هستند در هنگام نگاه کردن سر خود را به سمت بالا حرکت می دهند و این عمل با تکرار همیشگی ،  فشار زیادی به عضلات گردن و پیشانی وارد می کند که به مرور زمان مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد.  پس برای رفع این مشکلات جراحی پلک بهترین روش درمانی خواهد بود.

عمل درمانی بلفاروپلاستی توسط متخصصین گوش و حلق و بینی متخصص چشم و جراحی پلاستیک امکان پذیر می باشد.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – بلفاروپلاستی

مراحل انجام عمل بلفاروپلاستی

عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک را می توان بر هر پلک و یا به صورت همزمان بر هر دو پلک بالا و پایین انجام داد.  برای انجام این عمل جراحی، برش ها همسو با چین های طبیعی پلک ایجاد می شود.  برای پلک پایینی برش در زیر خط مژه و یا داخل چشم ایجاد می شود. این برش ها به گونه ای زده می شود که پس از گذراندن دوره بهبودی هیچ اثری از آن ها بر پلک ها دیده نمی شود.

متخصصین در جلسه مشاوره محل برش ها را مشخص خواهند کرد . در طی این جراحی کیسه های چربی، مایعات اضافه و پوست اضافه با مهارت و تخصص بالا برداشته می شود.  برای برش هایی که ایجاد می‌شود از ابزار های دقیق و مناسب استفاده خواهند کرد و پس از پایان عمل برش ها با کمک نخ های غیر جذبی و یا چسب بخیه بسته می شود.

برداشتن پوست پلک بر اساس میزان افتادگی پلک ها مشخص می شود . متخصصین در طی جراحی به مواردی از قبیل فرم چهره و عضلات صورت،  تقارن ابرو ها و استخوان ها توجه زیادی می ‌کنند.

امروزه در کلینیک ‌های تخصصی به جای تیغ جراحی از فرآیند لیزر co۲ استفاده می‌شود که می‌ توان با این عمل میزان عوارض را به حداقل رساند.  با این عمل جوان سازی لایه های سطحی پوست به شکل مطلوبی انجام می شود و نتایج بی نظیری حاصل خواهید کرد.

 کاربرد های بلفاروپلاستی

عمل زیبایی جراحی پلک کاربرد های زیادی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • از بین بردن افتادگی و شلی پوست در پلک بالا و پایین
  • حذف چین و چروک ها در سطح پلک و ترمیم و باز سازی انحنای سطحی کانتور چشم
  • از بین بردن افتادگی پلک ها به علت سنگینی و خستگی چشم ها که به دلیل جمع شدن چربی ها و مایعات در زیر پلک بالا ایجاد می شود و باعث کاهش بینایی در افراد خواهد شد.
  • برطرف کردن تورم و پف در پلک بالا و پایین
  • از بین بردن افتادگی پلک ها که باعث شده سفیدی زیر چشم افزایش یابد.
  • بر طرف کردن چین و چروک ها و پوست اضافه در پلک پایین
  • درشت تر شدن چشم ها و زیبایی آن ها
  • افزایش اعتماد به نفس
  • درمان التهاباتی که به دلیل چین و چروک ها بر سطح پلک حاصل شده است.
بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – بلفاروپلاستی

 بهترین کاندیدای بلفاروپلاستی چه کسانی هستند؟

انتخاب بهترین کاندیدای جراحی پلک ،  توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای مشخص می شود.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران ابتدا با بررسی شرایط فرد عمل زیبایی را انجام می دهند.  البته شما می توانید با مراجعه به سایت های مختلف و تماس با کلینیک از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید و برای دریافت وقت حضوری با پزشک اقدام کنید.

اگر شما جزء افرادی هستید که پوست اطراف چشم شما افتاده، شل و متورم شده است با کمک جراحی پلک می توانید این مشکلات را به بهترین نحو برطرف کنید.  البته برخی افراد به علت بروز حساسیت و آلرژی دچار تورم و پف چشم ها خواهند شد.  بنابراین متخصصین قبل از اقدام به درمان، علت ایجاد مشکلات پوست اطراف چشم را مورد بررسی قرار می دهند.  بیشترین کار برد عمل جراحی پلک برای کسانی که به دلیل افزایش سن زیبایی و دید آن ها کاهش یافته است انجام می شود.

