مزوتراپی صورت توسط دکتر علیزاده

مزوتراپی صورت توسط دکتر علیزاده

مزوتراپی صورت توسط دکتر علیزاده

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی موضعی پوست است که کاربردهای متنوعی دارد. روشی معروف در سطح جهانی که می‌تواند به درمان کم آبی پوست، چین و چروک‌های سطحی، سلولیت و ریزش مو کمک کند. در این مقاله هرچه که لازم است از این تکنیک بدانید را گفته‌ایم.

مزوتراپی (به انگلیسی: Mesotherapy) عبارت است از وارد کردن گروهی از مواد فعال بیولوژیک با سوزن‌هایی بسیار ریز به داخل پوست. این مواد می‌توانند شامل انواع ویتامین، دارو (مانند ماینوکسیدیل) یا فاکتورهای رشد (مانند فاکتورهای رشد انسولینی) باشند. مزوتراپی نوعی روش درمانی تزریقی است که در تمام دنیا، کاربرد زیادی در درمان‌های زیبایی دارد.

در واقع مزوتراپی استفاده از دوزهای کم دارو با تزریق‌های مکرر، در ناحیه مورد نظر از پوست است. مزوتراپی یک روش بدون درد و بدون نیاز به بی‌حسی است و با زندگی روزمره بیماران تداخلی ندارد. در این روش از سرسوزن‌هایی با قطر داخلی بسیار کم استفاده می‌شود. تولید این سرسوزن‌ها به دلیل دشواری‌های فراوان آن در نقاط بسیار محدودی از دنیا امکان‌پذیر است.

در ایران یک شرکت موفق به تولید این سرسوزن‌ها تا گیج ۳۲ شده است. روش مزوتراپی بدون درد است و برای رویش مجدد مو تقویت مو و کاهش اثر دی هیدروتستسترون مورد استفاده قرار میگیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

مزوتراپی و اثرات شگفت انگیز آن

مزوتراپی درواقع یکی از روش‌های درمانی برای جوان‌سازی و شادابی پوست است؛ این روش با استفاده از تزریق ای جزئی در پوست صورت انجام می‌شود. مواد تزریقی در مزوتراپی درواقع حاوی ترکیبی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی به‌علاوه سایر اجزای طبیعی مانند اسید هالورونیک است که به‌طور طبیعی در پوست یافت می‌شود و با افزایش سن مقدار آن کاهش می‌یابد.

از این روش به‌طور عمده در بخش‌های مختلف بدن استفاده می‌شود و اثرات فوق‌العاده را برای پوست به همراه دارد. بسته به محلی که مزوتراپی در آن انجام می‌شود می‌تواند به رفع انواع مشکلات ازجمله: ریزش مو، کمبود کلاژن، سلولیت، چربی اضافی و… کمک کند.

مزوتراپی صورت و پوست؛ رفع لک و چروک

مزوتراپی صورت امروزه به یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های درمانی برای نتایج سریع و مؤثر تبدیل شده است که ضمن ارائه هزینه‌های مقرون به‌صرفه، نتایج شگفت‌انگیزی برای پوست ایجاد می‌کند. این روش درواقع تکنیکی ساده و کم تهاجمی است و افراد بلافاصله پس از جلسه مزوتراپی صورت می‌توانند بدون مشکل به فعالیت‌های روزانه خود بپردازند.

درواقع در مزوتراپی صورت مواد مغذی موردنیاز به لایه‌های پوست تزریق شده و به‌نوعی پوست صورت برای ترمیم و احیا، تقویت می‌شود. این روش درمانی امروزه برای بسیاری از مشکلات پوستی به کار می‌رود و تأثیرات رضایت بخشی را نیز برای افراد ایجاد کرده است.

مزوتراپی صورت چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی لک صورت فرآیند سریع و آسان‌تری نسبت به سایر روش‌های مشابه دارد و هر زمانی که آمادگی دارید می‌توانید به‌راحتی مزوتراپی را روی پوست صورت خود انجام دهید و اثرات فوق‌العاده آن را در مدت‌زمان نسبتاً کوتاهی مشاهده کنید. در ادامه می‌توانید مراحل انجام مزوتراپی صورت را مشاهده کنید:

فرآیند مزوتراپی ممکن است کمی سوزش در پوست صورت ایجاد کند، ازاین‌رو یک ساعت قبل از جلسه مزوتراپی صورت، از کرم‌های بی‌حس‌کننده روی صورت استفاده می‌شود.

ابتدا پوست صورت ضدعفونی خواهد شد.

سپس پزشک متخصص با استفاده از تفنگ الکتریکی مخصوص مزوتراپی، مواد موردنظر را به خطوط زیر پوست و نواحی دارای افتادگی و آسیب تزریق می‌کند.

مدت‌زمان تکمیل فرآیند مزوتراپی صورت معمولاً 4 جلسه زمان می‌برد و بسته به شرایط و پاسخ درمانی، بین 3 ماه تا 1 سال تجدید می‌شود؛ همچنین مدت‌زمان هر جلسه حدود 45 دقیقه زمان می‌برد.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه-مزوتراپی

مزوتراپی با چه موادی انجام می شود؟

مواد مورداستفاده در مزوتراپی از مجموعه‌ای از ویتامین‌ها ازجمله: ویتامین A و E، عناصر کمیاب مانند روی و سلنیوم، اسید هیالورونیک که اثر فوق‌العاده‌ای بر آب‌رسانی پوست دارد، و اسید پلی لاکتیک که در رفع افتادگی پوست عملکرد مفیدی دارد. مهم‌ترین مورد از مواد مورداستفاده در مزوتراپی را می‌توان مولکول زیست‌تخریب‌پذیر DMAE در نظر گرفت که تأثیری قوی بر ساختار و تقویت پوست صورت دارد.

میزان نسبی هرکدام از مواد مغذی به برند و نوع ماده مورداستفاده در مزوتراپی بستگی دارد، ازاین‌رو حتماً به مراجع معتبر و زیر نظر افراد متخصص برای مزوتراپی صورت مراجعه کنید تا بهترین و مطمئن‌ترین نتایج را در پوست خود مشاهده کنید.

مزوتراپی یا درمان لایه میانی پوست

واژه مزوتراپی از دو بخش «مزو» و «تراپی» تشکیل شده است. مزو (Meso) در زبان لاتین به معنی «میانی» بوده و تراپی (Therapy) هم به معنی «درمان» است. همانطور که از اسم این روش برمی‌آید، در مزوتراپی لایه‌ی میانی پوست را درمان می‌کنیم.

