هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

آیا شما هم از داشتن سینه های افتاده رنج می برید؟ یک از جراحی هایی که در کلینیک زعفرانیه تهران انجام میگیرد ،عمل لیفت سینه است. دوران بارداری و شیردهی ، افزایش سن و تغییرات وزنی عواملی هستند که می توانند روی فرم طبیعی سینه ها اثر بگذارند. پس اگر شما هم جزء آن دسته از خانم هایی هستید که این مشکل را دارید پیشنهاد ما به شما لیفت سینه است.

برخی شایعات و نگرانی هایی در این رابطه وجود دارد که در صورت انتخاب یک کلینیک معتبر مانند کلینیک زعفرانیه تهران و انتخاب درست پزشک متخصص این موارد وجود نخواهد داشت. شایعاتی مانند بازگشت شکل نامناسب سینه ، نامتقارن شدن آن ها و یا مشکلاتی که بعد از جراحی یا بیهوشی به وجود می آید در ذهن متقاضیان هست. ما در این مقاله تلاش کردیم تا به تمام سوالات شما پاسخ داده و به نگرانی های شما پایان بخشیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

لیفت سینه چیست؟

گفتیم که عوامل زیادی از جمله وراثت، افزایش و کاهش وزن ، افزایش سن و … منجر به افتادگی سینه می شوند. بنابراین همه ما به دنبال راهی هستیم که این مشکل را حل کرده و افتادگی سینه و چین و چروک های روی آن را از بین ببریم. لیفت سینه یکی از همین راه هاست. با این روش می توان جوانی و زیبایی را به سینه ها برگرداند و اعتماد به نفس قبلی را باز یافت.

جنبه زیبایی که لیفت سینه بسیار شناخته شده است. اما آیا جنبه های درمانی این عمل را می دانید. گاهی اوقات افتادگی سینه و جاذبه زمین منجر به ایجاد درد و فشار در ناحیه گردن و شانه خانم ها می شود. همچنین عرق سوز شدن زیر سینه از مشلات جدی خانم ها در فصل تابستان است. با انجام لیفت سینه همه این مشکلات حل شده و راحتی و زیبایی را تجربه خواهید کرد.

کاندیدای مناسب لیفت سینه چه افرادی هستند؟

افراد مسن که بر اثر افزایش سن، سینه های شل و آویزان دارند کاندیداهای مناسب لیفت سینه هستند. اما این جراحی تنها مختص به خانم های سن بالاتر نیست. خانم های جوانی که به دلیل دوران بارداری و شیردهی یا وراثت و یا رژیم غذایی و کاهش وزن دچار شل شدگی و چین و چروک روی سینه شده اند هم می توانند برای انجام لیفت سینه اقدام کنند.

یکی از شایع ترین مشکلات که بعد از بارداری به وجود می آید بزرگ شدن هاله سینه است. این عارضه هم با لیفت سینه قابل حل شدن است و افرادی که از آن رنج می برند می توانند برای این عمل جراحی به ما مراجعه کنند.

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیفت سینه

روش های مختلف لیفت سینه

با لیفت سینه تا حدودی می توان مشکل افتادگی و شل شدن سینه را از بین برد. اما در صورتی که می خواهید سینه های شما تغییر سایز داشته باشد و فرم گرد مانندی به خود بگیرد لیفت سینه به تنهایی جوابگو نیست و باید از روش های تغییر بافت سینه استفاده نمایید.

لیفت سینه با نخ

در این روش با استفاده از نخ های جذب شدنی بخیه که با بافت طبیعی بدن سازگار هستند لیفت سینه انجام می شود. این روش یک روش دائمی نیست و به علت است که ما به افرادی که قصد بارداری در آینده نزدیک دارند این روش را پیشنهاد می کنیم.

