همه چیز در مورد لیزر بیکینی هزینه و عوارض

همه چیز در مورد لیزر بیکینی هزینه و عوارض

 همه چیز در مورد لیزر بیکینی هزینه و عوارض

لیزر بیکینی یکی از روش‌های مدرن و پیشرفته برای برطرف کردن مو های زائد در نواحی خاص بدن می باشد. خانم ها ذاتاً زیبایی را دوست دارند و این موضوع نقش مهمی در زندگی آن ها ایفا می کند.‌ با مشاهده مو های زائد در نواحی شرمگاهی باعث می شود که خانم ها احساس نارضایتی داشته باشند.  بانوان با سلیقه برای رفع این مشکلات سعی می کنند از روش های مختلفی مانند تیغ، موم و… استفاده کنند. اما باید گفت که روش های بهتری وجود دارد که بدون آسیب به پوست می توان از شر مو های زائد برای همیشه راحت شد.  استفاده از دستگاه لیزر برای قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

فرایند لیزر بیکینی مزیت‌ های بیشماری دارد و به جای این که شما بارها به خرید وسایلی برای از بین بردن مو های زائد خود باشید می توانید در طی چند جلسه و برای همیشه مو های زائد خود را برطرف کنید.  در این مطلب ما قصد داریم در مورد لیزر بیکینی گفت و گو کنیم . اگر شما دوست دارید برای برطرف کردن مو های زائد خود از این روش استفاده کنید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

مراحل لیزر بیکینی

یکی از مهم ترین مراحل پروسه لیزر مو های زائد،  انتخاب دستگاه مناسب و مدرن می باشد. اگر شما قصد دارید که این عمل را با هزینه کم و در مکان های غیر تخصصی انجام دهید بهتر است این کار را فراموش کنید.  چون این موضوع به سلامتی و زیبایی پوست شما مرتبط می باشد.  پس برای حفظ سلامتی و زیبایی سعی کنید انتخابی درست داشته باشید.

دستگاه هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند شامل دکا،  الکساندرایت ، پلاتینیوم و… می باشد. استفاده از دستگاه لیزر دکا برای مو های زائد دستگاهی مناسب است. این دستگاه به دلیل قیمت گران بالای آن در کلینیک های زیبایی کمتر از آن استفاده می شود.

دستگاه دکا مدرن ترین دستگاه لیزر است که از تغذیه فولیکول ها جلوگیری می کند و رشد مو ها  متوقف می شود. اگر به دلیل عدم تامین مواد مغذی فولیکول از بین برود هیچ مویی رشد نمی کند . پس تعداد جلسات کاهش می یابد.  این دستگاه بر حسب ضخامت مو از طول موج ۸۱۰+۹۱۰ نانو متر استفاده می شود.

پس از بی حسی و ضد عفونی کردن پوست اشعه لیزر با طول موج معین بر فولیکول تابانده می شود و با گرمای ناشی از اشعه فولیکول تخریب می شود.

مزایای لیزر بکینی

  • از بین بردن قطعی ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد
  • انجام لیزر بدون درد خونریزی
  • هزینه مناسب نسبت به روش های دیگر
  • تعداد جلسات کم و کوتاه مدت
  • بدون آسیب به بافت های پوست و اندام داخلی
  • جلوگیری از بیماری های پوستی و عفونی
  • پیشگیری از تعرق عفونت قار چ های پوستی
  • روشن شدن پوست بکینی
  • افزایش اعتماد به نفس در روابط جنسی

لیزر بیکینی و انواع آن

همیشه نواحی خصوصی افراد از مو های زیادی پوشیده شده است و به غیر از ظاهر ناخوشایند باعث تعرق می‌شود و همچنین روابط جنسی را نامطلوب خواهد کرد.  معمولا خانم ها سعی می کنند با استفاده از وسیله های مختلفی مانند تیغ، ژیلت، موم و وکس و مو های خود را برطرف کنند. اما این روش ها مشکلات و عوارض خاص خود را دارد. استفاده از تیغ باعث حساسیت و قرمزی پوست می شود و همچنین پس از مدتی کوتاه مو ها مجدداً رشد خواهند کرد.

