هزینه، فواید و تعداد جلسات مزوتراپی صورت

هزینه، فواید و تعداد جلسات مزوتراپی صورت

هزینه، فواید و تعداد جلسات مزوتراپی صورت :

اگر می‌ خواهید از پوستی شاداب و جوان بهره‌ مند شوید  باید راهی مناسب پیدا کنید تا بتوانید مواد مغذی و تغذیه پوست خود را تامین کنید.  امروزه در بازار می توانید محصولات درمانی و مراقبتی بیشماری را تهیه کنید اما آیا این محصولات می تواند به طور قطعی تاثیر گذار باشد. فرایند مزوتراپی صورت یکی از بهترین روش های بی نظیر و غیر تهاجمی است که متخصصین با کمک آن مواد معدنی و مورد نیاز پوست را تامین خواهند کرد.  لغت مزوتراپی برگرفته از کلمه مزودرم و یا همان لایه میانی پوست می باشد با تزریق ترکیبات محلول مزوتراپی به این لایه می توان نتایجی بسیار عالی حاصل کرد .‌به نظر شما کاندیدای مناسب حین فرایند زیبایی چه کسانی هستند و آیا اطلاعی در مورد مزایا و معایب آن دارید ؟  پس اگر شما می خواهید در مورد این فرآیند زیبایی و درمانی اطلاعات کامل حاصل کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید مزوتراپی جزء روش های تخصصی است و باید حتماً توسط متخصصین زیبایی در کلینیک های معتبر انجام شود بنابراین باید در این زمینه اطلاعات کاملی حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

مزوتراپی صورت چیست ؟

مزوتراپی در مورد این فرایند زیبایی و درمانی در سال ۱۹۵۲ توسط میشل پاستور پزشکی فرانسوی ارائه شد در دوره میشل مزوتراپی به عنوان روشی درمان در جهت تسکین دهنده درد مورد استفاده قرار گرفته است اما در حال حاضر این روش به عنوان محبوب ترین روش زیبایی در سر تا سر جهان شناخته می شود.

مزوتراپی نوعی راهکار درمانی و زیبایی است که در طی انجام آن انواع ویتامین ها و عصاره های گیاهان آنزیم ها هورمون ها در جهت رفع چین و چروک های سطحی پوست شلی و افتادگی و حذف چربی های تجمع یافته در زیر پوست مورد استفاده قرار می گیرد.  در این روش ترکیبات محلول مزوتراپی با استفاده از سوزن های ظریف و نازک به لایه مزودرم لایه میانی هدایت می شود.  پایه و اساس تکنیک مزوتراپی برطرف کردن اختلالی است که در سیستم گردش خون و التهاب ایجاد شده می باشد.

نکته مورد اهمیت در مورد این فرایند این است که برای تزریق محلول مزوتراپی فرمول استاندارد ای وجود ندارد و متخصصین بر اساس میزان آسیب های پوستی و شرایط متقاضیان ترکیبات آن را تعیین می کنند.

 

مراحل انجام مزوتراپی صورت :

در فرایند زیبایی مزوتراپی بی حسی پوست بستگی به نظر پزشک دارد . در این روش متخصصین برای تزریق ترکیبات محلول مزوتراپی از سوزن های کوتاه و ظریف استفاده خواهند کرد .حتی در برخی شرایط متخصصین از دستگاه مکانیکی به نام مزوگان استفاده می‌ کنند در این روش تزریق محلول در زمان کوتاه تری در سطح وسیع تری از پوست سر منتشر می شود.

متخصصین برای به دست آوردن نتایج مطلوب چند جلسه مزوتراپی را توصیه می کنند .‌ تعداد جلسات در این روش به طور میانگین در حدود ۳ تا ۵ جلسه خواهد بود که در ابتدای آغاز روند درمان به صورت هفتگی یا ده روز انجام می شود اگر شما به مرور زمان شاهد بهبودی پوست باشید فواصل جلسات به مرور زمان افزایش می یابد.