از مزایای لیفت سینه با نخ این است که بدون جراحی و بیهوشی عمومی انجام شده و آثار و نتیجه های آن بلافاصله بعداز جراحی مشهود می باشد.  مزیت دیگر آن نیاز نداشتن به دوره نقاهت و استراحت  در خانه است. فعالیت های روزانه هیچ آسیبی به این ناحیه نخواهد زد.

مراحل انجام کار

در جلسه مشاوره و بد از معاینه و تشخیص سلامت عمومی زیباجو ، محل های مورد نظر لیفت با نخ تعیین می شود.در روز جراحی این نخ ها با استفاده از سوزنهای بسیار باریک و ریز در زیر پوست جای گذاری می شوند. این نخ ها تا جایی کشیده می شوند که سینه فرم درستی به خود گرفته و تمامی چین و چروک ها رفع شوند. این نخ ها قابل جذب بوده بنابراین ماندگاری بالایی ندارند و بعد از دو سال این کار باید تکرار شود.

لیفت با جراحی یا ماستوپکسی

افتادگی شدید در سینه ها و ایجاد چین و چروک های عمیق ممکن است با لیف با نخ حل نشود. در این زمان ما به این افراد لیفت سینه با ماستوپکسی را پیشنهاد می دهیم. در برخی مواردخاص و با تشخیص پزشک این روش برای افتادگی های ملایم نیز قابل اجرایی شدن است.

این جراحی با بیهوشی همراه است اما نیازی به بستری شدن ندارد. بعد از انجام جراحی و بدست آوردن هوشیاری کامل می توانید به خانه برگردید. اما بهتر است یک همراه با خود داشته باشید.

مراحل انجام کار

انجام کلیه مراحل جراحی لیفت سینه در مدت 3 ساعت انجام می پذیرد. در طول جراحی سه نوع برش ممکن است بر روی سینه ایجاد شود. برش دایره ای در اطراف هاله سینه، برش دایره ای در اطراف هاله سینه و برش عمودی در زیر آن تا پایین سینه ، برش دایره ای اطراف هاله و برش عمودی زیر آن به علاوه برش های افقی در زیر سینه.  بعد از آنکه برش های لازم زده شد، بافت های سینه کشیده شده و بالا می رود. هیچ نگرانی از بابت آسیب جراحی وجود ندارد زیرا بالا کشیدن فقط بر روی بافت انجام می شود و عروق و سلول های عصبی جا به جا نخواهند شد.

جراحی لیفت سینهم با جراحی معمولاً یک روش سرپایی است که در آن شما می‌توانید پس از جراحی همراه با یک دوست یا خانواده به خانه بروید. هیچ بخشی غیر از بافت های سینه درگیر نیست و برش ها معمولا با بخیه های قابل جذب بسته می شوند. اکثر بیماران لیفت سینه تقریباً یک هفته پس از جراحی می توانند روال معمول خود را از سر بگیرند، اگرچه باید از هر گونه فعالیت شدید یا شدید حداقل به مدت سه هفته اجتناب شود.

پزشک شما  با توجه به برنامه درمانی شما دستورالعمل های خاصی را در اختیار شما می گذارد. هر تورم و کبودی ناشی از آن جراحی با بهبودی بدن شما به تدریج رفع خواهدشد.

بعد از گذشت سه هفته آثار و نتایج جراحی خود را نشان داده و بعد از چند ماه کاملا سینه ها به حالت طبیعی و زیبای خود می رسند.

لیفت سینه با CACI

پالس های برقی با استفاده از دستگاه مخصوصی به سمت بافت سینه ارسال می شود. از این روش در گذشته به عنوان درمانی برای آسیب های عضلانی استفاده می کرده اند. پالس های برقی به بافت سینه شوک وارد می کنند بنابراین سینه بالا می رود و چروک های روی آن نیز از بین خواهد رفت. برای انجام این روش لازم است تا چند جلسه به پزشک خود مراجعه کنید. تعداد جلسات مشخص نبوده و به شدت افتادگی سینه ها و پاسخ بدن شما به پالس ها بستگی دارد.