اگر پس از بررسی متخصصین،  همه شرایط برای جراحی پلک مناسب بود شما باید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل داشته باشید زیرا با تغییراتی که در طی عمل ایجاد می‌ شود نباید انتظار داشته باشید که معجزه ای بر چشم های شما رخ دهد و چهره شما دقیقا به روز های جوانی باز گردد. همه ما می دانیم که  گذر زمان و روند پیری همچنان ادامه دارد و حتی با گذشت زمان شاید نیاز باشد مجددا به ترمیم و بازسازی پلک های خود بپردازید . همه کسانی که از نظر جسمانی و روحی در شرایط مساعدی قرار دارند و می توانند پس از جراحی پلک مراقبت های توصیه شده توسط پزشک را به خوبی اعمال کنند کاندیدای مناسبی برای این عمل می باشند و می توانند به نتایج بی ‌نظیری در این زمینه دست یابند.  عمل زیبایی جراحی پلک تا ۱۵ سال برای شما ماندگار خواهد بود.

با ابتلا به برخی از بیماری ها شما نمی توانید عمل جراحی پلک را انجام دهید.  بروز بیماری هایی مانند مشکلات انعقادی خون، اختلال در سیستم ایمنی بدن،  بیماری های ویروسی و مقاربتی مانند ایدز و هپاتیت،  فشار و دیابت کنترل نشده امکان انجام این عمل زیبایی و درمانی را نا ممکن می کند.

برای انجام این جراحی باید بیماری ‌های شما مورد درمان در کنترل قرار گیرد . تا بتوانید از این عمل جراحی بهره‌مند شوید.

افرادی که اهل دخانیات هستند و دائم از مشروبات الکلی استفاده می ‌کنند جزء کاندیدای مناسب جراحی پلک نمی باشند.  چون با مصرف دخانیات و مشروبات الکلی روند بهبودی کاهش یافته و نمی توانید به نتایج مورد نظر دست یابید.

متخصصین توصیه می کنند که باید هفته قبل از جراحی  مصرف دخانیات و مشروبات الکلی قطع شود.

در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران متخصصین بر حسب شرایط جسمانی و روحیه فرد به این عمل زیبایی و درمانی می پردازند  و همه شرایط متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند.

 عوارض عمل بلفاروپلاستی چیست ؟

یکی از اصلی ‌ترین عوارضی که پس از جراحی پلک درگیر آن خواهید شد مشکل در بسته شدن پلک ها می باشد که این مشکل به تدریج بر طرف می شود.  متخصصین دارو هایی در دوران بهبودی تجویز می کنند تا از خشک شدن و حساسیت چشم‌ ها جلوگیری شود.

دردی که پس از جراحی احساس می کنید به دلیل تغییراتی است که در ساختار پلک ایجاد شده متخصصین برای رفع درد،  مسکن های مناسب را تجویز می کنند و از شما می خواهند که از مصرف دارو های خودسرانه و مسکن های قوی تر خودداری کنید.

عوارض رایج دیگری که پس از جراحی پلک با آن مواجه می شوید شامل :

  • تاری دید
  • دوبینی
  • باقی ماندن جای زخم
  • مشاهده برش ‌ها
  • عدم بسته شدن پلک ها
  • عفونت
  • خونریزی شدید
  • کوتاهی پلک ها
  • برجای ماندن پوست اضافه در اطراف چشم
  • بی حس شدن پلک ها و….

می باشد که این عوارض به ندرت اتفاق می‌ افتد.  برخی از این عوارض به کم تجربگی پزشک در حین جراحی بستگی دارد.

کبودی و تورم اطراف چشم جزء رایج ترین عوارض پس از جراحی پلک می باشد که می توانید با کمپرس سرد میزان آن را کاهش دهید.

تورم ناشی از جراحی با مصرف دارو های مناسب کنترل می شود که البته کمپرس سرد و بالا نگه داشتن سر در هنگام استراحت میزان آن را کاهش خواهد داد.

کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی و درمانی در زمینه پوست و مو می باشد که متخصصین در این کلینیک با سابقه درخشان ارائه خدمت می کنند. در این کلینیک متقاضیان به بهترین نتایج ممکن دست می ‌یابند و حداقل عوارض پس از جراحی رخ می دهد. یکی رایج ‌ترین عوارضی که پس از جراحی پلک می ‌توان به آن اشاره کرد  عدم رضایت افراد از نتایج عمل می ‌باشد که در صورت انتخاب پزشک غیر حرفه‌ ای و کلینیک نا معتبر حاصل خواهد شد.  برای به دست آوردن نتایج مطلوب به کلینیک‌ های تخصصی مراجعه کنید و قبل از اقدام به عمل با مشاهده نمونه کار های پزشک از مهارت و تخصص او مطلع شوید.

در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران نتایج بی نظیر این جراحی تضمین مهارت و تخصص پزشکان ما می باشد که می توانید با خیال راحت از انواع عمل های زیبایی چشم بهره مند شوید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع عمل های زیبایی چشم و هزینه آن با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران تماس حاصل فرمایید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – بلفاروپلاستی

هزینه عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی چقدر است؟

در هر کلینیک زیبایی و تخصصی هزینه جراحی پلک برای متقاضیان عزیز متغیر است و عواملی از قبیل معاینات و آزمایش های انجام شده که متخصصین برای بررسی شرایط جسمانی فرد در نظر می‌ گیرند،  دارو هایی که در هنگام جراحی و مراقبت های پس از عمل تجویز می شود بستگی دارد.

با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید . تعرفه کلینیک نیز یکی از اساسی ترین عوامل موثر بر هزینه ها می باشد . عمل جراحی پلک به صورت سر پایی و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان انجام می ‌شود.  پس هزینه پرداخت بستری شدن،  جزء هزینه های شما نمی باشد.  اگر جراحی پلک را به دلیل افزایش سن و یا ژنتیک انجام دهید که بینایی شما را تحت تاثیر قرار  داده است  هزینه ها بر عهده بیمه می باشد و در غیر این صورت و با هدف زیبایی پلک ها، شما همه هزینه ها را باید به طور کامل پرداخت کنید.

در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران  هزینه ها بر اساس اهداف و نظرات متقاضیان و همچنین میزان مشکلات پوست اطراف چشم تعیین می شود.  اگر بخواهید جراحی پلک را به طور همزمان بر هر دو پلک انجام دهید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از عمل بلفاروپلاستی

  • جراحی پلک یکی از روش های سر پایی است که مراحل آن تحت بی حسی موضعی انجام می‌ شود.  در طی این عمل متخصصین برای کاهش اضطراب متقاضیان از دارو های آرام بخش به شکل تزریقی و یا خوراکی استفاده می کنند.
  •  متخصصین بر اساس شرایط افراد مراحل این عمل را به صورت بی حسی و یا بیهوشی عمومی انجام می دهند .
  • در جلسه مشاوره قبل از جراحی شما می توانید با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا کنید.
  • در جلسه مشاوره در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفت ‌و گو کنید تا متخصصین بر حسب اهداف شما تکنیک عمل جراحی پلک را انجام دهند .
  • دو هفته قبل از اقدام به جراحی باید از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون مانند آسپیرین، دارو های ضد التهابی مانند پروفن، انواع مسکن ها،  انواع مکمل ها و ویتامین آ و ای بپرهیزید . با مصرف این دارو ها در حین جراحی ممکن است شدت خونریزی افزایش پیدا کند.
  • در روز جراحی باید دارو های تجویز شده مصرف شود.
  • هنگامی که برای جراحی در کلینیک حضور پیدا می کنید آرایش چشم نداشته باشید.
  • از قرار دادن لنز های طبی و آرایشی در چشم خودداری کنید.
  • هنگام مراجعه در جهت جراحی یک نفر از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند.
  • از مصرف غذا و نوشیدن مایعات مخصوصاً مایعات کافئین دار و گاز دار خودداری کنید.
  • سعی کنید استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.
  • پس از پایان مراحل جراحی شما کلینیک را ترک خواهید کرد و نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارید.