لایه میانی چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، پوست از سه لایه اپی‌درم (روپوست)، درم و هیپودرم تشکیل شده است:

اپی‌درم سطحی‌ترین لایه‌ی پوست است که از سلول‌های شاخی و مرده تشکیل شده. این لایه حدود ۱ میلی‌متر ضخامت دارد و سلول‌هایش مدام در حال تقسیم، مرگ و ریختن از روی پوست هستند.

درم (Derma) لایه‌ی میانی پوست بوده که از بافت پیوندی انعطاف پذیر تشکیل شده است. درم حاوی رشته‌های پروتئینی کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید است. این رشته‌های پروتئینی باعث سفتی، حفظ رطوبت و انعطاف پذیری پوست می‌شوند.

وقتی سن ما زیاد می‌شود، مقدار این رشته‌ها کم شده و در نتیجه پوست شل، کدر و خشک می‌شود. فولیکول‌های مو، غدد چربی و غدد عرق نیز در این لایه قرار دارند.

هیپودرم یا بافت زیرپوستی عمقی‌ترین لایه‌ی پوست است که از بافت چربی و پیوندی تشکیل شده است. این لایه وظیفه دارد که درم را به ساختارهای زیرین (عضلات) متصل کند.

چگونه به درم دسترسی پیدا می‌کنیم؟

پس تا اینجا متوجه شدیم که مزوتراپی یک روش خاص برای دسترسی به درم یا لایه‌ی میانی پوست است. در حالت عادی روپوست یا اپی‌درم به طور کامل روی پوست را می‌پوشاند و به ندرت چیزی از آن عبور می‌کند.

مثلاً در بین عناصر طبیعی، تنها جیوه (که یک فلز بسیار سمی است) قدرت عبور از اپی‌درم را دارد. پس داروهای موضعی خیلی سخت می‌توانند به اپی‌درم نفوذ کرده و به لایه‌ی میانی (درم) برسند.

در مزوتراپی برای رسیدن به لایه‌ی میانی مجبوریم از سوزن استفاده کنیم. البته روش‌های بدون سوزن (Needle Free) هم برای مزوتراپی موجود هستند که سازوکار دیگری دارند. ولی به صورت رایج برای مزوتراپی از سوزن‌های بسیار نازک و کوتاهی استفاده می‌شود.

مثلاً برای مزوتراپی پوست سر و درمان ریزش مو، می‌توانیم داروی ماینوکسیدیل را مستقیم به لایه‌ی درم بفرستیم. ماینوکسیدیل در حالت عادی به سختی از اپی‌درم رد می‌شود. برای همین ماینوکسیدیل استفاده شده در مزوتراپی اثر بهتری نسبت به استفاده‌ی موضعی دارد

مناسب ترین فرد برای مزوتراپی صورت

مزوتراپی برای جای جوش و لک در موارد مختلفی می‌تواند به سلامت پوست صورت شما کمک کند و مقدار تأثیرات آن به نوع موادی که طی فرآیند مزوتراپی تزریق می‌شود بستگی دارد؛ به‌طورکلی:

پس از مدت طولانی قرار گرفتن در معرض نور خورشید

استرس مکرر

خستگی و کمبود خواب

تمام این موارد می‌توانند اثرات بدی در پوست صورت به جای بگذراند و سلامت و درخشش آن را مورد هدف قرار دهند. مزوتراپی پوست با اثرات احیاکننده‌ای که دارد در تمام موارد بالا می‌تواند درمانی فوق‌العاده برای پوست صورت شما باشند.

می‌توان گفت که مراقبت از پوست و توجه به وضعیت پوستی از مواد مهمی است که تمام افراد باید به آن توجه داشته باشند؛ مزوتراپی جای جوش و لک درواقع یکی از روش‌های مراقبت از پوست محسوب می‌شود و  حتی برای افرادی که مشکل خاصی به‌طور محسوس در پوست صورت خود احساس نمی‌کنند، برای حفظ وضعیت پوستی سالم و پیشگیری از بروز برخی آسیب‌ها، می‌تواند مؤثر باشد.

تأثیرات اعجاب انگیز مزوتراپی روی صورت

اثرات مزوتراپی لک صورت را می‌توانید به سرعت روی پوست مشاهده کرده و از زیبایی پوست خود لذت ببرید. این تأثیرات عبارت‌اند از:

آب‌رسانی پوست صورت

احیای مجدد پوست

روشن‌کنندگی

جوان‌سازی پوست

کاهش لک پوست صورت

از بین بردن خطوط عمود بر لب

درمان خشکی پوست و لب

نکات قابل توجه برای مزوتراپی صورت برای رفع لک

توجه داشتن به برخی نکات در مزوتراپی لک صورت می‌تواند تا حدود زیادی به شما در تصمیم‌گیری و نحوه صحیح دنبال کردن روند درمان کمک کند؛ در ادامه می‌توانید برخی از این نکات را مشاهده کنید:

مزوتراپی به‌عنوان روش درمانی بسیار رایج برای افراد بالای 40 سال محسوب می‌شود، بااین‌حال برای جلوگیری و کند کردن روند پیری پوست نیز می‌توان از سنین کمتر، با مشورت و نظر متخصص، از این روش استفاده کرد.

اثرات مزوتراپی می‌تواند تا حدود 6 ماه باقی بماند، ازاین‌رو توصیه می‌شود حداقل دو بار در سال برای حفظ سلامت و مراقبت از پوست، آن را تجدید کنید.

بسته به شرایط پوستی افراد، می‌توان سایر ویتامین‌ها را نیز با مزوتراپی ترکیب و نتیجه‌های بهتری برای پوست صورت ایجاد کرد، بنابراین بهتر است مزوتراپی را تحت نظر متخصصان برای خود شخصی‌سازی کنید.

حتماً توجه داشته باشید که از انجام مزوتراپی در دوران بارداری و شیردهی پرهیز کنید.

همچنین در مواردی که پوست دارای ضایعات موضعی مانند: اگزما، پسوریازیس و… باشد، مزوتراپی توصیه نمی‌شود.

از مصرف آسپرین به مدت 24 ساعت قبل از تزریق و انجام مزوتراپی خودداری کنید، چراکه ممکن است باعث ایجاد هماتوم‌های کوچک پس از مزوتراپی صورت شود.

برخی هماتوم‌ها و قرمزی گذرا که پس از مزوتراپی صورت ایجاد می‌شوند که پس از مدت‌زمان کوتاه، بین 2 تا 3 روز از بین می‌روند.