لیفت سینه با طب سوزنی

این روش نیز به بیهوشی و جراحی نیاز ندارد. و طی جلسات مختلف طب سوزنی در ناحیه سینه ها اعمال می شود. اما به یاد داشته باشید که این روش تنها روی افرادی که افتادگی کمی دارند جواب می دهد.

تعداد جلسات لازم برای طب سوزنی با توجه شرایط جسمانی شما بین 15 تا 45 جلسه متغیر است. فواصل زمانی بین جلسات در ابتدا کوتاه بوده و پس از گذشت مدتی این فاصله بیشتر خواهد شد.

آثار و نتایج این روش در صورت رعایت نکات مربوطه ، دائمی است و عوارضی ندارد.

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیفت سینه

مزایای لیفت سینه

افزایش اعتماد به نفس حاصل از جوانسازی و زیبایی سینه ها اولین مزیت لیفت سینه است. این جراحی جذابیت بیشتری به هیکل شما می بخشد و تمامی آثار افزایش سن و بارداری و شیردهی و دیگر موارد را از بین می برد.

عوارضی که ورزش های سنگین یا رژیم های سخت غذایی بر روی افتادگی سینه می گذارند با لیفت سینه قابل حل است. بنابراین اگر شما هم به دنبال داشتن هیکل زیبا تر هستید لیفت سینه پاسخ مناسبی با شما می باشد.

معایب و عوارض

در صورت انتخاب کلینیک تایید شده و پزشکان با تجربه هیچ عوارضی شما را تهدید نخواهد کرد. عوارض این جراحی ها زودگذر بوده و بعد از گذشت مدتی رفع می شود. عوارض را می توانیم شامل درد ، سوزش ، خارش در محل جراحی، تورم ، کبودی و قرمزی بدانیم. که این عوامل با رعایت نکات توصیه شده قبل از عمل و بعد از عمل که در ادامه به آن می پردازیم زودتر از موعد تعیین شده از بین می رود.

اثرات داروهای بی حسی و بیهوشی نیز که موجب سردرد و سرگیجه در فرد می شود بعد از گذشت چند روز برطرف خواهد شد. برای اطلاع از عوارض جراحی و طریقه برخورد با هر کدام از آن ها حتما در جلسات مشاوره شرکت نمایید.

توصیه های قبل از لیفت سینه

  • تا حد امکان در جلسات مشاوره قبل از عمل شرکت نمایید. در این جلسات می‌توانید انتظارات و اهداف خود را در رابطه با لیفت سینه به طور کامل برای پزشک بگویید و به کمک توصیه های او واقع بینانه تر و آگاهانه تر اقدام به جراحی کنید. همچنین پزشک به طور کامل شما را معاینه می‌کند و وضعیت سلامت جسمانی را در شما چک می کند.
  • درصورتی‌که بیماری خاصی دارید و به علت داروی خاصی مصرف می‌کنید پزشک خود را مطلع نمایید.
  • خانم هایی که در دوره بارداری و شیردهی هستند بهتر است تا پایان این دوره صبر کنند زیرا لیفت سینه تاثیری بر روی این افراد نداشته و سینه ها به حالت قبلی خود باز می گردند.
  • مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی ممنوع می باشد.
  • از دوهفته قبل از جراحی از داروهایی مانندآسگرین و وارفارین و دیگر داروها و موادغذایی شل کننده خون استفاده نکنید.
  • تمامی آزمایش ها و ماموگرافی که دکتر تجویز می کند را انجام دهید.