لیزر بیکینی یکی از روش های پیشنهادی و موثر در دنیا می باشد که دربین خانم هایی که  به زیبایی خود اهمیت می دهند محبوبیت بالایی دارد و اثرات آن تا مدت های بلند باقی می ماند.  برای انجام لیزر در کلینیک زعفرانیه تهران می توانید با شماره هایی که در پایان مطلب برای شما ارائه می شود تماس حاصل فرمایید و اطلاعات بیشتر در این زمینه کسب کنید.

فرایند لیزر در طی چند جلسه و با دستگاه هایی مانند الکساندرایت انجام می شود.‌ اشعه های دستگاه به ناحیه مورد نظر تابانده می شود و طی چند جلسه مو ها از بین می رود و یا بسیار نازک خواهند شد و تقریباً ۸۵ درصد مو ها از بین می رود.  این جلسات در مدت زمان کوتاهی و تقریباً ۸ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد.

پس از پایان جلسات شما می توانید به فعالیت های روزانه خود بازگردید زیرا به مراقبت چندانی نیاز ندارد و با رعایت کردن برخی از توصیه ها می توانید نتایج بی نظیری حاصل کنید.‌ تعداد جلسات برای هر فرد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مطلب در مورد آن گفت‌ و گو خواهیم کرد.

لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیزر بیکینی

کاندیدای لیزر بیکینی چه کسانی هستند؟

روش لیزر مو های زائد در نواحی خصوصی و شرمگاهی محدودیت جنسی ندارد و برای خانم ها و آقایان انجام می شود.  زیرا برطرف کردن مو های زائد توسط ابزاری مانند ژیلت تیغ و وکس و آزاردهنده و سبب تحریک پوست خواهد شد.

فرایند لیزر برای خانم ها و آقایان و معمولاً افرادی که پوستی روشن و مو های ضخیم و تیره دارند تاثیر بیشتری خواهد داشت.‌ زیرا غلظت رنگدانه ها در این افراد بیشتر است و فرایند لیزر تاثیر بیشتری بر رنگدانه ها دارد.  البته این موضوع ثابت نمی کند که کسانی که مو های روشن از قبیل قرمز، خاکستری یا بلوند دارند نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. فقط تعداد جلسات آن ها بیشتر می‌ شود.

خانم هایی که به سندروم تخمدان پلی کیستیک دچار هستند و دوست دارند از فرآیند لیزر بیکینی بهره مند شوند باید به نکات مهمی توجه کنند.

بیماری هایی که به دلیل اختلالات هورمونی رخ می دهد  بر رشد مو ها تاثیر گذارند. بنابراین نمی‌ توان تضمین کرد که لیزر برای آن ها نتایج دائمی به همراه داشته باشد . ممکن است به دلیل اختلالات هورمونی فولیکول ها مجدداً رشد کنند و شما شاهد رویش مو ها باشید . البته برخی افراد که به این بیماری مبتلا هستند نتایج خوبی پس از درمان حاصل کرده اند . این افراد باید دوره‌ های درمان را کامل کنند و تعداد جلسات بیشتری را سپری کنند.

در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران قبل از انجام لیزر مو های زائد مشاوره های لازم برای شما در نظر گرفته می شود تا در صورت بروز بیماری خاص و یا سندروم تخمدان تشخیص داده شود که آیا این روش برای شما نتیجه ای به همراه دارد یا خیر.

عوارض و خطرات لیزر بیکینی چیست؟

استفاده از هر روش درمانی و زیبایی با عوارض رایجی همراه است. این موضوع در مورد لیزر نیز صادق است اما اگر به شیوه درست و توسط افراد متخصص انجام شود هیچ خطری به همراه نخواهد داشت. این فرایند نیز مانند روش های دیگر اگر به صورت غیر اصولی انجام شود باید منتظر خطرات زیادی بود. همانطور که می دانید با استفاده از ابزار هایی مانند تیغ و ژیلت سبب بریدگی، زخم، قرمزی، عفونت ،تبخال یا زگیل تناسلی و حساسیت های پوستی می شود.  اما در برابر فرایند لیزر شما این عوارض را تجربه نمی کنید . پس نتیجه می گیریم که استفاده از روش لیزر جزء روش های پر خطر نمی باشد.

به دلیل نفوذ اشعه لیزر بر فولیکول های مو تغییراتی در پوست ایجاد می شود که شامل قرمزی پوست می باشد. در برخی مواقع نادر نیز با سوختگی خفیفی همراه است که البته این عوارض به حساس بودن پوست و کافی نبودن مهارت پزشک  بستگی دارد.