مزوتراپی صورت چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی لک صورت فرآیند سریع و آسان‌تری نسبت به سایر روش‌های مشابه دارد و هر زمانی که آمادگی دارید می‌توانید به‌راحتی مزوتراپی را روی پوست صورت خود انجام دهید و اثرات فوق‌العاده آن را در مدت‌زمان نسبتاً کوتاهی مشاهده کنید. در ادامه می‌توانید مراحل انجام مزوتراپی صورت را مشاهده کنید:

فرآیند مزوتراپی ممکن است کمی سوزش در پوست صورت ایجاد کند، ازاین‌رو یک ساعت قبل از جلسه مزوتراپی صورت، از کرم‌های بی‌حس‌کننده روی صورت استفاده می‌شود.

ابتدا پوست صورت ضدعفونی خواهد شد.

سپس پزشک متخصص با استفاده از تفنگ الکتریکی مخصوص مزوتراپی، مواد موردنظر را به خطوط زیر پوست و نواحی دارای افتادگی و آسیب تزریق می‌کند.

مدت‌زمان تکمیل فرآیند مزوتراپی صورت معمولاً 4 جلسه زمان می‌برد و بسته به شرایط و پاسخ درمانی، بین 3 ماه تا 1 سال تجدید می‌شود؛ همچنین مدت‌زمان هر جلسه حدود 45 دقیقه زمان می‌برد.

تفاوت تکنیک مزوتراپی با بوتاکس در کاهش چین و چروک

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که مزوتراپی پوست صورت تکنیکی مشابه با بوتاکس است زیر با ساخت کلاژن باعث افزایش حجم پوست و کاهش چین و چروک می‌شود. این مورد تصور درستی نیست؛ اگرچه این تکنیک به درمان چین و چروک و شادابی پوست کمک می‌کند اما جایگزین دقیقی برای روش‌های بوتاکس نیست.

درواقع در فرآیند بوتاکس، با فلج کردن موقت ماهیچه‌های صورت، از بروز چین‌وچروک جلوگیری می‌شود، این در حالی است که در مزوتراپی، تغذیه لایه به لایه پوست اعمال می‌شود و تغییر در عملکرد و ساختار سلول‌های پوستی انجام نمی‌شود.

مزایای مزوتراپی

مزوتراپی شیوه ای کم خطر و کم تهاجم است، که می توان با ترریق داروهایی موثر میزان سوخت و ساز بدن را افزایش داد، و توسط آن به صورت طبیعی چربی های بدن را از بین برد؛ این روش درمانی جدید دارای مزایای بسیاری است که در ادامه سایر مزایای آن را برای آگاهی و اطلاع بیشتر شما بیان خواهیم کرد.

♦ جلوگیری از افتادگی پوست: گاهی ممکن است به هر دلیلی افتادگی پوست را تجربه کنید، در این زمان بهترین راه درمان مزوتراپی خواهد بود.

♦جلوگیری از ریزش مو: اگر از ریزش مو رنج می برید تنها راه درمانی قطعی برای این عارضه مزوتراپی خواهد بود.

♦رفع چین و‌ چروک پوست: با توجه به داروهای تزریق شده در مزوتراپی، خاصیت ارتجاعی و انعطاف پوست کاهش می یابد و همچنین بافت های فرسوده نیز از بین می روند، بنابراین چین و چروک ها از بین خواهند رفت و پوست صورت از حالت خستگی و پژمردگی تغییر خواهد یافت.

♦ رفع خطوط بدن: برخی افراد به دلیل چاقی و لاغری های پی در پی باعث ایجاد خطوط بزرگ و کوچکی در نقاط مختلف بدن خود شده اند، رفع این خطوط در گذشته غیر ممکن بود، اما امروزه مزوتراپی این عارضه را به صورت قطعی و با شیوه های درمانی موثر رفع خواهد کرد.

♦ رفع چربی های اضافی بدن: از مزوتراپی برای رفع چربی های اضافی بدن، در قسمت های ران و باسن نیز استفاده می شود. برخی افراد با توزیع نابرابر چربی در بدن خود مواجه هستند، که باعث ایجاد اندامی زشت و ناخوشایند شده است، عواملی همچون: رژیم غذایی، هورمون ها، وراثت و… در ایجاد این عارضه دخیل هستند، و باعث می شوند سلول های لایه های چربی تا سه برابر خود رشد داشته باشند، در حال حاضر بهترین راه درمان برای از بین بردن این چربی ها مزوتراپی است.

خانه

پوست و جوانسازی

جراحی زیبایی زنان

تزریق ژل

بوتاکس

تزریق چربی

کانتورینگ

زاویه سازی صورت

تماس با ما

مزوتراپی

مزوتراپی روشی نوین برای زیباسازی پوست و مو می‌باشد، در طی این روش داروی مورد نظردر بخش های مورد نظر پوست و مو تزریق خواهد شد، این امرباعث رفع برخی عیوب چهره و اندام می شود و به زیباتر شدن فرد کمک شایانی خواهد کرد.

ما با بهره گیری از تجهیزات روز زیبایی و به کارگیری نیروهای متخصص و دوره دیده با کیفیتی بین المللی با هدف رفع مشکلات پوستی، لاغری موضعی، لیزر پوست، و جوانسازی پوست، آماده ارائه خدمت به تمامی بیماران هست

مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش های درمانی برای افزایش زیبایی و رفع آسیب ها و عیوب ظاهری است، در واقع این روش به معنای دستیابی به لایه میانی پوست، و تزریق داروهای مورد نیاز در این قسمت است، در مزوتراپی برای رسیدن به لایه میانی پوست از سوزن های کوتاه و بسیار باریک استفاده می شود، که این عمل باعث بروز هیچ گونه درد خونریزی نخواهد شد.

امروزه مزوتراپی به دلیل مزایای بسیار و کاربردهای گسترده‌ای که دارد، در سطح جهان برای درمان کم آبی پوست، رفع چین و چروک های صورت، تقویت مو و رفع ریزش آن، و… مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع درمان از طریق تزریق انجام می شود، به گونه ای که مواد دارویی در این روش به زیر پوست فرد تزریق خواهد شد، این داروها تنها جنبه درمانی دارد و‌ از گیاهان دارویی و مواد هورمونی تشکیل می شود، پزشک با توجه به مشکل شما داروی مورد نیاز را تجویز و تزریق خواهد کرد.

برای افرادی که نگران درد مزوتراپی هستند باید بگوییم که، مزوتراپی معمولا باعث ایجاد درد نمی شود، زیرا همانطور که گفتیم برای تزریق از سوزن های باریک و نازک و بی حسی موضعی استفاده می شود، حتی می توان برای مزوتراپی از سوزن استفاده نکرد، اما میزان اثر آن به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.

مزایای مزوتراپی

مزوتراپی شیوه ای کم خطر و کم تهاجم است، که می توان با ترریق داروهایی موثر میزان سوخت و ساز بدن را افزایش داد، و توسط آن به صورت طبیعی چربی های بدن را از بین برد؛ این روش درمانی جدید دارای مزایای بسیاری است که در ادامه سایر مزایای آن را برای آگاهی و اطلاع بیشتر شما بیان خواهیم کرد.