مراقبت های پس از عمل بلفاروپلاستی

  • به هیچ وجه به پلک ها دست نزنید و از مالیدن چشم ها بپرهیزید.
  • سه روز اول کمپرس سرد و ۳ روز دوم کمپرس گرم روند بهبودی را سرعت می بخشد.
  • استراحت کافی داشته باشید و حتماً هنگام خوابیدن زیر سرتان را از بدن خود بالا تر نگه دارید. با این عمل می توانید میزان تورم و کبودی را کاهش دهید.
  • پماد ها قطره های چشمی و دارو های تجویز شده را با دوز تعیین شده و سر وقت مصرف کنید.
  • تا یک ماه پس از جراحی از نگاه کردن به تلویزیون، تلفن همراه و مطالعه کردن خودداری کنید.
  • از مصرف غذا های شور، چرب و تند خودداری کنید .
  • تا سه روز از رفتن به حمام بپرهیزید.
  • به هیچ وجه در معرض نور خورشید، گرد و غبار،  باد و آلودگی‌های محیطی قرار نگیرید. و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.
  • تا یک ماه از انجام فعالیت ‌های ورزشی، خم شدن و جابجایی وسایل سنگین خودداری کنید.
  • تا بهبودی کامل از آرایش کردن چشم ها بپرهیزید.
  • در صورت طولانی شدن عوارض پس از جراحی پزشک را در جریان قرار دهید.
  • از قرار دادن لنز طبی و آرایشی تا بهبودی کامل خودداری کنید.
بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – بلفاروپلاستی

اثرات و نتایج

اگر تصمیم دارید که برای داشتن چشم های زیبا و رفع مشکلات پوست اطراف چشم عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک را انجام دهید باید به مکان های تخصصی و معتبر مراجعه کنید و همچنین مراقبت هایی که پس از جراحی توصیه می ‌شود را به خوبی انجام دهید.  با گذراندن دوره نقاهت می توانید شاهد نتایج درمان باشید.  این جراحی با هدف درمان پف بالا و پایین چشم ، افتادگی پلک ها،  افزایش میدان دید،  باز سازی گوشه چشم و حذف چروک ها و خطوط بر سطح پلک ها انجام می شود و می تواند نتایج بی نظیری بر زیبایی چهره داشته باشد.

پس از جراحی پلک ممکن است رنگ پلک های شما مقداری تغییر رنگ داشته باشد متخصصین توصیه می کنند که پس از جراحی در معرض نور خورشید قرار نگیرید.  حتی می ‌توانید از فرآیند لیزر برای تغییر رنگ پلک ها استفاده کنید.

تورم و کبودی  پس از جراحی تا  مدتی با شما همراه است و پس از از بین رفتن آن ها کم کم اثرات عمل مشخص می شود.  برای به دست آوردن نتایج قطعی به مدت ۳ تا ۶ ماه صبور باشید.  با این جراحی چشم های شما درشت تر می شود و می ‌توانید همه مشکلات پوست اطراف چشم خود را بر طرف کنید که با رفع حالت خستگی و پیری چشم ها چشمانی هوشیار، جذاب و خوش فرم داشته باشید.

با انتخاب کلینیک معتبر و پزشک ماهر می ‌توانید تا ۱۵ سال از نتایج بی نظیر عمل بلفاروپلاستی بهره مند شوید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – بلفاروپلاستی

دوره نقاهت پس از عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

جراحی پلک به صورت سر پایی و در صورت صلاحدید پزشک به صورت بیهوشی عمومی انجام می شود.  پس از مساعد شدن شرایط شما از بیمارستان مرخص می ‌شوید و دوره نقاهت را در منزل سپری خواهید کرد.

متخصصین برای جلوگیری از عفونت آنتی بیوتیک های مناسبی را تجویز می کنند و همچنین نیاز به پانسمان بر روی چشم ها نمی باشد.

سه روز اول پس از جراحی استفاده از کمپرس سرد به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه چندین بار در روز برای کاهش کبودی و تورم توصیه می شود. از روز سوم استفاده از کمپرس گرم برای افزایش خون رسانی و سرعت روند بهبودی پیشنهاد می شود.

در این دوران باید دارو های تجویز شده به موقع و سر وقت مصرف شود. در صورت احساس درد مسکن های مناسب را مصرف کنید و  از مصرف مسکن های خودسرانه خودداری کنید.  قبل از مصرف مسکن های دیگر با پزشک مشورت داشته باشید.

پس از پایان بیهوشی و بی حسی پلک ها، احساس درد به سراغ شما می آید که این موضوع به تغییراتی که در پلک ها ایجاد شد بستگی دارد. جراحی پلک جزء ایمن ترین روش های زیبایی است که اگر توسط متخصصین حرفه‌ ای انجام شود عوارض نا چیزی را تجربه می کنید. در این دوران بهبودی در مدت زمان کوتاهی حاصل خواهد شد.  ممکن است پس از جراحی با نابینایی و درد شدید مواجه شوید که در این شرایط باید پزشک را در جریان قرار دهید.