در برخی مواقع نیز با خارش پوست مواجه می شوید پس سعی کنید پس از مشاهده این عارضه پوست خود را نخارانید.  زیرا اثرات خوبی به همراه نخواهد داشت و قرمزی پوست را افزایش می دهد.‌

احساس درد نیز برای برخی افراد ایجاد می شود که البته این عارضه کاملاً موقتی است و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.

برخی افراد فکر می کنند که با نفوذ اشعه لیزر بر اندام داخلی و سلولی آن ها ممکن است با ناباروری همراه باشد. طبق تحقیقات و نتایج حاصل شده این دستگاه ها و پرتو ها برای فرایند های  زیبایی تولید شده‌ اند و به هیچ یک از اعضای داخلی بدن نفوذ نمی‌کند و آسیبی به همراه ندارد.

قبل از ترس از انجام لیزر باید در مورد مکانیسم و عملکرد این دستگاه اطلاعات کافی به دست آورید . به طور کلی باید گفت که پرتو ها در فولیکول های مو تاثیر گذارند و باعث گرم شدن ملانین ها خواهد شد و بر اثر گرما فولیکول ها را تخریب می کنند . بنابراین هیچ آسیبی به بافت های اطراف وارد نمی کند و تنها هدف آن فولیکول ها می باشد و دیگر پس از تخریب رشد نخواهند کرد.

پرتو های لیزر که برای برطرف کردن مو های زائد مورد استفاده قرار می گیرند پرتو های غیر یونیزه اند و با پرتو های یونیزه کننده هسته ای که سرطان زا هستند متفاوت می باشند.

امروزه از اشعه X برای از درمان بیماری های سرطانی استفاده می شود و با لیزر مو های زائد کاملا متفاوت می باشد . پرتو های لیزر  یونیزه شده فقط به لایه‌ های سطحی پوست برخورد می‌ کنند و بیشتر از ۱ میلی متر در پوست نفوذ نخواهد کرد همچنین سازمان غذا و دارو بی خطر بودن پرتو ها را مورد تایید قرار داده است.

لیزر برای پاک کردن انواع خالکوبی و تاتو و ضایعات پوستی نیز کارایی دارد و می تواند سرطان های پوستی را درمان کند.

در هر صورت استفاده از فرآیند لیزر نیاز به مهارت و تخصص کافی دارد و اگر این عمل توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود ممکن است با خطراتی از قبیل سوختگی پوست، عفونت، تاول یا لکه های تیره رنگ همراه باشد. پس یک پزشک ماهر و کاربلد چگونگی استفاده از لیزر و فرکانس مناسب  در نظر می‌ گیرد و همچنین بر اساس رنگ و جنس پوست طول موج دستگاه را تعیین می کند.

یکی از مهمترین نکاتی که بر کیفیت لیزر تاثیر گذار است و در  نتایج لیزر مو های زائد برای اندام خصوصی مورد توجه قرار می گیرد،  بهره مند شدن از پزشکان و کادر درمانی حرفه ای و استفاده از دستگاه های مدرن و به روز می باشد.‌ پس قبل از اقدام به هر روش درمانی در مورد مهارت و تخصص پزشک و معتبر بودن کلینیک تحقیق کنید و مطمئن شوید که مجوز های وزارت بهداشت را دارد.

اگر فرایند لیزر در مکان های غیر تخصصی و توسط افراد آماتور انجام شود از انجام این عمل خودداری کنید و یا اگر این عمل افراد تکنسین یا پرستارانی که دوره‌ های آموزشی را طی کرده‌اند انجام می‌شود حتماً تحت نظر پزشک این عمل را برای شما انجام دهند و پزشک در هنگام لیزر در کلینیک حضور داشته باشد. از انجام این عمل در سالن های آرایشی و زیبایی جداً خودداری کنید.

قبل از انجام لیزر مو های زائد حتماً با پزشک مشورت داشته باشید تا با بررسی شرایط بدنی ، جنس مو و پوست شما گزینه های مناسب لیزر برای شما ارائه شود.

پزشک در جلسه مشاوره پرونده پزشکی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهد و دارو هایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید یا کرده‌اید،  سوابق بیماری و روش های رفع مو های زائد شما را ثبت می کند و اطلاعات کاملی در مورد خطرات و عوارض مزیت ها و محدودیت های این روش برای شما شرح می دهد و در مورد انتظارات این روش با شما گفتگو خواهد کرد تا شما درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید. در صورت رضایت و خواست شما فرایند لیزر با دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود.