♦ جلوگیری از افتادگی پوست: گاهی ممکن است به هر دلیلی افتادگی پوست را تجربه کنید، در این زمان بهترین راه درمان مزوتراپی خواهد بود.

♦جلوگیری از ریزش مو: اگر از ریزش مو رنج می برید تنها راه درمانی قطعی برای این عارضه مزوتراپی خواهد بود.

♦رفع چین و‌ چروک پوست: با توجه به داروهای تزریق شده در مزوتراپی، خاصیت ارتجاعی و انعطاف پوست کاهش می یابد و همچنین بافت های فرسوده نیز از بین می روند، بنابراین چین و چروک ها از بین خواهند رفت و پوست صورت از حالت خستگی و پژمردگی تغییر خواهد یافت.

♦ رفع خطوط بدن: برخی افراد به دلیل چاقی و لاغری های پی در پی باعث ایجاد خطوط بزرگ و کوچکی در نقاط مختلف بدن خود شده اند، رفع این خطوط در گذشته غیر ممکن بود، اما امروزه مزوتراپی این عارضه را به صورت قطعی و با شیوه های درمانی موثر رفع خواهد کرد.

♦ رفع چربی های اضافی بدن: از مزوتراپی برای رفع چربی های اضافی بدن، در قسمت های ران و باسن نیز استفاده می شود. برخی افراد با توزیع نابرابر چربی در بدن خود مواجه هستند، که باعث ایجاد اندامی زشت و ناخوشایند شده است، عواملی همچون:

رژیم غذایی، هورمون ها، وراثت و… در ایجاد این عارضه دخیل هستند، و باعث می شوند سلول های لایه های چربی تا سه برابر خود رشد داشته باشند، در حال حاضر بهترین راه درمان برای از بین بردن این چربی ها مزوتراپی است.

عوارض مزوتراپی

از آنجایی که مزوتراپی روش درمانی با حداقل ریسک و کم خطر است، اما این روش همانند سایر تکنیک های درمانی بی عارضه نیست، از این رو بهتر است قبل از تصمیم به انجام مزوتراپی با عوارض جانبی و خطرات پس از انجام این روش آشنایی داشته باشید.

اما درصد بسیار زیادی از عوارض مزوتراپی به مهارت و تجربه پزشک بستگی دارد، از این رو‌ بهتر است برای انجام این روش درمانی بهتر است از یک پزشک ماهر و آموزش دیده کمک گرفت و به کلینیک تخصصی پوست و مو معتبر مراجعه کرد.

در واقع مزوتراپی اگر به شیوه درست و صحیح انجام شود، علاوه بر اینکه دردناک نخواهد بو. بلکه عوارضی زیادی هم نخواهد داشت، در ادامه برخی عارضه هایی که ممکن است پس از مزوتراپی ممکن است به آن دچار شوید را بیان خواهیم کرد.

♦ایجاد خارش های موقت در محل تزریق.

♦امکان بروز عفونت های باکتریایی.

♦ایجاد حساسیت ها.

♦سردرد های مزمن.

♦ایجاد کبودی ها و متورم شدن پوست صورت.

♦امکان انتقال بیماری های عفونی و پوستی از طریق ابزار و وسایل مورد استفاده قرار داده شده.

♦خونریزی، کبودی و خارش از دیگر عوارض مزوتراپی هستند.

♦وجود جوش و آکنه در پوست.

♦لاغری صورت.

کاربرد مزوتراپی

در حقیقت مزوتراپی روشی است که در آن ویتامین ها و هورمون ها به جهت جوانسازی پوست، و از بین رفتن چربی های اضافی مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب دارو و ویتامین ها برای تزریق با توجه به نیاز ها و‌ اهداف مورد نظر فرد انجام می شود.

افرادی که قصد جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های خود را دارند می توانند با انجام مزوتراپی شاهد اثر بخشی سریع این مشکلات باشند، و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. به طور کلی مزوتراپی برای رفع لکه های پوست و چین و چروک های آن کاربرد دارد، و باعث درخشندگی و شفافیت صورت خواهد شد.

همچنین از دیگر کاربرد های مزوتراپی رفع جای زخم و جوش جوش است، در این روش از اسید هالورونیک حجم محل سوراخ شده و یا فرو رفته پوست به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند، تا جایی که با بافت های اطراف هم سطح شود.

پس از آن از پروتئین ها و ترمیم کننده ها در قسمت مورد نظر تزریق می شود، بدین ترتیب بافت اسکار به صورت موثر ترمیم می شود و بهبود خواهد یافت. مزوتراپی در کاهش تولید چربی ها نیز نقش موثری دارد، و باعث از بین رفتن آکنه های موجود در پوست نیز خواهد شد.

مزوتراپی تزریق مواد ویتامینه و مغذی است که باعث افزایش گردش خون در سر می شود، و عملکرد رشد موها را بهبود می بخشد.

حتی به جرات می توان گفت به کارگیری مزوتراپی علاوه بر قطع ریزش موها می تواند درمان موثری برای رفع طاسی سر نیز باشد، فولیکول های مو را برای رشد مجدد تقویت ببخشد.

مواد مورد استفاده قرار داده شده در مزوتراپی مو حاوی: (بیوتین، ویتامین ها، سیلیسیم آلی، ماینوکسیدیل، فیناستراید، دوتاستراید، هورمون ها، عصاره های گیاهان دارویی و…) هستند.

در حقیقت استفاده از این مواد باعث می شود که با تامین مواد مغذی در پوست سر، فولیکول ها تقویت شوند و رشد موها از سر گرفته می شوند. داروهای مزوتراپی که بر اساس نیاز بیمار به پوست سر تزریق می شود، به مرور باعث ترمیم هورمون ها می شود و رشد موها را بهبود می بخشد.

از این روش درمانی حتی برای ترمیم موها پس از عمل کاشت نیز می توان استفاده کرد، معمولا موهای کاشته شده دو هفته پس از عمل کاشت مو شروع به ریزش می کنند، با انجام مزوتراپی مواد مغذی به فولیکول های مو می رسد و از ریزش موها جلوگیری می شود.

به طور کلی مزوتراپی روش درمانی تزریقی و بدون انجام عمل جراحی است که موهای آسیب دیده را تقویت و ریزش موها را متوقف می کند، به همین دلیل امروزه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم سراسر جهان پیدا کرده است.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه-مزوتراپی

مزوتراپی پوست چیست؟

اگر به دنبال درمان قطعی از بین بردن لک و پیس و چین و چروک هستید، به جرات می توانیم بگوییم که مزوتراپی پوست می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در حقیقت مزوتراپی پوست نیز همانند مزوتراپی مو تکنیکی غیر تهاجمی است که با تزریق ویتامین و هورمون ها به پوست صورت گردن و سایر نقاط بدن تزریق می شود.