محلول مزوتراپی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی برای پوست خواهد بود که عبارت است از :

  • انواع ویتامین ها و پروتئین ها
  • آنزیم هایی از قبیله کلاژ ناز و هیالورونیک اسید
  • هورمون هایی از قبیل تونین و تیروکسین
  • دارو های گشاد کننده عروق و رگ ها
  • آنتی بیوتیک ها

ترکیبات محلول مزوتراپی با سرنگ های مخصوص به طور مستقیم در لایه مزودرم پوست تزریق خواهد شد و شما در زمان کوتاهی می توانید شاهد اثر بخشی آن باشید. ترکیبات مزوتراپی با استفاده از سرنگ در عمق های مختلف پوست تزریق خواهد شد.

مزوتراپی صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه – مزوتراپی صورت

کاربرد های مزوتراپی صورت :

  • برطرف کردن چربی های تجمع یافته در بخش های مختلف صورت
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر سطح پوست
  • درمان سلولیت
  • انواع لک های سطح پوست
  • درمان ریزش و آلوپسی مو ها

 

مزایای مزوتراپی صورت :

مزوتراپی یکی از راه کار های موثر زیبایی است که قدمت دیرینه دارد و از گذشته تا کنون مورد توجه همه مردم بوده است. این فرایند زیبایی و درمانی مزایای بی‌ نظیری دارد که روز به روز متقاضیان آن افزوده می شود. در مورد مزایای این روش اطلاعات کاملی حاصل کنید در ادامه مطلب را همراهی کنید.

  • دریافت غلظت بالایی از انواع ویتامین ها

با انجام مزوتراپی پوست انواع مواد مغذی و ویتامین ها همچنین سرم ها با غلظت بالایی به لایه میانی پوست تزریق می شود . پس از انتقال مواد مغذی به لایه مزودرم شاهد طراوت و تازگی پوست خواهید بود و پوست با به دست آوردن مواد مورد نیاز بهبود می‌ یابد و نشانه‌ های پیری از بین خواهد رفت.

  • بهترین جایگزین برای جراحی های گران قیمت

مزوتراپی یکی از روش های فوق العاده برای افرادی است که طرفدار عمل های زیبایی نیستند و به دنبال روشی مناسب برای داشتن پوستی جوان و شاداب می باشد اما زیر بار تیغ جراحی نمی رود . مزوتراپی یکی از روش های غیر جراحی است که با انتقال سرم و مواد مغذی روش های تزریق می توان مستقیم لایه مزودرم را تحت تاثیر قرار داد .در نتیجه شما با هزینه مناسب می‌ تواند زیبایی و جوانی پوست خود را به دست آورد.

  • رفع نیاز های مختلف پوست

فرق نمی کند که هدف شما از انجام فرایند هم مزوتراپی چیست و شما قصد دارید چین و چروک های سطحی پوست خود را رفع کنید و یا خواهان پوستی شفاف هستید با این عمل می توانید انواع مشکلات پوست خود را برطرف کنید و با تامین مواد مغذی و نیاز های پوست خود به نتایجی عالی دست یابید شما پس از اولین جلسه مزوتراپی شاهد تاثیرات آن خواهید بود.

  • روشن شدن و شفافیت پوست

فرایند زیبایی مزوتراپی می تواند انواع لکه های پوستی که به دلایل مختلفی از قبیل زخم ،  افزایش سن،  نور خورشید و بارداری بر سطح پوست ایجاد شده را از بین ببرد.  در نتیجه با انجام فرایند زیبایی مزوتراپی پوستی روشن و شفاف کنید زیرا پس از تزریق محلول مزوتراپی سیستم گردش خون بهبود می یابد و مواد مغذی در اختیار سلول های پوست قرار می گیرد و با افزایش تعداد سلول های پوستی،  پوستی شفاف و روشن را به شما هدیه می دهد.

  • کمک به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست

فرایند زیبایی مزوتراپی یکی از گزینه های مناسب برای حفظ رطوبت و آبرسانی پوست می باشد و سبب شادابی و سلامتی پوست می شود.‌ با انجام فرآیند مزوتراپی روند پیری پوست را به تعویق می افتد زیرا با تولید کلاژن بیشتر حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست افزایش یافته و مشکلاتی مانند چین و چروک ها و خطوط ریز از بین می رود.