بعد از لیفت سینه این نکات را رعایت کنید

  • تا حد ممکن تا چند روز پس از لیفت سینه از پوشیدن سوتین خودداری کنید. درصورت لزوم از سوتین طبی استفاده نمایید.
  • فشار دادن و ماساژ سینه موجب ایجاد آسیب در سینه می شود.
  • فعالیت های سنگین ورزشی یا بلند کردن اجسام سنگین را تا مدتی انجام ندهید.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع و به اندازه مصرف نمایید.
  • رژیم غذایی سالمی را برای خود مشخص کنید.
  • بر روی شکم نخوابیدو جهت ایجاد فشار کمتر بهتر است تا مدتی طاق باز بخوابید.
لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران – لیفت سینه

هزینه و قیمت

می دانیم که اغلب جراحی های زیبایی شامل بیمه نمی شوند و هزینه آن ها به صورت آزاد محاسبه می گردد. لیفت سینه نیز از این قاعده مستثنی نیست. هزینه های این جراحی شامل هزینه جراحی ، هزینه داروها و آزمایش های قبل و بعد از عمل و … می شود. هر کدام از روش های انجام شده برای لیفت سینه هزینه خاص خود را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت لیفت سینه در کلینیک زعفرانیه تهران با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

عوارض جانبی

خوشبختانه، عوارض عمده در جراحی لیفت سینه نادر است، در حالی که شایع ترین عوارض جانبی به طور کلی خفیف و موقت هستند. شایع ترین عوارض جانبی عبارتند از:

  • ناراحتی یا درد خفیف تا متوسط: درد شدید پس از جراحی لیفت سینه بسیار نادر است. هر گونه ناراحتی یا دردی که بیمار تجربه می کند، عموماً با داروهای تجویز شده توسط دکتر رومالا قبل از جراحی قابل کنترل است.
  • خارش، حساسیت و تورم در محل های برش: این موارد به مرور زمان فروکش می کنند.
  • کبودی و تورم در محل‌های جراحی: باز هم، این موارد موقتی هستند و به طور کلی می‌توان با استفاده از لباس‌های فشرده‌کننده آن را به حداقل رساند.
  • از دست دادن حساسیت و بی حسی: این یک عارضه جانبی رایج لیفت سینه است، زیرا بازسازی انتهای عصبی پس از جراحی زمان می برد. با این حال، بیماران باید توجه داشته باشند که برخی از بی حسی ها می تواند دائمی باشد.
  • جای زخم قابل مشاهده: پزشک می تواند از چندین تکنیک ممکن برای انجام جراحی لیفت سینه استفاده کند، که همه آنها به گونه ای طراحی شده اند که کمترین میزان اسکار قابل مشاهده را ایجاد کنند. با این حال، بسته به نیازهای بیمار و اهداف زیبایی شناختی، برخی از تکنیک ها ممکن است مناسب تر از سایر روش ها باشند و این تکنیک ها ممکن است منجر به زخم های قابل مشاهده تر شوند. بیماران باید برای اینکه حداقل مقداری اسکار بعد از جراحی مشخص شود، آماده باشند.

آثار و نتایج

در صورت رعایت تمام نکات ذکر شده آثار و نتایج عمل به زودی خود را نشان می دهند. اما باید بگوییم که نشان دادن نتایج مثبت عمل کاملا به روش انجام عمل و شرایط جسمانی هر فرد بستگی دارد. از نتایج مثبت لیفت سینه می توانیم به فرم گرفتن و بالا رفتن سینه و از بین رفتن چین و چروک ها اشاره کنیم.

تعداد جلسات

تعداد جلساتی که نیاز است تا به کلینیک مراجعه فرمایید به سه بخش تقسیم می شود:

  • جلسات مشاوره
  • جلسه یا جلسات لیفت سینه
  • جلسات معاینه بعد از عمل و کشیدن بخیه ها

هر کدام از این موارد برای روش های مختلف متفاوت بوده و تعداد دقیقی را به خصوص در رابطه با روش های طب سوزنی و لیفت سینه با CACI نمی توان تعیین کرد. برای تشخیص تعداد دقیق جلسات باید در جلسات مشاوره شرکت کرده و بعد از معاینه به صورت دقیق به موضوع دست یابید.