پس از جراحی کبودی بر سطح پیشانی و  گونه ها گسترش پیدا می ‌کند و جز عوارض طبیعی محسوب می ‌شود که  به مرور زمان و استراحت کافی برطرف می شود.

پس از عمل مقداری سفیدی چشم شما قرمز خواهد شد که به تدریج برطرف می ‌شود.  در دوران بهبودی به هیچ وجه از لوازم آرایشی استفاده نکنید.  شما می توانید پس از ، از بین رفتن کبودی و تورم از لنز استفاده کنید؛  البته بهتر است در این دوران عینک را جایگزین آن ها کنید.

در هنگام استفاده از عینک با ملایمت رفتار کنید تا از ایجاد ضربه به چشم ها خودداری شود.

بخیه هایی که در حین جراحی برای بستن برش ها  زده می شود پس از  ۳ تا ۵ روز برداشته می شوند.  اگر برش در  داخل پلک زده شود نیاز به برداشتن بخیه نیست و از بخیه های جذبی استفاده می شود .

تعداد جلسات عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

مهمترین اقدامی که شما  باید  قبل از جراحی پلک انجام دهید کسب اطلاعات کافی در مورد این جراحی است.  با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر مراحل جراحی به خوبی سپری می‌ شود. در این جلسات متخصصین معاینات بینایی سنجی،  آزمایش خون و عکسبرداری  از پلک ها را انجام می‌دهند.  عکسبرداری از پلک ‌ها برای بررسی پس از نتایج عمل مورد استفاده قرار  می گیرد.  پزشک در طی جلسه مشاوره مشخص می کند که آیا شما می توانید جراحی پلک انجام دهید یا خیر!!

در جلسات مشاوره در مورد اعمال مراقبت های قبل و بعد از جراحی با شما گفت و گو می شود تا بتوانید با رعایت این اصول به نتایج مد نظر خود دست یابید.  مدت زمان جراحی بر اساس تکنیک عمل و میزان مشکلات پوست اطراف چشم و همچنین هدف جراحی متغیر است.  با هدف زیبایی بافت و چربی های بیشتری باید برداشته شود  بنابراین این عمل در مدت زمان بیشتری انجام می شود .  ۵ تا ۷ روز پس از جراحی در جهت برداشتن بخیه ها اقدام کنید، در این جلسه نتایج عمل نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

کاربرد مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

کانتوپلاستی (Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای چیست ؟

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

نتیجه گیری

همه ما انسان ها به داشتن چهره ای زیبا و جوان گرایش داریم اما نمی توانیم روند پیری و افزایش سن را متوقف کنیم بنابراین به دنبال روشی موثر هستیم تا بتوانیم علائم پیری را از چهره خود برطرف کنیم. بلفاروپلاستی و یا جراحی پلک یکی از عمل های زیبایی و درمانی است که  پر طرفدار ترین عمل زیبایی در سر تا سر جهان است . با عمل جراحی پلک می ‌توان همه مشکلات پوست اطراف چشم از قبیل چین و چروک ها،  خطوط ایجاد شده،  افتاد گی پلک و پف چشم را به شکل مطلوبی بر طرف کرد.  همچنین با این عمل،  زیبایی چهره چندین برابر خواهد شد و میدان دید افراد افزایش می یابد.  با بازسازی گوشه چشم ها در این عمل حالت چشم ها به شکل مطلوبی تغییر می کند.  در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران انواع عمل های زیبایی چشم،  اعم از بلفاروپلاستی،  اپیکانتوپلاستی و کانتوپلاستی به بهترین نحو انجام می شود تا شما عزیزان چشمانی جذاب، نافذ و جوان داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017145

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 19 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/cliniczafaraniyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

cliniczafaranieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://cliniczafaranieh.ir/srh5

لینک آپارات: https://aparat.com/v/F6riz

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/A4h8MSoz

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Cliniczafaranieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/CZafaranieh/status/1483667320044019712?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/whX9hgUitio

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟
انواع هایلایت مو
تزریق آبرسانی به لب
دستگاه پاک سازی پوست
ماندگاری تزریق کلاژن

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-02191017145
  • info@ciniczafaranieh.ir