مزوتراپی راهکار درمانی برای کسب فواید و نتایج کافیست به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید و با پزشک خود مشورت داشته باشید متخصص شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

بهترین کاندیدای مزوتراپی صورت چه کسانی هستند ؟

مزوتراپی به دلیل مزایا و کاربرد های بی نظیر خود مورد توجه همه خانم ها و آقایان به قرار گرفته است که این عمل برای افراد بالای ۱۸ سال انجام می شود .

کسانی که با مشاهده چین و چروک ها و خطوط ریز سطح پوست به دنبال راهی مناسب برای کند کردن جلوگیری از گسترش آن ها هستند .

افرادی که از  تیرگی و گودی زیر چشم هایشان رنج می‌ برند و به دنبال راهی مناسب برای بهبود گردش خون در این ناحیه هستند می‌ توانند با فرایند مزوتراپی مواد مغذی و مورد نیاز پوست خود را تامین کنند تا پوستی شفاف داشته باشند.

افرادی که به دلایل مختلفی باعث انواع آسیب های پوستی مواجه شده اند و به دنبال راهی مناسب برای برطرف کردن آن ها می باشند .

کسانی که نمی خواهند برای بازیابی زیبایی و جوانی پوست عمل جراحی انجام دهند و به دنبال نتایجی طبیعی و مطلوب می باشند.

افرادی که درگیر بیماری های خاص مانند خود ایمنی،  سرطان ها و بیماری های پوستی نیستند می توانند از نتایج بی نظیر این عمل بهره مند شوند .

خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند کاندیدای مناسبی برای این فرایند نمی باشند و باید انجام مزوتراپی را پس از پایان این دوران انجام دهند.

متخصصین ترکیبات محلول مزوتراپی را بر اساس اهداف و انتظارات متخصصین و میزان آسیب دیدگی پوست مشخص می کنند به نتایجی عالی دست می آوردند.

افرادی که به مواد بی حسی و یا ترکیبات دارویی حساسیت دارند باید در جلسه مشاوره پزشکان در جریان قرار دهند .

در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران متخصصین مزوتراپی پوست و مو  را با استفاده از برند ها و مارک های معتبر انجام می دهند تا شما عزیزان بتوانید نتایجی عالی و رضایت‌بخش حاصل کنید.

مزوتراپی صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه – مزوتراپی صورت

عوارض جانبی مزوتراپی صورت چیست ؟

بهتر است قبل از اینکه تصمیم بگیرید فرایند زیبایی مزوتراپی را انجام دهید، اطلاعاتی در مورد عوارض و خطرات آن اطلاعاتی حاصل کنید.  مزوتراپی جزء ایمن ترین روش های زیبایی و درمانی محسوب می‌ شود و پس از انجام آن شاهد عوارض جانبی بسیار خفیفی خواهید بود . البته اگر بتوانید متخصصی با تجربه و حرفه ای را انتخاب کنید . زیرا این روش جزء روش های تخصصی است و مراحل انجام آن باید با دقت بالا انجام شود . اگر چه این فرایند زیبایی و درمانی نسبت به روش های دیگر بی خطر است اما همانند روش درمانی دیگر با عوارض رایجی همراه است که از عوارض این فرآیند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • احساس درد خفیف
  • قرمزی و کبودی پوست
  • حساسیت ها و واکنش های آلرژیک
  • برجسته شدن ناحیه تزریق
  • ایجاد لکه های تیره رنگ بر سطح پوست
  • باقی ماندن جای زخم در محل تزریق

عوارض ذکر شده همیشگی نیستند و به ندرت اتفاق می افتند که البته در صورت مراجعه به مکان های تخصصی و متخصص ماهر و با تجربه احتمال ایجاد این عوارض به صفر خواهد رسید. در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران انواع روش های درمانی و زیبایی پوست و مو  توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود.