در کلینیک زعفرانیه تهران فرایند لیزر برای جوانسازی پوست و درمان انواع عارضه های پوستی، رفع موهای زائد، برداشتن خال ها و… با دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود. شما در این کلینیک می توانید از خدمات بی نظیر و کادر حرفه ای و با تجربه بهره مند شوید.

لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیزر بیکینی

هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟

در همه کلینیک ها و مراکز تخصصی لیزر مو های زائد،  هزینه ها به روش های متفاوتی محاسبه می شود. به دلیل این که لیزر  در طی چند جلسه ارائه می‌ شود نمی‌ توان قیمت ثابتی برای آن اعلام کرد.

در کشور عزیز ما ایران هزینه ها نسبت به کشور های دیگر هزینه پایین تری دارد. معمولاً کسانی که در کشور های اروپایی و آمریکایی زندگی می‌ کنند برای انجام این عمل باید هزینه زیادی را پرداخت کنند.

البته پایین بودن هزینه ها در ایران دلیل بر بی کیفیت بودن خدمات نمی باشد. بلکه ایران یکی از مهم ترین و پیشرفته ترین کشور ها در زمینه علم پزشکی می باشد. افراد زیادی از کشور های همسایه برای انجام فرایند های درمانی و زیبایی به کشور ما سفر می کنند.

به طور کلی هزینه های لیزر مو های زائد بر اساس تعداد جلسات،  ناحیه درمان و میزان مو های زائد تعیین می شود. برای آگاهی بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از لیزر بیکینی

  • اگر شما تصمیم دارید برای برطرف کردن مو های زائد ناحیه مختلف بدن خود از فرآیند لیزر بهره مند شوید باید یک هفته قبل از لیزر مو های زائد ناحیه را با کمک تیغ یا ژیلت برطرف کنید . استفاده از تیغ مناسب ترین روش است زیرا استفاده از روش هایی که پوست را حساس می کند در حین درمان با خطراتی همراه است.
  • مجددا یک روز  قبل از مراجعه به کلینیک باید مو های زائد خود را با کمک تیغ یا ژیلت بتراشید. در برخی مواقع متخصص در  جلسه درمان این کار را برای شما انجام می دهد. به دلیل این که سطح بیکینی و ریشه فولیکول ها در دسترس متخصص قرار گیرد . با بلند شدن مو ها نفوذ امواج لیزر به فولیکول ها امکان پذیر نمی باشد.
  • اگر فرآیند  لیزر بلافاصله پس از بر طرف کردن مو های زائد با ژیلت انجام شود ممکن است پوست شما با خارش و تحریک آزار دهنده همراه باشد.  بنابراین متخصصان در جلسه مشاوره حتماً توصیه می کنند که یک تا دو روز قبل از لیزر مو های خود را با ژیلت بتراشید . در هنگام تراشیدن مو های زائد مواظب باشید پوستتان بریده یا خراشیده نشود.  چون نمی‌توان برای ناحیه خراشیدگی یا زخم از لیزر استفاده کرد.  پس سعی کنید هنگام برطرف کردن مو های زائد از تیغ نو و تمیز استفاده کنید و با پوست با ملایمت رفتار کنید.
  • یک ماه قبل از درمان با لیزر بهتر است از وکس کردن و اپیلاسیون  بپرهیزید تا ریشه مو ها سالم بمانند. تا بتوانید  مراحل درمان را به خوبی پیش ببرید.
  • قبل از حضور در کلینیک از محصولات بهداشتی و آرایشی مانند عطر ها،  لوسیون ها و…. استفاده نکنید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک حمام کنید و اصول بهداشتی را به خوبی رعایت کنید. همچنین از شوینده هایی که غلظت PH آن ها زیاد است استفاده نکنید.
  • از مصرف محصولات شیمیایی معطر بپرهیزید. زیرا این محصولات میزان حساسیت پوست را افزایش می دهد و شما با سوزش و خارش پوست همراه خواهید شد.
  • چند روز قبل از انجام لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از برنزه کردن و رفتن به سولاریوم بپرهیزید.  تا میزان آسیب های پوستی کاهش یابد و نتایج بهتری حاصل کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از پوشیدن لباس های تنگ و زبر خودداری کنید. زیرا با ساییده شدن پوست با لباس پوست تحریک پذیر تر می شود.
  • استرس نداشته باشید شاید به دلیل لیزر ناحیه شرمگاهی، شما معذب و خجالت زده شوید اما سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید. در کلینیک زعفرانیه تهران کادر درمانی حرفه ای و دلسوز محیطی امن و آرام را دور از استرس برای شما مهیا می سازد.