دوره نقاهت لیفت سینه

در برخی از روش های لیفت سینه دوره نقاهت وجود ندارد اما برای انجام لیفت با جراحی نیاز است که چند روز استراحت کرده و در صورت امکان ازمحل کار خود مرخصی بگیرید.

کلینیک زعفرانیه تهران تا مایل است روند بهبودی شما را تا حد امکان راحت و سریع کند. ما مراقبت های بعد از آن را در اختیار شما می گذاریم. خط مشی مراقبت های بعد از جراحی و توصیه ها، نکات و دستورالعمل های بعد از آن ، همگی برای کمک به شما در طول دوره بهبودی طراحی شده اند. همچنین می‌توانید سؤالات خاصی در رابطه با نیازهای بهبودی خود و نحوه به حداقل رساندن جای زخم در جلسه مشاوره بپرسید.

به طور خلاصه چند روز اول پس از عمل ممکن است برای شما سخت باشد. به شما دستور داده می شود که برای بهبودی دو هفته کارخای سنگین و فعالیت ورزشی نداشته باشید. شما باید داروهای مسکن که به شما داده شده است را به موقع مصرف کنید و دستورالعمل های ارائه شده توسط جراح خود را دنبال کنید تا بهبودی خود را در سریع ترین زمان ممکن به دست آورید.

پس از حدود سه هفته، احساس بسیار بهتری خواهید داشت و پس از حدود پنج هفته تقریباً به طور کامل بهبود خواهید یافت. شما باید حدود دو ماه از رفتن به باشگاه و استخر،سونا و جکوزی دوری کنید تا سینه‌هایتان به طور کامل بهبود یابد. پس از برداشتن کامل بانداژها، درک اینکه چقدر نتایج جراحی شما تا چه حد قابل مشاهده است مشخص می شود.

پس از سه ماه، یک مشاوره بعدی با جراح خود خواهید داشت. عمل بزرگ کردن سینه شما به طور کامل بررسی می شود و جراح سینه شما نیز اطمینان حاصل می کند که جای زخم شما به خوبی بهبود یافته است. این زمانی است که می توانید اندازه سینه جدید خود را اندازه گیری و تأیید کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی | ژل و نخ

نتیجه گیری

جراحان زیبایی امروزی با تقاضای زیاد و مداوم برای مقابله با اثرات پیری ، وراثت و … مواجه هستند. این منجر به ابداع انواع روش های مختلف برای لیفت سینه شده است که هر کدام از آن ها دوره نقاهت و مراقبت های خاص خود را دارند. هر تکنیک مزایای خاص خود را دارد و ما شما و بدنتان را به صورت کامل معاینه خواهیم کرد تا بهترین روش لیفت سینه را برای شما پیدا کنیم.

انتخاب کلینیک مناسب

کلینیک زعفرانیه تهران بهترین جراحان پلاستیک زیبایی کشور را دارد و ما متعهد هستیم که بالاترین استانداردهای مراقبتی را قبل، حین و بعد از جراحی به شما ارائه دهیم. ما مشاوره های تخصصی با جراح متخصص را به شما ارائه می دهیم.لطفاً با شماره های ما تماس بگیرید تا وقت مشاوره خود را رزرو کنید یا مشخصات خود را در فرم ما قرار دهید. ما تمام اطلاعات و زمان لازم برای فکر کردن در مورد خواسته های جراحی زیبایی خود را در اختیار شما قرار می دهیم. و ما اینجا خواهیم بود و در هر مرحله از شما مراقبت خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017145

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 19 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/cliniczafaraniyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی زعفرانیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://cliniczafaranieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://cliniczafaranieh.ir/lzc7

لینک آپارات: https://aparat.com/v/3a7NZ

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/biTULnSw

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Cliniczafaranieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/CZafaranieh/status/1485530584567140353?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/tWNfGMtIfKk

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین جراح پروتز سینه در تهران
بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟
انواع هایلایت مو
تزریق آبرسانی به لب
دستگاه پاک سازی پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-02191017145
  • info@ciniczafaranieh.ir