 

هزینه مزوتراپی صورت چقدر است ؟

در بخش های قبلی مطلب در مورد مزایا و معایب این تکنیک زیبایی توضیحاتی برای شما ارائه داده ایم . هم اکنون نوبت این است که در مورد هزینه‌ های درمان اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. عوامل مختلفی هزینه‌ های نهایی این فرآیند زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که به شرح زیر می باشد.

  • دارو های مورد استفاده در محلول

برای انجام مزوتراپی فرمول استانداردی برای این عمل وجود ندارد و متخصصین بر اساس شرایط پوست هر فرد و میزان آسیب های پوستی ترکیبات محلول مزوتراپی را تعیین خواهند کرد . ترکیبات محلول مزوتراپی یکی از موضوعات مهم در تعیین هزینه ها محسوب می شود.

  • مهارت و تخصص پزشک

متخصصین زیبایی باید در تشخیص نیاز های پوست افراد توانایی کامل داشته باشند تا بتوانند بهترین درمان را برای آن ها در نظر بگیرند .‌همچنین تزریق محلول مزوتراپی مستلزم مهارت و تخصص بالا می باشد تا شما بتوانید در زمانی کوتاه به نتایج عالی دست یابید به هر حال هر چه پزشک شما مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد مسلماً باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

  • تعداد جلسات

تعداد جلسات برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است و متخصصین بر اساس شرایط و نیاز های پوستی تعداد جلسات را تعیین خواهند کرد . هر چه میزان مشکلات پوستی بیشتر باشد جلسات درمانی افزایش می یابد در نتیجه متقاضیان باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

عامل مهم دیگری که هزینه های درمان با مزوتراپی را تحت تاثیر قرار می‌ دهد موقعیت جغرافیایی و تعرفه کلینیک می باشد . در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان هزینه ها بر حسب موقعیت شهری افزایش می یابد و این مسئله یکی از عوامل تاثیر گذار در هزینه ها خواهد بود.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مزوتراپی صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه – مزوتراپی صورت

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی صورت :

شما با آگاهی کامل نسبت به این فرایند زیبایی می‌ توانید نگرانی ها و دغدغه های خود را کاهش دهید و به نتایج بهتری دست یابید.  بنابراین برای کسب آگاهی و آماده سازی برای آغاز جلسات درمان باید در یک جلسه با پزشک مشورت داشته باشید .متخصصین در مورد مراحل درمان و اتفاقاتی که پیش رو دارید با شما گفت و گو خواهد کرد.

یک هفته قبل از انجام فرایند زیبایی مزوتراپی شما نمی توانید دارو هایی که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند مصرف کنید .

مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی از قبیل آسپرین و پروفن توصیه نمی شود در صورت عدم توجه به این موضوع شاهد عوارض پس از تزریق خواهید بود و دوره بهبودی کندتر می شود.

پس باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که با مصرف دارو های مسکن نمی توانید نتایج مطلوبی پس از تزریق حاصل کنید.

افرادی که نسبت به مراقبت ها بی‌ تفاوت باشند ممکن است در حین تزریق با کبودی شدید و یا خونریزی مواجه شود پس برای کاهش عوارض پس از مثل مزوتراپی مراقبت های توصیه شده را جدی بگیرید.

مصرف دخانیات و مشروبات الکلی نیز با اختلال در سیستم گردش خون پس از تزریق محلول مزوتراپی عوارض را افزایش می دهد پس از مصرف این مواد نیز یک هفته قبل از آغاز جلسات درمان توصیه نمی شود.

هنگامی که برای انجام فرایند زیبایی و درمانی مزوتراپی به کلینیک مراجعه می‌کنید پوستتان را از آرایش ها و آلودگی های محیطی پاکسازی کنید.