مواد موجود در داروهای تزریقی مزوتراپی، باعث می شود اسکار و آکنه ها به صورت کامل از بین بروند، و همچنین موجب سفت شدن و لیفت پوست صورت نیز خواهد شد. مزوتراپی پوست باعث گردش خون در زیر پوست می شود و با توجه به نوع درمان مشکلات پوست را درمان خواهد کرد.

بهترین کاندیدا برای انجام مزوتراپی مو

به طور کلی تمامی افرادی که موهای نازک و کرکی دارند می توانند برای ضخیم تر شدن موهایشان از این روش کمک بگیرند.

افرادی که ریزش شدید مو دارند نیز می توانند از این روش درمانی کمک بگیرند زیرا که تا حد زیادی در کاهش ریزش موی سر اثر گذار خواهد بود.

افرادی که در بخشی از موهایشان با کم پشتی و نازکی شدید مو مواجه اند نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

دسته آخر کسانی هستند که موهای خود را در برابر اتفاقاتی که باعث می شود ریزش داشته باشند یا دچار کم پشتی شود می خواهند تقویت کنند.

کاندیدای مناسب برای مزوتراپی چه کسانی نیستند؟

در این مطلب قصد داریم مواردی که باعث می شود برخی افراد نتوانند کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی باشند را برای اطلاع بیشتر شما و تصمیم گیری بهتر شما قبل از اقدام به این تکنیک درمانی شرح دهیم.

♦معمولا افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند و این بیماری باعث شده است که دچار ریزش مو شوند نمی تواند مزوتراپی مو انجام دهند.

♦افرادی که دارای بیماری های زمینه ای همچون دیابت، هموفیلی، فشار خون، ایدز، هپاتیت و… می باشند.

♦افرادی که دارای حجم گسترده ای از طاسی سر هستند، نمی توانند نتیجه مطلوبی از مزوتراپی دریافت کنند.

♦خانم های بالای ۶۰ سال و آقایان بالای ۴۰ سال بهتر است برای مزوتراپی مو اقدام نکنند، زیرا نتیجه مطلوبی حاصل نخواهند کرد.

♦;مزوتراپی برای خانم های باردار و یا شیرده ممنوع می باشد.

♦افرادی که به دلیل وراثت دارای موهای بی کیفیت و بسیار نازک هستند.

♦افرادی که به داروها حساسیت و یا آلرژی دارند.

♦کسانی که از داروهای ضد انعقاد برای بیماری های خود استفاده می کنند.

♦افرادی که بیماری های زمینه ای مثل بیماری های قلبی و عروقی دارند.

چه نکاتی را باید قبل از مزوتراپی رعایت کنیم؟

انجام این روش درمانی مزیت های بسیاری را برای افراد ایجاد می کند. بدین طریق زیبایی و جوانسازی پوست به راحتی امکان پذیر است. اگر چه مزوتراپی روشی کاملاً بدون جراحی و درد است، با این حال رعایت برخی از توصیه ها و نکات قبل از انجام آن می تواند به کاهش عوارض احتمالی کمک کند.

قبل از انجام این روش با پزشک متخصص خود در این زمینه گفت و گو و مشورت کنید. این امر می تواند شما را از کلیه عوارض و خطرات مطلع کند. همچنین مزیت ها و فواید این درمان نیز به واسطه مشاوره های تخصصی آشکار می شود. با رعایت نکات زیر بروز خطرات جبران ناپذیر بعد از مزوتراپی را کاهش دهید.

 پوست صورت بعد از این درمان و در روز تزریق بسیار حساس می شود. بدین منظور قبل از انجام این روش هیچ گونه لایه بردار یا کرم های شیمیایی و سایر برنامه های تقویتی پوست را انجام ندهید. این امر سبب می شود تا التهابات پوست بیشتر شود.

دو روز قبل از مزوتراپی به هیچ وجه از داروهای آسپرین یا ضد التهابی مانند ایبوپروفن استفاده نکنید. این داروها جریان خون را سریع تر می کنند. این امر سبب خونریزی بیشتر در اثر تزریق می شود.

 بدون مشورت با پزشک تا چند روز قبل از مزوتراپی مصرف هیچ دارویی را قطع نکنید. از نوشیدن الکل دو روز قبل از این روش اجتناب کنید.

 تا دو روز قبل از درمان از محصولات و داروهای مراقبت از پوست که دارای ۱ درصد Retin-A در خود هستند در نواحی که درمان باید در آنجا انجام شود، استفاده نکنید.

به مدت ۴ هفته قبل از درمان از محصولات مراقبت از پوست AHA در نزدیکی ناحیه تحت درمان استفاده نکنید.

از انجام ماساژ و هر گونه برنامه ای که سبب تحریک پوست می شود، خودداری کنید.

دوش آب گرم و رفتن به سونا برای تقویت چربی قبل از درمان توصیه می شود.

با انجام مراقبت های بالا قبل از این درمان می توانید عوارضی که ممکن است ایجاد شود را به حداقل برسانید. این فعالیت ها سبب می شود تا از تحریکات پوستی جلوگیری شود. در نتیجه در زمان انجام این روش دیگر نیاز نیست تا نگران خطرات و عوارض احتمالی بعد از تزریق باشید.

انجام مراقبت های بعد از مزوتراپی

مراقبت های بعد از درمان در هر روش زیبایی سبب می شود تا روند بهبودی سریعتر مشاهده شود. یکی از مهمترین عواملی که می تواند نتایج ماندگاری را از درمان برای شما به وجود آورد، انجام مراقبت های پس از مزوتراپی است. از این طریق عوارض احتمالی کاهش پیدا می کند و روند بهبودی سریع تر اتفاق می افتد.

برای اینکه با مراقبت های بعد از این درمان آشنا شوید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 بعد از درمان بلافاصله از یخ برای برای کاهش التهاب و تورم در نواحی تحت تزریق استفاده کنید. ممکن است نیاز باشد تا این کار را ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول بعد از درمان نیز ادامه دهید. زیرا بیشترین تورم را در ۱۵ دقیقه اول تا ۲ ساعت بعد از درمان مشاهده می کنید. تورم و کبودی ایجاد شده از ۶ تا ۷۲ ساعت افزایش پیدا می کند. حتی ممکن است قرمزی، سوزش در پوست یا ایجاد لک را روی صورت خود مشاهده کنید.