مراقبت های بعد از لیزر بیکینی

یکی از نکات مهمی که پس از لیزر باید مورد توجه قرار دهید عدم دست زدن به ناحیه لیزر می باشد. زیرا پوست این ناحیه ملتهب و حساس است و این عمل باعث سوزش یا خارش این ناحیه می شود. در صورت مشاهده چنین عوارضی با پزشک خود در تماس باشید.

یکی از اقداماتی که پس از انجام لیزر به شما توصیه می شود استفاده از کمپرس سرد می‌ باشد. فولیکول های مو با استفاده از گرمای دستگاه لیزر از بین می رود بنابراین با استفاده از کمپرس گرم می توانید دمای بدن خود را کاهش دهید.

سعی کنید تا چند روز پس از لیزر از  تیغ  یا ژیلت یا انواع روش های شیو کردن مو های زائد خودداری کنید و صبر کنید تا فولیکول های باقی مانده دست نخورده باقی بمانند. ممکن است در فاصله بین جلسات شما نیاز به شیو کردن داشته باشید این عمل را با تیغ انجام دهید و از روش هایی مانند کندن مو ، بلیج،  اپیلاسیون یا کرم های مو های زائد و الکترولیز خودداری کنید. چون هر کدام از این روش ها تاثیرات درمان را کاهش می دهند .پس از سه روز می‌ توانید با کمک تیغ مو های زائد خود را از بین ببرید.

پس از انجام لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرید و  در صورت قرار گرفتن در هوای باز از ضد آفتاب استفاده کنید.

لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیزر بیکینی

تفاوت لیزر بیکینی و لیزر برزیلی چیست؟

خانم های زیادی تفاوت بین لیزر خط بیکینی و برزیلی را نمی‌دانند . این دو روش مشابه هم هستند و تفاوت های کوچکی دارند. پس ممکن است این دو روش با هم اشتباه گرفته شوند. برخی از خانم ها نمی توانند در مورد این موضوعات گفت و گو کنند و خجالت می کشند پس سعی می کنند در سایت های مختلف اطلاعاتی در این زمینه حاصل کنند.

  • لیزر خط بیکینی

به قسمت های خارج از خط شرت  خط بیکینی گفته می شود. این خط تقریباً ۳ اینچ در نظر گرفته می شود. که با انجام لیزر مو های زائد در این ناحیه کاملا برطرف خواهد شد.  در این روش لبه های بیرونی واژن و بالای شرمگاهی که در زیر لباس زیر قرار دارد نیز مورد درمان قرار می گیرد که البته انجام لیزر برای این نواحی به نظر متقاضیان بستگی دارد.

  • لیزر برزیلی

در این روش بیشتر به قسمت خط بیکینی توجه می شود که شامل لبه های بیرونی واژن و خط باسن است.  در این روش مو های ناحیه خصوصی به صورت یک نوار باریک بر روی پوست باقی می ماند. در لیزر برزیلی متقاضی باید لباس خود را کاملاً در بیاورند انتخاب هر کدام از این روش ها بر عهده خود شخص می باشد.

اثرات و نتایج

همه ما می‌ دانیم که استفاده از روش هایی مانند اپیلاسیون یا و وکس روش های موقتی برای حذف مو های زائد می باشد. اپیلاسیون سرعت رشد مو ها را می کاهد اما تاثیری در رویش مجدد آن ها نخواهد داشت. فرایند  لیزر با تخریب فولیکول ها از رشد و رویش مجدد آن ها پیشگیری می کند و نتایج دائمی به همراه دارد.

اپیلاسیون باعث تحریک و آسیب پوست می شود. در صورتی که اگر لیزر توسط بهترین متخصصان زیبایی انجام شود شما عارضه خاصی را تجربه نمی کنید همچنین انتقال بیماری های عفونی و مقاربتی وجود نخواهد داشت.

برای لیزر بیکینی ۶ تا ۸ جلسه نیاز است که درد ناشی از آن بسیار خفیف است. اما استفاده از اپیلاسیون در طی یک جلسه باید درد زیادی را تحمل کنید.