حتماً در جلسات مشاوره با پزشک خود در مورد بیماری های خود و دارو هایی که مجبورید مصرف کنید به پزشک اطلاع دهید زیرا ممکن است باعث تداخل دارویی شود. همچنین اگر نسبت به ترکیبات دارویی و مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 

مراقبت های پس از مزوتراپی صورت :

با اعمال مراقبت های توصیه شده پس از انجام فرآیند مزوتراپی می توانید سرعت بهبودی را افزایش دهید و در مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج بی نظیر این عمل باشید پس توصیه می شود که :

پس از انجام مزوتراپی از مصرف دارو های رقیق کننده خون خودداری کنید.

پس از انجام مزوتراپی ۱۰ تا ۱۵ ساعت پس از انجام این فرآیند از شستشوی صورت خود داری کنید در این فاصله زمانی از قرار دادن پوست در معرض آب خودداری کنید.

تا ۱۰ روز از انجام فعالیت های شدید بدنی و هرگونه عملی که سبب تعرق شما می شود خودداری کنید.

از مصرف دارو های ضد التهابی بپرهیزید.

مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی توصیه نمی‌ شود.

از لمس کردن،  خاراندن،  قرار دادن کمپرس سرد و گرم در ناحیه تزریق خودداری کنید زیرا با این عمل تاثیرات درمان کاهش می یابد.

با اعمال مراقبت های توصیه شده پس از تزریق از بروز عفونت و یا مشکلات دیگر پیشگیری خواهید کرد و در مدت زمان کوتاهی می توانید شاهد نتایج عالی و رضایت بخش باشید.

مزوتراپی صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه – مزوتراپی صورت

اثرات و نتایج :

برای انجام فرایند مزوتراپی به زمان زیادی نیاز ندارید و در حدود ۳۰ دقیقه این عمل انجام می شود.  این فرایند زیبایی و درمانی بدون درد است اگر شما پوست حساسی دارید و آستانه درد شما پایین است متخصصین از بی حسی موضعی استفاده خواهند کرد تا شما بتوانید با خیال راحت جلسات مزوتراپی را پشت سر بگذارید.  پس از انجام فرآیند مزوتراپی کمی کبودی و تورم در این ناحیه کاملاً طبیعی است و این عوارض ممکن است تا ۲۴ ساعت با شما همراه باشد.  پس از  بین رفتن عوارض شما شاهد پوستی درخشان و زیبا خواهید بود . پوست پس از جذب مواد مغذی و معدنی محلول مزوتراپی به تولید سلول های بیشتر می پردازد و پوستی سفت و محکم برای شما به ارمغان می آورد . برای دست یافتن به نتایج مطلوب باید دوره درمان کامل شود. تعداد جلسات برای همه افراد متفاوت است و تقریباً در حدود ۶ تا ۸ جلسه می توانید دوره درمانی را کامل کنید و به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  برای ماندگار کردن و تاثیرات این فرایند زیبایی متخصصین تکرار این عمل را سالی یک تا دو بار توصیه می کنند.

پس از انتقال محلول مزوتراپی هر چه زودتر مواد مغذی و معدنی در اختیار سلول های پوستی قرار می گیرد همچنین با بهبود یافتن سیستم گردش خون فعالیت پوست برای تولید کلاژن بیشتر افزایش خواهد یافت و در نتیجه پوستی شفاف و سالم و زیبا به شما هدیه می دهد. تاثیرات فرایند مزوتراپی در طی جلسات قابل مشاهده است اما نتایج قطعی به مرور زمان واضح تر خواهد شد.

 

دوره نقاهت پس از مزوتراپی صورت چقدر است ؟

مزوتراپی پوست و مو دو فرایند زیبایی و پرطرفدار است که امروزه در بین متقاضیان و متخصصین زیبایی بسیار محبوب است. این فرایند روشی کاملا غیر تهاجمی است و متقاضیان پس از پایان جلسه مزوتراپی و ترک کلینیک می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  بنابراین نیاز به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت و استراحت ندارد البته برخی افراد پس از تزریق با کمی احساس درد یا تورم مواجه می شوند در این شرایط متخصصین یک روز استراحت را توصیه می کنند.