سعی کنید تا ۴ ساعت اول بعد از درمان از شستشوی پوست خود بپرهیزید.

استفاده از ژل آرنیکا تا سه مرتبه در روز و تا ۴۸ ساعت اول می تواند به رفع کبودی و از بین بردن آن کمک بسیاری کند.

 تا ۴۸ ساعت اول بعد از درمان به استخر و سالن های سونا و جکوزی نروید. از گرفتن دوش آب داغ نیز خودداری کنید. این امر می تواند التهابات پوستی را افزایش دهد.

 تا ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق داروهای ضد التهاب مانند آسپرین و ویتامین E استفاده نکنید. برای کاهش درد، مسکن های تجویز شده مانند تیانول می تواند به شما کمک بسیاری کند.

به دلیل اینکه پوست بعد از درمان مزوتراپی دچار حساسیت می شود، به همین دلیل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و برنزه کردن خود بدین روش خودداری کنید. حتی استفاده از دستگاه سولار نیز می تواند پوست شما را با خطرات جدی روبرو کند.

 سعی کنید تا یک هفته پس از درمان از شنا در آب دریا یا رودخانه بپرهیزید. جریان فشار آب می تواند در نتایج مزوتراپی تاثیرات منفی را بر جای بگذارد.

یکی از روش هایی که می توان به از بین بردن چربی کمک کند، ماساژ ناحیه تزریق شده یک بار در روز و تا دو هفته است.

سعی کنید رژیم غذایی متعادلی را برای خود در نظر بگیرید. خوردن سبزیجات و فیبر سبب می شود تا کلیه سموم از دستگاه گوارش دفع شود. در ۷۲ ساعت اول بعد از مزوتراپی از غذاهایی با کربوهیدرات پایین و پروتئین بالا استفاده کنید. این رژیم می تواند نتایج بی نظیری را از درمان برای شما ایجاد کند.

 در صورتی که هر گونه قرمزی و التهاب را در پوست خود مشاهده کردید از کمپرس آب گرم در روز به مدت چندین بار استفاده کنید.

 پیاده روی به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به طور مداوم و هر روز می تواند درمان را اثربخش تر کند. توجه داشته باشید که ورزش های شدید تا ۴۸ ساعت بعد از مزوتراپی ممنوع است. زیرا سبب تعریق و افزایش جریان خون می شود. این امر در نتیجه مزوتراپی تاثیر منفی خواهد گذاشت

برخی از کاربردهای این روش شامل موارد زیر است:

درمان پیگمنتیشن (لکه‌ها) و اسکارها

می‌توان کوکتل مزوتراپی را به شکلی تهیه کرد که باعث کاهش لکه‌های پوستی شود. لکه‌های پوستی ناشی از فعالیت سلول‌های پوستی خاصی به نام ملانوسیت‌ها هستند. برخی مواد موجود در سرم مزوتراپی می‌توانند فعالیت ملانوسیت‌ها را کنترل کنند. به همین خاطر می‌توان از مزوتراپی برای بهبود برخی از لکه‌های ناشی از آفتاب و ملاسما استفاده کرد.

از مزوتراپی می‌توان برای محو کردن جای زخم و آثار به جا مانده از آکنه‌ها نیز استفاده کرد. به ویژه اگر جای آکنه به شکل فرورفتگی پوستی در آمده باشد. هیالورونیک اسید استفاده شده در کوکتل به پوست حجم می‌دهد و سایر آنتی‌اکسیدان‌ها و آمینواسیدها با اثرات ضدالتهابی خود، پوست را تحریک می‌کنند که خودش را ترمیم کند.

درمان ریزش مو

یکی از کاربردهای جدیدتر مزوتراپی برای بهبود ریزش مو و تحریک رشد دوباره‌ی موها است. از این روش می‌توان به عنوان درمان پیشتیبان یا مکمل برای آلوپسی آندروژنی (ریزش مو با الگوی زنانه و مردانه)، تلوژن افلوویوم (ریزش موی ناشی از استرس)، مشکلات ساقه مو، ریزش مو سکه‌ای و افزایش سرعت رشد موها استفاده کرد.

مزوتراپی برای بهبود ریزش مو سه کار مهم انجام می‌دهد:

بهبود خونرسانی و تحریک سلول‌های پوستی برای تولید فاکتورهای رشد و ترمیم با ایجاد آسیب‌های کوچک

غذارسانی به فولیکول‌های مو با تزریق ویتامین‌ها و مواد مغذی

رساندن داروهای ضد ریزش مو به شکل مستقیم به

درمان سلولیت

گاهی از مزوتراپی به عنوان روشی برای کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های بدن یاد می‌شوند. واقعیت این است که این روش می‌وتواند چربی‌های اضافی زیر پوست را کاهش داده و باعث سفت شدن پوست شل شود، اما نباید انتظار معجزه از آن داشته باشید.

ذخایر چربی در سلولیت و نواحی خاص مثل چانه و زیر فک به شکلی هستند که می‌توانیم با تزریق آنزیم‌های خاص تجزیه‌شان کنیم تا به مرور زمان از آن محل حذف شوند.

آنزیم‌هایی که به این ذخایر چربی به صورت موضعی تزریق می‌کنیم غشای سلول‌های چربی را باز کرده و باعث آزادسازی چربی‌ها می‌شوند. چربی‌های آزاد شده توسط سیستم لنفاوی جمع‌آوری شده و دفع می‌شوند

در مقایسه با لیپوساکشن

مزوتراپی در مقایسه با لیپوساکشن یک روش کم‌تهاجمی جایگزین برای حذف چربی‌های اضافی است.

در لیپوساکشن بافت چربی موجود در شکم، ران‌ها و پشت برای همیشه از بدن حارج می‌شوند. این کار با استفاده از یک لوله پلاستیکی و ایجاد یک برش باریک روی پوست صورت می‌گیرد. سپس دستگاه مکنده چربی‌های بدن را بیرون می‌کشد. لیپوساکشن تحت بی‌هوشی عمومی انجام می‌شود.

با وجود این که لیپوساکشن روشی موثر و دائمی برای از بین بردن چربی‌ها به شمار می‌آید، دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری‌اش ممکن است تا ۶ هفته طول بکشد. همچنین خطرات زیادی هم دارد؛ مثل آسیب به عروق خونی و اعصاب، کانتور نامناسب، سوختگی و عفونت. قیمت لیپوساکشن نیز چندبرابر مزوتراپی است.