منظور از لیزر مو های زائد پیشگیری از رشد مو ها می باشد و هدف حذف دائمی مو های زائد بدن نمی باشد‌. فرایند لیزر بر فولیکول مو اثر می گذارد و باعث تخریب آن ها می‌ شود. تا دیگر مویی در آن رشد نکند.  برخی افراد به دلیل تغییرات هورمونی یا وزنی فولیکول های تازه ای در پوستشان ایجاد می‌شود و باعث می شود که مو ها مجدداً رشد کنند. متخصصان برای کسب نتایج مطلوب جلسه های  لیزر را به طور سالیانه  توصیه می‌ کنند تا فولیکول های تازه ایجاد شده از بین بروند.

در طی جلسه سوم و چهارم شما شاه کم شدن مو های زائد و نازک شدن تار های مو خواهید شد و در جلسات آخر تقریباً ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد برطرف می شود . این روش برای برطرف کردن مو های زیر پوستی بسیار موثر است و نتایج بی نظیری به همراه دارد.  متخصصان برای افزایش ماندگاری نتایج دوره های سالانه لیزر را توصیه می کنند.

لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیزر بیکینی

دوره نقاهت پس از لیزر بیکینی چقدر است؟

فرایند لیزر روشی غیر تهاجمی و ایمن است. پس از پایان جلسه لیزر شما می توانید به محل کار خود باز گردید. هر جلسه در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و شما نیاز نیست که برای انجام آن،  از محل کار مرخصی بگیرید.‌ پس از انجام لیزر باید لباس‌ های راحت و گشاد بپوشید چون هر نوع سایش سبب تحریک،  خارش و سوزش پوست خواهد شد. اگر پس از لیزر با خارش پوست مواجه شدید به هیچ وجه پوست خود را نخارانید. چون سبب قرمزی و حساسیت شدید خواهد شد . سعی کنید با کمپرس سرد پس از جلسات درمانی دمای پوست خود را کاهش دهید. این عمل میزان سوزش و خارش پوست را نیز کاهش می دهد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

لابیا
چگونه لابیا را کوچک کنیم؟
زیبایی واژن
فیلم عمل زیبایی واژن با لیزر خارجی
جوانسازی پوست
جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال (RF Fractional)

تعداد جلسات لیزر بیکینی چقدر است؟

شما در طی جلسه ششم و هشتم ۸۰ درصد مو های زائد خود را از دست داده اید. البته تعداد جلسات بر اساس میزان موهای زائد و ضخامت آن ها تعیین می شود. برای رفع مو های زائد پا ۶ جلسه و برای مو های زائد صورت به جلسات بیشتری نیاز است چون جنس مو های این دو ناحیه با هم فرق دارند. برخی افراد به پنج جلسه و برخی دیگر به هشت جلسه نیاز دارند.

یکی از ناحیه های بی درد سر برای لیزر ، بیکینی می‌ باشد که تقریباً به ۶ تا ۸ جلسه ۳۰ دقیقه ای  نیاز دارد. فواصل بین جلسات یک ماه در نظر گرفته می شود.

چرخه رشد مو ها در طی سه مرحله قرار دارند که شامل آناژن،  کاتاژن و تلوژن می‌ باشد. اگر زمانی که لیزر مو انجام می‌ شود در مرحله آناژن قرار گرفته باشند مو در حال رشد است است بنابراین تعداد جلسات افزایش می یابد .چون برخی از فولیکول ها در فاز  استراحت هستند و باید این جلسات ادامه یابد تا همه موهای زائد در فاز آناژن قرار گیرند تا بتوان همه آن ها را از بین برد.

پس از گذراندن جلسه دوم شاهد کم پشتی و نازکی تار های مو خواهید بود و کم کم رشد مو ها متوقف می شود . برای کسب نتایج مطلوب باید دوره درمان را کامل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017145

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 19 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/cliniczafaraniyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

cliniczafaranieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://cliniczafaranieh.ir/wc9q

لینک آپارات: https://www.aparat.com/cliniczafaranieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/cliniczafaranieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Cliniczafaranieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین جراح پروتز سینه در تهران
بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟
انواع هایلایت مو
تزریق آبرسانی به لب
دستگاه پاک سازی پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-02191017145
  • info@ciniczafaranieh.ir