عوارض ایجاد شده به سرعت از بین می رود و جای نگرانی ندارد.  پس از سه روز شما شاهد تاثیرات مزوتراپی خواهید بود و نتایج قطعی پس از پشت سر گذاشتن جلسات تعیین شده مشاهده می شود .‌متخصصین بر اساس شرایط پوستی شما و همچنین میزان آسیب های پوستی فاصله بین جلسات را تعیین خواهند کرد واکنش پوست شما نسبت به ترکیبات محصول به فاصله بین جلسات بستگی دارد.

 

تعداد جلسات مزوتراپی صورت چقدر است‌ ؟

متخصصین پس از بررسی شرایط پوستی شما و اهدافی که در نظر دارید همچنین نیاز پوست تعداد جلسات مزوتراپی را مشخص خواهند کرد.  معمولاً فرایند مزوتراپی در یک دوره ۶ تا ۸ جلسه ای برگزار خواهد شد .  در دوره‌ های اولیه فاصله جلسات بسیار کم است و در حدود یک هفته تا ده روز انجام می شود.‌ هر جلسه مزوتراپی ۳۰ دقیقه طول می کشد. متخصصین برای افزایش تاثیرات این فرایند انجام مزوتراپی را در در یک تا دو جلسه توصیه خواهند کرد . در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران فرایند زیبایی مزوتراپی در جهت زیبایی و سلامتی پوست و مو انجام می شود. زیبایی پوست و مو دو فاکتور بسیار مهم در جوانی و اعتماد به نفس هر فرد می باشد. در این کلینیک از بهترین برند ها و مارک های مزوتراپی استفاده خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

نتیجه گیری :

مزوتراپی یکی از بهترین راهکار های طلایی و ایده آل برای دست یافتن به پوستی جوان و شاداب و مو هایی زیبا و پر پشت می باشد . متخصصین بر اساس نیاز های پوست و مو ترکیبات محلول مزوتراپی را که شامل انواع ویتامین ها،  آنزیم ها،  مواد معدنی و هورمون ها و ترکیبات خاص دیگر می باشد انتخاب می کند و با تزریق به لایه مزودرم درخشندگی و شفافیت را به پوست و مو هدیه می دهد. ترکیبات محلول مزوتراپی پس از تزریق سریعاً فعال شده و توسط سلول های پوستی جذب می شود.  این فرایند در مدت زمان کوتاهی انواع لکه های پوستی،  خطوط ریز و چین و چروک ها و چربی های تجمع یافته در زیر پوست را برطرف خواهند کرد و با افزایش گردش خون بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت . شما برای کسب نتایج عالی و رضایت بخش باید از متخصصین با تجربه و حرفه ای کمک بگیرید  و همه مراحل درمان در مکان های تخصصی و معتبر انجام شود تا شما شاهد عوارض جانبی و خطرناک نباشید.  به دلیل مزایا و فواید بی نظیر این فرایند امروزه مزوتراپی یکی است محبوب ترین روش های زیبایی در بین زیبا جویان می باشد . کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران با سابقه درخشان در حوزه خدمات زیبایی و درمانی پوست و بهترین خدمات را برای متقاضیان ارائه می دهد.  شما می توانید با مراجعه به این کلینیک زیبایی و تخصصی  سلامت پوست و موی خود را تضمین کنید.  موقعیت جغرافیایی این کلینیک و بهره گیری از تجهیزات مدرن و هوشمند باعث شده که روز به روز متقاضیان این کلینیک افزایش یابد. مشاوره در کلینیک زیبایی زعفرانیه تهران به صورت رایگان انجام خواهد شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

نکات طلایی در مورد خرید کراتین مو

بهترین ماسک های صورت برای درمان جوش

راهکار های خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017145

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 19 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/cliniczafaraniyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://cliniczafaranieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://cliniczafaranieh.ir/0ui6

لینک آپارات: https://aparat.com/v/r63MX

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/6wIfWacd

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک: https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/fxuwfxcPBXo

تلگرام:  https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین جراح پروتز سینه در تهران
بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟
انواع هایلایت مو
تزریق آبرسانی به لب
دستگاه پاک سازی پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-02191017145
  • info@ciniczafaranieh.ir