به طور کلی مزوتراپی برای حذف چربی‌های موضعی به شکلی که لیپوساکشن آن را انجام می‌دهد، مناسب نیست. البته روشی به نام «لیپولیز تزریقی» وجود دارد که معمولاً با مزوتراپی اشتباه گرفته می‌شود. در لیپولیز تزریقی موادی مانند فسفاتیدیل کولین و دئوکسی‌کولات به چربی زیر پوستی تزریق می‌شود تا بافت چربی شکسته و حذف شود.

پس مزوتراپی برای رفع سلولیت و ذخایر کوچک چربی موثر است ولی نمی‌تواند در حد لیپوساکشن عمل کند. از لیپولیز تزریقی می‌توان به جای لیپوساکشن استفاده کرد که مشابه مزوتراپی است.

اگر شما هم میخواهید از فواید بیشمار مزوتراپی صورت بهره مند شوید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه  تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

هزینه مزوتراپی چقدر است؟

هزینه مزوتراپی بسته به علت دریافت درمان، محل تحت درمان و سرم استفاده شده متفاوت است. به طور متوسط هزینه هر جلسه مزوتراپی در کلینیک خانه سفید بین ۴۵۰ هزار تومان تا ۸۵۰ هزار تومان است. عوامل موثر بر قیمت در جلسه مشاوره توسط پزشک و مشاورین کلینیک بررسی و قیمت نهایی به شما اعلام می‌شود.

برای اطلاع از هزینه مزوتراپی  پوست برای صورت خود می‌توانید با مشاورین کلینیک زیبایی زعفرانیه از طریق شماره 09120043630 در ارتباط باشید و همچنین به صورت حضوری و کاملا رایگان نوبت مشاوره حضوری دریافت کنید. و هچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120043630 تمامی سوالات خود در رابطه مزو تراپی و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

به چند جلسه درمانی نیاز دارم؟

تعداد جلسات مزوتراپی به شرایط شما و پاسخ‌دهی پوست‌تان به درمان بستگی دارد. تعداد جلسات مزوتراپی معمولاً بین ۸ تا ۱۵ جلسه متغیر است. فواصل بین جلسات هم متغیر است. بیشتر اوقات ۴ جلسه اول با فواصل ۷ روزه و جلسات بعدی با فواصل دوهفته‌ای و ماهانه انجام می‌شود.

ماندگاری نتایج مزوتراپی صورت چقدر است ؟

ایجاد جوانسازی در پوست و زیبایی آن می تواند موضوعی بحث برانگیز باشد. مزوتراپی صورت می تواند به عنوان یکی از بهترین روش هایی مطرح شود که در زمینه زیبایی افراد می تواند نقش داشته باشد.

در واقع با انجام این روش می توانید در کمترین زمان ممکن به نتیجه مورد نظر خود که پوستی لطیف و شاداب است دست پیدا کنید.این روش نیز مانند دیگر روش های زیبایی پوست دارای ماندگاری محدودی است و نمی توانید نتایج دائمی را از این طریق کسب کنید.

برای اینکه بتوانید در مورد نتایج این روش و ماندگاری آن مطمئن شوید باید از طریق مختلف قبل از انجام آن اطلاعات مورد نیاز را با مشورت و گفتگو با پزشک مورد نظر خود به دست آورید. می توان گفت که مزوتراپی صورت روشی نوین برای از بین بردن ضایعات پوستی است.

آیا مزوتراپی می تواند ماندگاری طولانی مدتی داشته باشد ؟

در مورد ماندگاری طولانی مدت این روش اطلاعات مشخصی در دسترس نیست. همانطور که می دانیم، روش های زیبایی دارای ماندگاری دائمی نیستند و در مدت زمان نهایت 12 ماه تاثیرات خود را از دست می دهند. البته با انجام برخی از اقدامات می توانید به طولانی تر شدن این دوره کمک کنید.

با این وجود برای اینکه بتوانید تاثیرات این روش را به صورت دائم مشاهده کنید نیاز دارید که در دوره های 6 تا 12 ماهه زمانی که تاثیرات این روش از بین رود، به طور پیوسته جوانسازی پوست را انجام دهید.

از آنجایی که مواد مورد نیاز پوست برای جوانسازی در این روش به زیر بافت های پوست صورت تزریق می شود، می توان گفت که روشی بسیار مناسب برای از بین بردن چروک های پوستی است. در واقع زمان انجام تزریق می تواند بنا به نوع مشکلات پوستی شما در یک تا چند جلسه توسط پزشک مورد نظر انجام شود.

برای طولانی شدن مدت ماندگاری نتایج مزوتراپی صورت چه اقداماتی را باید انجام دهید ؟

از آنجایی که هر روش زیبایی یا جراحی نیاز به اقداماتی دارد که باید بعد از انجام آن مورد توجه واقع شود، می توان گفت که این روش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می توان مدت ماندگاری مزوتراپی را افزایش داد؟ باید بگوییم که اقداماتی وجود دارند که بعد از انجام این روش توسط پزشک به شما توصیه می شود.

در صورتی که به طور کامل به این توصیه ها عمل کنید می توانید مطمئن باشید که این روش جوانسازی صورت می تواند تاثیرات ماندگارتری را روی پوست شما باقی بگذارد. در ادامه به اقداماتی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند اشاره خواهیم کرد.

بعد از مزوتراپی سعی کنید تا حد امکان از بلند کردن تجهیزات و بارهای سنگین خودداری کنید. این امر می تواند افتادگی های پوستی را سریعتر نشان دهد.

از حمام آب داغ بعد از مزوتراپی استفاده نکنید. گرما می تواند منجر به کم شدن زمان تاثیرگذاری این روش شود.

در صورتی که التهاب یا کبودی در پوست صورت خود مشاهده کردید نگران نباشید و اقدام خاصی را در این زمینه انجام ندهید. زیرا هر گونه دستکاری در صورت می تواند منجر به تحریک پوست شود. در این صورت ممکن است مشکلات پوستی شما بیشتر شود.

استراحت و خواب کافی می تواند به سلول های پوستی این امکان را دهد تا به ترمیم خود بپردازند.

از ورزش های سنگین چند روز بعد از مزوتراپی استفاده نکنید. این امر ممکن است در نتایج این روش تاثیرات منفی را بر جای بگذارد.

چه عواملی می تواند بر ماندگاری مزوتراپی تاثیر گذار باشد ؟

مزوتراپی نوعی روش زیبایی است که می تواند در اثر عوامل مختلفی ماندگاری متفاوتی را روی پوست افراد بر جای باقی بگذارد. در واقع با استفاده از مزوتراپی می توانید مطمئن باشید که ماندگاری این روش در مقایسه با روش های دیگر بسیار بیشتر است.

از آنجایی که جوانسازی پوست با استفاده از مزوتراپی دارای ماندگاری موقتی است، برای این منظور نتایج بعد از این روش بستگی به عوامل مختلفی می تواند داشته باشد. در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم

یکی از مهمترین عواملی که می تواند بر ماندگاری نتایج مزوتراپی تاثیر گذار باشد را می توان نوع ضایعه پوستی دانست.

در واقع افرادی که دارای مشکلات پوستی عمیق مانند چروک ها و افتادگی های بسیار زیاد، خطوط و چین و چروک های متعدد هستند ممکن است که نتایج مزوتراپی در آنها دارای ماندگاری طولانی مدتی نباشد و برای ترمیم سطوح آسیب دیده پوست نیاز است که جوانسازی پوست به طور مکرر انجام شود.

پزشکی که این روش درمانی را برای از بین بردن ضایعات پوستی در افراد استفاده می کند باید با مهارت و تخصص بالایی این کار را انجام دهد. در واقع تخصص و مهارت پزشک یکی از مهمترین دلایلی است که می تواند نتایج را ماندگارتر کند.

به همین دلیل قبل از انجام این روش درمانی از پزشک انتخابی خود مطمئن شوید تا بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی در مورد ماندگاری این روش، از آن به نحو احسن استفاده کنید.

به طبع هر روشی که برای ایجاد زیبایی در پوست مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به مراقبت های مخصوصی بعد از انجام دارد.

افرادی که تحت درمان مزوتراپی صورت قرار می گیرند باید کلیه اقداماتی را که پزشک مورد نظر برای دست یافتن به نتیجه دلخواه به آنان توصیه می کند را انجام دهند. در غیر این صورت مزوتراپی صورت نمی تواند به مدت طولانی تری دارای نتایج مورد نظر شما باشد.

نوع پوست فرد و سن و سال او نیز می تواند مدت ماندگاری نتایج را در هر فردی تغییر دهد. افرادی که دارای پوست های جوانتر هستند به طبع تولید کلاژن در پوست صورت آنها به مراتب سریع تر از پوست های پیر اتفاق می افتد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی زعفرانیه با متخصصین مجرب این کلینیک زیبایی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 09120043630 تماس بگیرید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای مزوتراپی صورت

از دیگر پرسش‌های معمول برای همه، میزان و شمار جلسات درمان و فواصل میان آن‌ها ست. به واقع باید گفت برای این پرسش‌ها پاسخ مشخص و تثبیت شده‌ای وجود ندارد؛ چه این شیوه فرد به فرد و مورد به مورد می‌تواند به طور کل متفاوت باشد.

اما اصلی‌ترین عامل تعیین‌کننده کیفیت و جنس پوست هر فرد بوده و میزان مواردی که می‌باید برطرف شوند نیز از دیگر فاکتورهایی خواهد بود که تعداد جلسات درمانی را مشخص می‌کنند. چنانچه گفته شد این بازه بسیار متغیر بوده و گستره‌ی وسیعی دارد به طوری که می‌توان گفت این روند برای برخی تنها 6 تا 10 جلسه بوده و برای برخی دیگر تا 20 الی 25 جلسه نیز می‌تواند به طول بیانجامد.

و اما در مورد فواصل میان جلسات نیز ماجرا باز به همین صورت بوده و این فاصله‌ها هم همه می‌تواند متغیر باشد، که هست؛ و در عمل فاصله‌ی زمانی هر جلسه به تشخیص متخصص درمانگر شما بسته است؛ و می‌تواند از یک تا سه هفته به طول بیانجامد. این زمان در اصل زمانی ست که باید به محلول تزریق شده داده شود تا بر روی لایه‌ی میانی پوست ته نشین ‌شده و چربی‌های موضعی را حل کند؛

و به این ترتیب سطح چربی با تجزیه شدن سلول‌های چربی موجود و بستن سلول‌ها از چربی‌های ذخیره شده به حداقل می‌رسد و این دقیقا همان اتفاقی ست که به روشن شدن پوست شما و از بین رفتن تیرگی‌ها و چروک‌ها منجر می‌شود.

کلینیک زیبایی زعفرانیه با برخورداری از سال‌ها تجربه فعالیت در حوزه ارائه خدمات زیبایی و درمانی به خدمت شما عزیزان است. این کلینیک انواع خدمات پوست و مو را با قیمتی مقرون به صرفه و در کنار کادر درمانی مجرب ارائه می‌کند. رضایت مراجعه کنندگان، شعار اصلی این کلینیک زیبایی یعنی تضمین زیبایی در کنار سلامت را اثبات می‌کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه، فواید و تعداد جلسات مزوتراپی صورت

جدیدترین متد جوانسازی صورت

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

نتیجه گیری

جهت مشاوره های قبل درمان جوانسازی به روش مزوتراپی با متخصصین ما در کیلنیک  زیبایی زعفرانیه تماس بگیرید تا قدمهای مطمئن در مسیر جوانی و شادابی بردارید.

شما میتوانید با کلیک بر روی ایکون اینستاگرام سمت چپ همین صفحه وارد صفحه اینستاگرام ما شده و نتایج بینظیر انواع مزوتراپی های انجام شده را مشاهده کنید و بطور مستقیم سوالات خود را با پزشک در میان بگذارید.

اگر شما هم کاندیدای مناسب این روش درمانی هستید و با این مشکلات ذکر شده دست و پنجه نرم می‌کنید و می‌خواهید از مزوتراپی استفاده کنید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه  را پیشنهاد می‌دهیم شما می توانید تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به درمان بپردازید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

تحقیقات بسیار زیادی در خصوص مزوتراپی در جریان است و در بسیاری از کشور های پیشرفته از جمله سوییس مراکز شناخته شده ای این درمان را به عنوان یک درمان پیشرفته غیر جراحی برای جوانسازی پوست پیشنهاد میدهند.

همچنین این روش در سایر نقاط مختلف دنیا انجام شده است و توانسته است تاثیرات مثبتی را بر روی پوست افراد داشته باشد.

حال تصمیم با شماست. می توانید تا با اعتماد به نتایج افراد گذشته و همچنین گفته های برخی پزشکان پوست، مزوتراپی پوست صورت را انجام دهید.هرچند،  با توجه به جدید و فراگیر بودن این روش، قطعا به زودی تحقیقات جامعی در خصوص تاثیرگذاری، مزایا و عوارض این روش انجام خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017145

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 19 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/cliniczafaraniyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

/cliniczafaranieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://cliniczafaranieh.ir/7qgn

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/GU5dHNd3

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک: https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/fxuwfxcPBXo

تلگرام:  https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین جراح پروتز سینه در تهران
بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟
انواع هایلایت مو
تزریق آبرسانی به لب
دستگاه پاک سازی پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-02191017145
  • info@ciniczafaranieh.ir